Wskaźnik temperatury PROBLEM

Postprzez Colleague » 31 paź 2009, 18:32

Witajcie
Oto mój problem mianowicie wskazówka temperatury płynu chłodniczego od momentu włączenia zapłonu pnie się w górę aż po samo H rozkręciłem licznik i dojrzałem że ktoś przede mną grzebał tam naprawiając bodajże zegarek czy mógł jakoś źle ustawić wskazówkę od wskaźnika temperatury??


P.S Dokręciłem śrubki z tyłu licznika, wymieniłem 2 czujniki temperatury i termostat wymieniłem również płyn i odpowietrzyłem układ zgodnie z instrukcją w książce .

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 15:38
Posty: 58
Skąd: Skierniewice
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v Ziaba ;]

Postprzez Cingular » 31 paź 2009, 18:42

ktoś mógł uszkodzić te cieniutkie druciki na zwojeniu właśnie od tej skazówki i dlatego ona ci może wariować oglądnin całe zwojenie i zobacz czy żaden drucik nie jest urwany :) ktoś na forum właśnie wymieniał tarcz i urwał jeden z tych drucików i skazówka odrazu mu wędrowała na czerwone pole :| według mnie ktoś urwał jeden drucik i czeka cie wymiana całych zegarów bo na częsci raczej nikt nie sprzedaje
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2008, 18:26
Posty: 195
Skąd: Żabno
Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)

Postprzez Colleague » 1 lis 2009, 00:09

Zauważyłem nowy objaw więc może to nie wskaźnik a mianowicie nie nagrzewa się dolna gumowa rurka łącząca chłodnice z silnikiem podczas gdy wszystko jest gorące rurka na górze chłodnica i silnik ona ciągle jest zimna czy to może być jakiś objaw czy po prostu ona się tak wolno nagrzewa ?? (dodam że termostat wymieniłem)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 15:38
Posty: 58
Skąd: Skierniewice
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v Ziaba ;]

Postprzez sebaas » 20 lis 2009, 23:01

Witam. Mój problem polega na tym iż podczas postoju lub jazdy po mieście wskaźnik temperatury pokazuje ją poprawnie. Inaczej gdy jadę trasą wtedy wskaźnik opada na sam dół. O co biega?
sebaas
 

Postprzez Majki88 » 22 lis 2009, 21:57

zablokowany termostat w pozycji otwarty czyli cały czas masz otwarty duży obieg

wymień go i problem z głowy
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez siba14 » 19 gru 2009, 16:14

ostatnio ściągałem wskazówki żeby dostać się do zegarka i po założeniu wskazówka temp. byłą sporo ponad połową postanowiłem ją obniżyć do samego końca i teraz po przejechaniu kilku km prawie wskazuje maxa. wiecie co to moze byc? mam prośbe może ktos wstawic zdjęcia tego wskaźnika przed wlączeniem, po przekręceniu stacyjki i po rozgrzaniu?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 paź 2009, 14:10
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F BG 1.6 89KM 1991

Postprzez rafkol3 » 19 gru 2009, 21:41

niepotrzebnie przestawiałes
najlepiej teraz na rozgrzanym silniku przestaw na srodek i bedziesz mial mniej wiecej pokrycie z temp silnika
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 gru 2009, 02:37
Posty: 21
Skąd: Lublin
Auto: mazda 323f 92 r <BG> 1,6 B6

Postprzez Regis » 29 gru 2009, 22:14

Colleague napisał(a):Witajcie
Oto mój problem mianowicie wskazówka temperatury płynu chłodniczego od momentu włączenia zapłonu pnie się w górę aż po samo H rozkręciłem licznik i dojrzałem że ktoś przede mną grzebał tam naprawiając bodajże zegarek czy mógł jakoś źle ustawić wskazówkę od wskaźnika temperatury??


P.S Dokręciłem śrubki z tyłu licznika, wymieniłem 2 czujniki temperatury i termostat wymieniłem również płyn i odpowietrzyłem układ zgodnie z instrukcją w książce .

Pozdrawiam


Witam,
dzisiaj mialem awarie tzn. pekl mi wezyk od plynu chlodniczego. Zalalo mi prawa strone silnika pod ukladem zaplonowym. Zalozylem nowy wezyk, wlalem swiezy plyn i o malo dostalem zawalu jak przy odpowietrzaniu okazalo sie, ze wskaznik temp. pokazuje maksa! Pozniej doszedlem do tego, ze to cos z elektronika – wskaznik wskazuje max. nawet przy zimnym silniku. Przy wymienianiu wezyka odpial mi sie jakis kabelek, po wpieciu go w jedyny wolny pin wskaznik zaczal swirowac. Jestem ciekawy czy Colleague poradziles sobie jakos z tym problemem.

Pozdrawiam

EDIT:
Juz sobie poradzilem. Przewod, ktory powinien byc podpiety do czujnika byl podpiety wyzej – moj blad.
Niech wam droga prostą będzie...

REGIS
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2005, 13:36
Posty: 18
Skąd: Kraina Podziemnej Pomaranczy
Auto: 323 (BG) 1,3i 16V 2002
Premacy 1,8 benzyna 2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323