323 gtx czy gtr jak poznać

Postprzez mx6sc » 19 sie 2007, 09:27

witam z powodu kończenia jednego projektu zadbałem o kolejny i zakupiłem następne ciekawe autko ale tak do końca nie wjem czy to gtx czy gtr i to moje pytanie jak (po czym rozpoznać)
i druga prośba czy ktoś ma może dostemp do gratów , głównie chodzi o układ jezdny
a no i jeszcze poszukuje serwisówki do starych gtx/gtr
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez tomekrvf » 19 sie 2007, 10:24

Jak BF to tylko gtx
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez polnik@studio » 19 sie 2007, 10:37

przenoszę do działu ogólnego
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Yoshi323 » 3 wrz 2007, 00:02

To chyba raczej BG.

GT-R ma potrójny wlot powietrza na masce, poza tym ma duże, okrągłe halogeny w przednim zderzaku.
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2004, 08:58
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001

Postprzez Globy » 3 wrz 2007, 00:04

Jesli BG, to 4 sruby dla GTX'a na piascie i 5 srub dla GT-R'a. Powodzenia.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Gość » 5 gru 2007, 00:29

BF poznasz też po pokrywie zaworów – w BF GT-X jest poprowadzona gumowa rura po niej oraz blow off jest po prawej stronie od pokrywy zaworów – właściwie jak patrzysz to obok nie j po prawej.
Gość
 

Postprzez strOOs » 5 gru 2007, 00:40

mx6sc jak chcesz to moge miec taka ksiazke – znaczy niedlugo u mnie bedzie ;)
http://www.spielzeug-secondhand.de/repa ... p1535.html
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez Bartek1986 » 5 gru 2007, 01:16

nie te silniki ... i chyba karoseria tez..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez dawidoff82 » 25 lip 2008, 21:24

Witam wszystkich, przyłączam się do tematu, jednak z trudniejszym wyzwaniem!!!
Pytanie brzmi jak rozpoznać silnik, który został wymontowany, czy pochodzi on od gtx czy gtr? Dodam, że silnik to 1.8 z turbo VJ23 (niby gtr), jednak proszę o podanie dodatkowych cech tych silników dzięki czemu można w 100% je rozróżnić. Dodatkowe pytanie brzmi, czy pokrywa zaworów, aparat zapłonowy, przepustnica, alternator oraz rozrusznik są takie same jak w modelu 1.8 DOHC bez turbo? Albo czy przynajmniej rozrusznik z alternatorem od 1.6 DOHC z MX3 podejdą do silnika 1.8 turbo?
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 23:21
Posty: 47
Skąd: Kraków
Auto: Mazdza MX3 '97 1.6i 16v (B6D) – byłe...

Postprzez Jacek176 » 10 wrz 2009, 21:37

Żeby nie zakładać nowego wątku to dodam to tutaj. Może komuś się przyda. Ciekawy artykuł opisujący chyba wszystkie różnice pomiędzy silnikami GT-R i GT-X:
http://fordlaser.com/viewtopic.php?t=44821
Ostatnio edytowano 10 wrz 2009, 21:44 przez Jacek176, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez BratCukierka » 10 wrz 2009, 21:41

dobra tylko wklej ten artykuł lub adres a nie adres tego wątku :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Jacek176 » 10 wrz 2009, 21:45

<zawstydzony>
Już poprawione.
Tak to jest jak po piwie się siada do kompa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Prezes22 » 5 maja 2012, 22:38

Mam pytanie do znawców tematu – czy te silniki mają taki sam potencjał i jaka jest między nimi różnica mocy? I najważniejsze – czy mocowania silnika są takie same jak w 2.0 FE3N? Chciałbym taki wsadzic do swojego Probe i w związku z tym kolejne co zrobic ze skrzynią skoro moje auto ma tylko napęd na przód?
Początkujący
 
Od: 4 maja 2012, 21:09
Posty: 6
Skąd: Przytoczno
Auto: Probe 2.2 GT 92r.

Postprzez Jacek176 » 6 maja 2012, 08:11

Podejrzewam, że mocowania będą inne. Potencjał GTR jest napewno większy niż GTX aczkolwiek trudno już znaleźć nawet zwykły GTX a znalezienie silnika z GTR graniczy z cudem ;) (wyprodukowano 2500szt.)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez BratCukierka » 6 maja 2012, 08:17

mocowania porównaj sobie ze zwykłym BP DOHC z BG, ale pewnie inne

Jeśli chcesz silnik z GTX, z osprzętem niekompletnym ( z tego co wiem to brak turbiny – więc możnaby włożyć coś większego i wysterować to na nowo, ale jest i ECU i przepływka , wiązka itp.) to mogę dać Ci jakieś namiary.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Prezes22 » 6 maja 2012, 22:24

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. :) No to utwierdziliście mnie w przekonaniu, że łatwo nie będzie :( , w sumie to znalazłem już silnik GTR zza oceanu z przebiegiem 0k. 40 mil tyle, że bez wiązki, ecu za to z kompletnym osprzętem. Najgorzej z tymi mocowaniami będzie, poszukam jeszcze dokładnie. Bracie Cukierka jak możesz to daj jakieś namiary na PW nie zaszkodzi zapytac. <oczy>
Jeszcze raz wielkie dzięki.
Początkujący
 
Od: 4 maja 2012, 21:09
Posty: 6
Skąd: Przytoczno
Auto: Probe 2.2 GT 92r.

Postprzez tekkenfan » 27 maja 2012, 21:40

a czemu chcesz zmienić FE3N na BP?
Przecież te silniki (FE3N) posiadają grube korby które sporo powinny znieść (tyle samo jak nie więcej) mocy co silnik z GTRa, a z racji większej pojemności będzie trochę więcej niutona no i silnik przy tej samej mocy nieco mniej wyżyłowany.
Jak na moje to bez sensu, lepiej turbić FE3Na.

Prezes22 napisał(a):co zrobic ze skrzynią skoro moje auto ma tylko napęd na przód?

Możesz zatosować skrzynie z GTeka tylko będziesz musiał zasotosować zamach i sprzęgło z GTeka bo w GTRach zamach był większy a sprzęgło miało chyba coś koło 230-240mm. (jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323