pomocy ,bo siępogubiłem
w jakiej kolejności – który kabel w które wejście rozdzielacza włożyć
na kopółce mam przy jednym z wejść "1"...
Podłączenie (kolejność) kabli WN
Strona 1 z 1
Pierwszy cylinder masz przy rozrzadzie (z lewej strony, patrzac na silnik od przodu samochodu ). Palec rozdzielacza kreci sie przeciwnie do wskazowek zegara. Kolejnosc zaplonu jest: 1-3-4-2. Idac wiec od wyjscia oznaczonego "1", przeciwnie do ruchu wskazowek zegara, podlaczasz kolejno cylindry: 1, 3, 4 i 2.
the right man in the wrong place...
Mam wielką prośbę... ponieważ wymieniając przewody WN nie wiedziałem, że kolejność ich połączenia ma znaczenie, zrobiłem to "na pałę" no i teraz madzia sie dławi.
No więc czy mógłby ktoś mi napisać z ktorego wyjścia z aparatu do której świecy powinien iść kabel?
Konkretnie chodzi o 323f BG 1.8 sohc 91'
>< doklejka
No więc czy mógłby ktoś mi napisać z ktorego wyjścia z aparatu do której świecy powinien iść kabel?
Konkretnie chodzi o 323f BG 1.8 sohc 91'
>< doklejka
- Od: 4 gru 2009, 18:17
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC
Stojąc przed maską (przodem) 1 świeca podłączasz do 1 wejścia aparatu (pierwszy na górze z lewej otwór) 2 na górze obok pierwszego ,niżej z lewej masz 3 i 4 to ten na dole po prawej.I podlączasz po kolei 1śweice obok masz drugą do drugiego wejścia itd.Chyba zkumasz lepiej wstawię fotki
Ps.Popraw temat zanim mod się dopatrzy
Ps.Popraw temat zanim mod się dopatrzy
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 7 sty 2009, 23:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
W mojej Mazdzie 323 f 97r BG
jest taki układ może komuś to pomoże pozdrawiam i miłej zabawy
jest taki układ może komuś to pomoże pozdrawiam i miłej zabawy
-
mike22
Witam
Też mam problem, prawdopodobnie z tymi kablami. Mianowicie, ojciec ostatnio coś w nich sprawdzał (nie mam zielonego pojęcia po kiego), odłączył je, a ja musiałem szybko gdzieś wyjechać, po kilka razach gdy nie chciał odpalić, zadzwoniłem do niego i dowiedziałem się o co chodzi. Potem był problem bo zapomniał jak je podłączyć, ale w końcu metodą prób i błędów silnik zaskoczył.
Problem pojawił się gdy auto zaczęło się dusić (rwać przy większym dodawaniu gazy), z tego co zaobserwowałem, to auto śmiga na zimnym silniku, dopiero po około 1 km, gdy silnik zaczyna się nagrzewać, zaczynają się problemy. Przy lekkim dodawaniu gazu jest ok, ale gdy dam mocniej auto szarpie. Dzieje się to na każdym biegu, niezależnie od tego czy benzyna czy gaz.
Sądzę iż są to przewody WN, gdyż wcześniej wszystko śmigało ok
Mazda 323F, 1.5 z 97
Dodam iż sprawdzałem dwa razy podłączenie kabli, tak jak na rysunku wstawionym powyżej, przez Mike22
Moje pytanko, czy możliwym jest, by układ przewodów był inny, niż na tym rysunku ? Czy możliwym jest, by podczas odłączonych przewodów, bądź niewłaściwym, coś zrypać, przepalić przewody, albo coś innego?
Jakieś pomysły co może być nie tak i jak to rozwiązać ?
Też mam problem, prawdopodobnie z tymi kablami. Mianowicie, ojciec ostatnio coś w nich sprawdzał (nie mam zielonego pojęcia po kiego), odłączył je, a ja musiałem szybko gdzieś wyjechać, po kilka razach gdy nie chciał odpalić, zadzwoniłem do niego i dowiedziałem się o co chodzi. Potem był problem bo zapomniał jak je podłączyć, ale w końcu metodą prób i błędów silnik zaskoczył.
Problem pojawił się gdy auto zaczęło się dusić (rwać przy większym dodawaniu gazy), z tego co zaobserwowałem, to auto śmiga na zimnym silniku, dopiero po około 1 km, gdy silnik zaczyna się nagrzewać, zaczynają się problemy. Przy lekkim dodawaniu gazu jest ok, ale gdy dam mocniej auto szarpie. Dzieje się to na każdym biegu, niezależnie od tego czy benzyna czy gaz.
Sądzę iż są to przewody WN, gdyż wcześniej wszystko śmigało ok
Mazda 323F, 1.5 z 97
Dodam iż sprawdzałem dwa razy podłączenie kabli, tak jak na rysunku wstawionym powyżej, przez Mike22
Moje pytanko, czy możliwym jest, by układ przewodów był inny, niż na tym rysunku ? Czy możliwym jest, by podczas odłączonych przewodów, bądź niewłaściwym, coś zrypać, przepalić przewody, albo coś innego?
Jakieś pomysły co może być nie tak i jak to rozwiązać ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości