Duże Spalanie

Postprzez termi » 18 cze 2010, 23:13

hmm nie sadze by bak i pompa tu decydowaly bo to komputer o ile sie nie myle decyduje o ilosci wtrysku :P

ale moge sie mylic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2010, 11:20
Posty: 142

Postprzez DupczykOsw » 18 cze 2010, 23:25

ja juz nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego spalania... czasami dochodzilo do 15l / 100 km jak sie deplo raz czy dwa ... <oczy>
Ale zmienilem sonde jest juz troche mniej... silniczek ladniej pracuje, trzyma rowne niskie obroty... ale dalej jest spalanie 10l po miescie... :|
i dalej nie wiem nic od czego jest ta glupia regulacja... :) :) :D
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 08:47
Posty: 10

Postprzez markmas » 18 cze 2010, 23:31

Sorry – skleroza :) Z tego co pamiętam są dwa takie elektrozaworki. Jeden to – regulator ciśnienia paliwa, a drugi – steruje dolotem powietrza,

Resetnij kompa i zobaczysz. Dopiero po tym zabiegu będziesz mógł stwierdzić ile spalasz. Na razie nie kręć żadnymi śrubkami bo i tak komputer przywróci standardowe ustawienia, a możesz tylko pogorszyć sprawę...

Pozdrawiam
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 22:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez Lukazie » 19 cze 2010, 07:34

Rowniez mam taki sam problem , bardzo duzy ma apetyt na paliwko.
W zwiazku z tym , ze dopiero zaczynam przygode z motoryzacja ?(chodz wiele juz sie nauczyłem <czarodziej> ) To moglbys mi powiedziec co to jest " klema " :P , bo rowniez chcialbym zrestartować komputer . Teraz pytanie , gdzie pojawi sie bląd podczas resetu , i czy bedzie trzeba cos na nowo ustawiac , np. zegarek ? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 13:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez DupczykOsw » 19 cze 2010, 10:28

haha. ;) Klema to jest takie cos co trzyma ci kable przy aku. ;) pozdro ;)

Noo a ja ide za chwile go resetne i zobaczymy co sie bedzie dzialo ;)
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 08:47
Posty: 10

Postprzez markmas » 19 cze 2010, 10:32

Lukazie napisał(a):To moglbys mi powiedziec co to jest " klema " :P


Czego to uczą obecnie na kursach PJ? Kiedyś to trzeba było znać budowę silnika, a teraz... :P

Dobrze – specjalnie dla Ciebie – Szczegółowy opis restartu komputera. Pod warunkiem, że samochód wyposażony w silnik zasilany wtryskiem. Przy zasilaniu gaźnikiem można sobie restartować do woli... nie ma on komputera <jupi>

Opis:
1. Podchodzimy do samochodu od strony kierowcy i otwieramy drzwi.
2. Po lewej stronie deski rozdzielczej szukamy uchwytu do otwarcia maski – ciągniemy go.
Obrazek
3. Po otwarciu i podparciu maski szukamy akumulatora – to takie duże pudełko w przytwierdzonymi dwoma grubszymi przewodami po obu jego końcach
Obrazek
4. Szukamy na akumulatorze oznaczenia (–) minus. Bierzemy klucz płaski (10) do ręki, odkręcamy śrubę i zdejmujemy klemę (przewód) – z oznaczeniem (–) Odginamy tak przewód z klemą żeby nigdzie nie dotykał.
Obrazek
Klema z oznaczeniem (+) plus zostaje na miejscu

5. Siadamy na miejscu kierowcy i nogą naciskamy hamulec i trzymamy wciśnięty przez 30 sekund
Obrazek

6. Po 30 sekundach następuje reset komputera. Na koniec podłączamy klemę, zamykamy maskę i cieszymy się z fabrycznych ustawień komputera. Komputer przez kilka kilometrów będzie musiał na nowo się poustawiać i dlatego nie ma sensu natychmiastowe sprawdzanie błędów.

Fotorelacja ze sposobu sprawdzania błędów komputera znajduje się w opcji szukaj po prawej, górnej stronie Twojego ekranu.

Pozdrawiam :)
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 22:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez win386 » 19 cze 2010, 10:46

Prościej wyjąć bezpieczniki oznaczone EGI i EGI Comp. Efekt dokładnie ten sam i nie trzeba na nowo zaprogramowywać radia i innych urządzeń wewnątrz kabiny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2010, 20:25
Posty: 83
Skąd: Poznań-Wlkp
Auto: R2 4V

Postprzez l3mur91 » 19 cze 2010, 10:47

Duże spalanie ? Mi pali 16... <lol> przy pałowaniu albo bez... <nie powiem>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Lukazie » 19 cze 2010, 12:04

markmass , dzięki za szczgółowy opis hehe.
Mam pytanko , gdzie to pokaze błąd , ten komputer ? <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 13:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez bifor » 19 cze 2010, 12:13

nigdzie, po prostu bedzie zresetowany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2010, 14:07
Posty: 37
Skąd: Wejherowo
Auto: Szwed

Postprzez DupczykOsw » 19 cze 2010, 15:15

spoko ;) juz to zrobilem dzis rano... ;)
A teraz powiedz cie mi co to jest to ... ? Na ile obrotow ma byc ustawione ... ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a342ece52cd537a3.html
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 08:47
Posty: 10

Postprzez DupczykOsw » 20 cze 2010, 09:01

widze ze chyba nikt nie wie... Moja Mazda to jedna wielka tajemnica ;DD
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 08:47
Posty: 10

Postprzez DupczykOsw » 21 cze 2010, 00:22

Odpowie mi ktos ? :D
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 08:47
Posty: 10

Postprzez mysse » 21 cze 2010, 02:22

daj wieksze zdjecie – z wiekszej odleglosci w sensie :)
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 00:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez Lukano » 21 cze 2010, 08:05

I edytuj posty, a nie pisz jeden po drugim.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll


Postprzez DupczykOsw » 23 cze 2010, 00:26

znajdzie sie jakis madry i mi podpowie po co to jest? na ile obrotow ma byc ? :(:(:((

Aaa.... zmienilem pompe paliwa i tylko stracil na mocy ... spalanie 1L na 100 km mniej...
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 08:47
Posty: 10

Postprzez leoś » 23 cze 2010, 15:21

A sprawdzałeś przepływomierz? to taka bestia co reguluje dopływem powietrza,,, jak jest walnięty to autko potrafi np. jeździć jakby cały czas na ssaniu,,,,efekt podobny jak u Ciebie:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2010, 23:11
Posty: 9
Skąd: śląskie
Auto: mazda 323, 94 r.

Postprzez fifo » 14 wrz 2010, 10:20

a jaki byłby efekt gdyby ten bezpiecznik EGI był spalony?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2009, 14:59
Posty: 17
Auto: Xedos 6 KF '97

Postprzez win386 » 14 wrz 2010, 13:23

Wyjmij go to się przekonasz-proste. Generalnie nie będzie zasilania osprzętu ecu benzyny(np. pompa paliwowa) lub samego ecu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2010, 20:25
Posty: 83
Skąd: Poznań-Wlkp
Auto: R2 4V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323