Duże Spalanie
mam taki problem.wymienilem silnik z niska kompresja na silnik z uszkodzonego auta o przebiegu 100 tys km tego samego typu,ktory jest wg mechanika igła.powodem wymiany bylo duze spalanie tamtego miedzy innymi.ale niestety w tym ten problem sie powtarza.a silnik wymienialem z calym osprzetem.moje podejrzenie kieruje na nieszczelny bak gdyz zauwazylem w nim brak podcisnienia ale jak sie zatrzymuje to paliwa nie czuc choc jak kupilem to zalalem do pelna i tylko wtedy przez chwile gdzies cieklo.bo calej wiazki kabli wymieniac mi sie nie chce.czy moze cos dac wymiana samego ECU?juz sam nie wiem co moze byc.albo jakies fatum wisi nad moją madzią.pomóżcie
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
co za auto co za silnik.duze spalanie to ile 20 litrow, 25 litrow na 100km przejechane?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Auto: mazda 323 bg 1.3 16v, jak w 8 po miescie sie zmiesci to nie masz co wydziwiac
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
duzo czyli 15 w miescie.ale po zachowaniu silnika nie ma żadnych oznak ogromnego spalania.czy to mozliwe ze paliwo w czasie jazdy przy bujaniu sie gdzies leje?czy moze ecu winne?
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
ale co w ecu moze sie dziac?jesli ci nie rpzerywa silnik pracuje rowno to eecu jest ok.z drugiej strony jest opcja ze ecu amsz nie od tego samochodu co trzeba.wtedy moze sie dziac pare rzeczy.np jesli twoje ecu nie obsluguje sondy lambda.ale to raczej malo prawdopodobne.sprawdales kody bledow silnika?
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
viewtopic.php?t=11514
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
viewtopic.php?t=11514
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
ale silnik w poprzednim aucie mial spalanie w normie a wentualne bledy wykasowane zostaly przy zmianie motoru.brak katalizatora chyba tu nie ma nic do rzeczy
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
sprawdzxiles bledy?jakie sie pojawily?czy brak bledow?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
bledow jeszcze nie sprawdzalem ale jutro bede doglebnie sprawdzal powod nieszczelnosci ukladu paliwowego a szczegolnie przyczyne braku syczenia przy odkrecaniu korka
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
sprawdz beldy.wtedy moemy dalej rozmawiac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Witam , dawno mnie nie było ...
Słuchajcie , mam problem z madzią ... Spalanie to nie wiem dokładnie ale w trasie przy oszczędzaniu mi weźmie 8 litrów około .... Ale oprócz tego czasem łapie takiego muła , szcezgólnie jak czasem jest zimna jeszcze to jakoś nie ma mocy i słabo się kręci , czuje nawet czasami że jak cisnę gaz to idzie raz minimalnie lepiej a raz minimalnie gorzej , prędkość max. to teraz 160 km/h i to nie ważne czy 4-bieg czy 5-ka , po prostu nie zakręce jej wyżej i obrotomierz stoi ... Myślę że silnik jeszcez zdrów , bo oleju mi nie pije w sumie , kable są wymieniane nie tak dawno ,
Czy jest jakaś powtarzająca się często usterka w tych modelach którą trzeba sprawdzac w pierwszej kolejności ?
Ja zastanawiam się nad : pompą paliwa , wtryskami ( jak sprawdzić wtryski ) , i może aparatem zapłonowym ( palec ,kopułka )
Jakie macie pomysły
Słuchajcie , mam problem z madzią ... Spalanie to nie wiem dokładnie ale w trasie przy oszczędzaniu mi weźmie 8 litrów około .... Ale oprócz tego czasem łapie takiego muła , szcezgólnie jak czasem jest zimna jeszcze to jakoś nie ma mocy i słabo się kręci , czuje nawet czasami że jak cisnę gaz to idzie raz minimalnie lepiej a raz minimalnie gorzej , prędkość max. to teraz 160 km/h i to nie ważne czy 4-bieg czy 5-ka , po prostu nie zakręce jej wyżej i obrotomierz stoi ... Myślę że silnik jeszcez zdrów , bo oleju mi nie pije w sumie , kable są wymieniane nie tak dawno ,
Czy jest jakaś powtarzająca się często usterka w tych modelach którą trzeba sprawdzac w pierwszej kolejności ?
Ja zastanawiam się nad : pompą paliwa , wtryskami ( jak sprawdzić wtryski ) , i może aparatem zapłonowym ( palec ,kopułka )
Jakie macie pomysły
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Dobra , to się bardzo przyda ;] dzieki . A co z pompą paliwa Da się jakoś ocenić jej stan na oko Aha , i objawy takie jka napisałem to może być palec w kopułce rozdzielacza
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Na mojej pompie jest oznaczenie B3E7 – nie powinno być B6 ??? No i jak podpiełem ją na sucho to silnicezk chodzi przy odpalaniu ale jak przykładam palca do rurki to za bardzo tam cisnienia nie czuje ;/
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
co do sprawdzania pompki to nie rob tego na sucho bo zatrzesz.
polecam podpiecie osobnych przewodow, albo przezroczystych wezykow z castoramy i wyprowadzenie ich do wiadra obok auta, wtedy zakrec i zobacz czy podaje paliwo. jesli nie to wymiana tego gowna jest niedroga (uzywka 50 zl) i szybka (20 minut)
wymien odrazu z filtrem paliwa
polecam podpiecie osobnych przewodow, albo przezroczystych wezykow z castoramy i wyprowadzenie ich do wiadra obok auta, wtedy zakrec i zobacz czy podaje paliwo. jesli nie to wymiana tego gowna jest niedroga (uzywka 50 zl) i szybka (20 minut)
wymien odrazu z filtrem paliwa
Mazda 929 79' powered by BMW :)
- Od: 4 mar 2008, 01:41
- Posty: 247
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp
pompa jednak odpada ;/ założyłem ją spowrotem , i puściłem wtryskiwacze na test to dała takie ciśnienie że jednego wywaliło ... więc pompa odpada , wtryski też , zdemontowałem palec i kopułkę i na moje oko styki w kopułce są styrane , ale wkleiłem foto tu na forum i mi piszą że kopułka wygląda na ok ... pozostaje mi wywalić kata wymienić palec i kopułkę i zobaczymy ... Myślę też nad przepływką bo wyskoczył mi błąd ale kiedyś ją odpinałem na pracującym silniku , więc skasowałem błędy i zobaczymy ...
Chyba dwatematy pod spodem jest mój temat z tym foto kopułki , może ktoś rzucić na to okiem Było tamtroszkę śniedzi i na stykach i na palcu , ale nie było jakiegoś mega syfu ..
Chyba dwatematy pod spodem jest mój temat z tym foto kopułki , może ktoś rzucić na to okiem Było tamtroszkę śniedzi i na stykach i na palcu , ale nie było jakiegoś mega syfu ..
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Witam.
Moj problem polaga na ogromnym spalaniu !
w cyklu miejskim mazda pali mi 10-12 l na 100km przy eko jezdzie.
Mam mazde 323 BG 1.3 benz bez LPG
byly nierowne obroty, zmienilem sonde, jest troszke lepiej.
I jeszcze jedno:
Co to jest takie pokretlo zaraz na koncu pod maska za wtryskami... Wydaje mi sie ze od podcisnienia czy cos... idzie tam kilka wezykow...
Prosze o pomoc
Moj problem polaga na ogromnym spalaniu !
w cyklu miejskim mazda pali mi 10-12 l na 100km przy eko jezdzie.
Mam mazde 323 BG 1.3 benz bez LPG
byly nierowne obroty, zmienilem sonde, jest troszke lepiej.
I jeszcze jedno:
Co to jest takie pokretlo zaraz na koncu pod maska za wtryskami... Wydaje mi sie ze od podcisnienia czy cos... idzie tam kilka wezykow...
Prosze o pomoc
- Od: 13 kwi 2010, 09:47
- Posty: 10
Zacznij kolego od wymigania sobie błędów komputera. Zwykła dioda 12V. Opis błędów oraz sposób wtykania diody znajdziesz używając szukajki Prawdopodobnie zmieniając nie zrestartowałeś go celem wywalenia błędu sondy (pod warunkiem, że rzeczywiście ona była przyczyna). Możesz to teraz zrobić i przegonić się trochę celem ponownego jego ustawienia Komputer restartujesz odpinając minusową klemę i naciskając hamulec na 30 sekund. Dzisiaj już chyba trzeci raz odpowiadam na to samo...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
ok, dzieki wielkie !
A czy moze byc wieksze spalanie od pompy paliwa? bo zmienialem bak i jest z 1.6 16v a ja mam 1.3 8v
A czy moze byc wieksze spalanie od pompy paliwa? bo zmienialem bak i jest z 1.6 16v a ja mam 1.3 8v
- Od: 13 kwi 2010, 09:47
- Posty: 10
Oj – tutaj to nie mam bladego pojęcia – nigdy tak nie eksperymentowałem Teoretycznie nie powinno być dużej różnicy – spalanie 1.6 i 1.3 jest mniej więcej takie samo.
Niech się wypowiedzą mądrzejsi
Pozdrawiam
Niech się wypowiedzą mądrzejsi
Pozdrawiam
Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
dzieki kolego za wypowiedz
Teraz niech mi jeszcze inni doradza i bedzie calkie git
jutro format i zobaczymy co sie bedzie dzialo.
Pozdrawiam i czekam na dalesze podpowiedzi
I zastanawia mnie jeszcze to jedno pokretlo... co to jest... od podcisnienie podawania paliwa? od regulacji podawania paliwa? od czego ? To jest zaraz za wtryskami... idzie kilka wezykow od tego... i na ile ma byc to ustawione??? pomoze ktos ? ? ?
Teraz niech mi jeszcze inni doradza i bedzie calkie git
jutro format i zobaczymy co sie bedzie dzialo.
Pozdrawiam i czekam na dalesze podpowiedzi
I zastanawia mnie jeszcze to jedno pokretlo... co to jest... od podcisnienie podawania paliwa? od regulacji podawania paliwa? od czego ? To jest zaraz za wtryskami... idzie kilka wezykow od tego... i na ile ma byc to ustawione??? pomoze ktos ? ? ?
- Od: 13 kwi 2010, 09:47
- Posty: 10
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość