323 gtx czy gtr jak poznać
Strona 1 z 1
witam z powodu kończenia jednego projektu zadbałem o kolejny i zakupiłem następne ciekawe autko ale tak do końca nie wjem czy to gtx czy gtr i to moje pytanie jak (po czym rozpoznać)
i druga prośba czy ktoś ma może dostemp do gratów , głównie chodzi o układ jezdny
a no i jeszcze poszukuje serwisówki do starych gtx/gtr
i druga prośba czy ktoś ma może dostemp do gratów , głównie chodzi o układ jezdny
a no i jeszcze poszukuje serwisówki do starych gtx/gtr
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
przenoszę do działu ogólnego
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
To chyba raczej BG.
GT-R ma potrójny wlot powietrza na masce, poza tym ma duże, okrągłe halogeny w przednim zderzaku.
GT-R ma potrójny wlot powietrza na masce, poza tym ma duże, okrągłe halogeny w przednim zderzaku.
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Jesli BG, to 4 sruby dla GTX'a na piascie i 5 srub dla GT-R'a. Powodzenia.
BF poznasz też po pokrywie zaworów – w BF GT-X jest poprowadzona gumowa rura po niej oraz blow off jest po prawej stronie od pokrywy zaworów – właściwie jak patrzysz to obok nie j po prawej.
-
Gość
mx6sc jak chcesz to moge miec taka ksiazke – znaczy niedlugo u mnie bedzie
http://www.spielzeug-secondhand.de/repa ... p1535.html
http://www.spielzeug-secondhand.de/repa ... p1535.html
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
nie te silniki ... i chyba karoseria tez..
Witam wszystkich, przyłączam się do tematu, jednak z trudniejszym wyzwaniem!!!
Pytanie brzmi jak rozpoznać silnik, który został wymontowany, czy pochodzi on od gtx czy gtr? Dodam, że silnik to 1.8 z turbo VJ23 (niby gtr), jednak proszę o podanie dodatkowych cech tych silników dzięki czemu można w 100% je rozróżnić. Dodatkowe pytanie brzmi, czy pokrywa zaworów, aparat zapłonowy, przepustnica, alternator oraz rozrusznik są takie same jak w modelu 1.8 DOHC bez turbo? Albo czy przynajmniej rozrusznik z alternatorem od 1.6 DOHC z MX3 podejdą do silnika 1.8 turbo?
Pytanie brzmi jak rozpoznać silnik, który został wymontowany, czy pochodzi on od gtx czy gtr? Dodam, że silnik to 1.8 z turbo VJ23 (niby gtr), jednak proszę o podanie dodatkowych cech tych silników dzięki czemu można w 100% je rozróżnić. Dodatkowe pytanie brzmi, czy pokrywa zaworów, aparat zapłonowy, przepustnica, alternator oraz rozrusznik są takie same jak w modelu 1.8 DOHC bez turbo? Albo czy przynajmniej rozrusznik z alternatorem od 1.6 DOHC z MX3 podejdą do silnika 1.8 turbo?
- Od: 13 maja 2008, 23:21
- Posty: 47
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazdza MX3 '97 1.6i 16v (B6D) – byłe...
Żeby nie zakładać nowego wątku to dodam to tutaj. Może komuś się przyda. Ciekawy artykuł opisujący chyba wszystkie różnice pomiędzy silnikami GT-R i GT-X:
http://fordlaser.com/viewtopic.php?t=44821
http://fordlaser.com/viewtopic.php?t=44821
Ostatnio edytowano 10 wrz 2009, 21:44 przez Jacek176, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
dobra tylko wklej ten artykuł lub adres a nie adres tego wątku
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Mam pytanie do znawców tematu – czy te silniki mają taki sam potencjał i jaka jest między nimi różnica mocy? I najważniejsze – czy mocowania silnika są takie same jak w 2.0 FE3N? Chciałbym taki wsadzic do swojego Probe i w związku z tym kolejne co zrobic ze skrzynią skoro moje auto ma tylko napęd na przód?
- Od: 4 maja 2012, 21:09
- Posty: 6
- Skąd: Przytoczno
- Auto: Probe 2.2 GT 92r.
Podejrzewam, że mocowania będą inne. Potencjał GTR jest napewno większy niż GTX aczkolwiek trudno już znaleźć nawet zwykły GTX a znalezienie silnika z GTR graniczy z cudem (wyprodukowano 2500szt.)
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
mocowania porównaj sobie ze zwykłym BP DOHC z BG, ale pewnie inne
Jeśli chcesz silnik z GTX, z osprzętem niekompletnym ( z tego co wiem to brak turbiny – więc możnaby włożyć coś większego i wysterować to na nowo, ale jest i ECU i przepływka , wiązka itp.) to mogę dać Ci jakieś namiary.
Jeśli chcesz silnik z GTX, z osprzętem niekompletnym ( z tego co wiem to brak turbiny – więc możnaby włożyć coś większego i wysterować to na nowo, ale jest i ECU i przepływka , wiązka itp.) to mogę dać Ci jakieś namiary.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. No to utwierdziliście mnie w przekonaniu, że łatwo nie będzie , w sumie to znalazłem już silnik GTR zza oceanu z przebiegiem 0k. 40 mil tyle, że bez wiązki, ecu za to z kompletnym osprzętem. Najgorzej z tymi mocowaniami będzie, poszukam jeszcze dokładnie. Bracie Cukierka jak możesz to daj jakieś namiary na PW nie zaszkodzi zapytac.
Jeszcze raz wielkie dzięki.
Jeszcze raz wielkie dzięki.
- Od: 4 maja 2012, 21:09
- Posty: 6
- Skąd: Przytoczno
- Auto: Probe 2.2 GT 92r.
a czemu chcesz zmienić FE3N na BP?
Przecież te silniki (FE3N) posiadają grube korby które sporo powinny znieść (tyle samo jak nie więcej) mocy co silnik z GTRa, a z racji większej pojemności będzie trochę więcej niutona no i silnik przy tej samej mocy nieco mniej wyżyłowany.
Jak na moje to bez sensu, lepiej turbić FE3Na.
Możesz zatosować skrzynie z GTeka tylko będziesz musiał zasotosować zamach i sprzęgło z GTeka bo w GTRach zamach był większy a sprzęgło miało chyba coś koło 230-240mm. (jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi)
Przecież te silniki (FE3N) posiadają grube korby które sporo powinny znieść (tyle samo jak nie więcej) mocy co silnik z GTRa, a z racji większej pojemności będzie trochę więcej niutona no i silnik przy tej samej mocy nieco mniej wyżyłowany.
Jak na moje to bez sensu, lepiej turbić FE3Na.
Prezes22 napisał(a):co zrobic ze skrzynią skoro moje auto ma tylko napęd na przód?
Możesz zatosować skrzynie z GTeka tylko będziesz musiał zasotosować zamach i sprzęgło z GTeka bo w GTRach zamach był większy a sprzęgło miało chyba coś koło 230-240mm. (jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi)
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości