Szarpanie przy przyspieszaniu

Postprzez zbyniu » 9 gru 2003, 15:50

Witam.
Miałem podobny przypadek ale tylko na PB , na LPG było OK a w moim przypadku uszkodzony był zawór recyrkulacj spalin .
Na sonde lambda bym nie stawiał bo nawet gdy ona nie działa komp podstawia sobie dane średnie i jest wszystko ok a tylko spalanie wzrasta
Pozdrowionka Zbyszek 626 2.5 V6
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez krzynio » 9 gru 2003, 18:23

a możesz mi powiedzieć gdzie on sie znajduje mniej więcej ???????????? Ten zawór recyrkulacji spalin DZięki !!
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Waluś » 9 gru 2003, 21:23

krzynio323f napisał(a):a możesz mi powiedzieć gdzie on sie znajduje mniej więcej ???????????? Ten zawór recyrkulacji spalin DZięki !!

właśnie :) i czy taki zawór posiada również silnik gaźnikowy z 2,0 z '90 roku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez zbyniu » 9 gru 2003, 23:08

Witam ponownie.Co do pierwszego pytania w moim przypadku (silnik KL V6) znajduje sie poniżej pierwszej głowicy to ta od strony przegrody mniej więcej poniżej przepustnicy ale co do wymiany jego jest niezła gimnastyka.
Co do drugiego pytania odnośnie tego zaworu w silniku gaźnikowym nie wypowiem się ale według mnie raczej go nie ma.
Pozdrówka Zbyszek
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez xXx » 10 gru 2003, 01:36

Na sonde lambda bym nie stawiał bo nawet gdy ona nie działa komp podstawia sobie dane średnie i jest wszystko ok a tylko spalanie wzrasta


Może kolega odłączy sondę i sprawdzi czy rzeczywiście jest tak jak mówi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez zbyniu » 10 gru 2003, 14:45

Witam.
Jeździłem bez sondy jakiś miesiąc czasu ale ilość spalanego LPG była koszmarna jakieś 20l/100km co do benzyny było podobnie tylko znacznie mniej niż LPG ,a tak jak mówiłem po odpięciu sondy komp rozpozna błąd sondy zapisze go w pamięci a podłoży sobie dane średnie.
Jeżeli instalacja LPG jest bez kompa a tylko zwykła regulacja śrubką na gazie nie będzie żadnej różnicy.
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez jimi » 20 gru 2003, 22:08

szczegolnie przy zimnym silniku, przy ruszaniu jest lekkie "pyrkanie" i czasami nawet gasnie.
Czy ktos powie od czego to?
Początkujący
 
Od: 17 gru 2003, 17:20
Posty: 5
Skąd: Olsztyn

Postprzez aadamj » 20 gru 2003, 22:21

jimi kiedy zmieniałeś świece?
ja miałem taki objaw jak mi świece wyjechały. Wymieniłem i jak ręką odjoł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2003, 20:52
Posty: 141
Skąd: Trzebinia
Auto: chwilowo brak

Postprzez jimi » 20 gru 2003, 23:08

dzieki za podpowiedz adam, niezwlocznie zmienie swiece
apropos, a ile to moze kosztowac? moje umiejetnosci mechanika samochodowego sa nikle, czy bede w stanie sam to zrobic? jezeli tak to jakie swiece kupic? jakas podpowiedz?
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 17 gru 2003, 17:20
Posty: 5
Skąd: Olsztyn

Postprzez aadamj » 20 gru 2003, 23:18

Swiece wymienić nie problem! Ceny są różne w zależności od firmy i modelu. Nie wiem czym jeździsz, ale generalnie polecam świece NGK. Nigdy nie miałem z nimi problemu czego nie powiem o Bosch. Padły mi po 3 miesiącach, a były dobrze dobrane według katalogu. Kup NGK a nie bedziesz miał problemów!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2003, 20:52
Posty: 141
Skąd: Trzebinia
Auto: chwilowo brak

Postprzez jimi » 20 gru 2003, 23:47

323 1,6 94 rocznik
ile moga kosztowac swiece NGK?
p.s. chyba dam rade sam zalozyc :)
Początkujący
 
Od: 17 gru 2003, 17:20
Posty: 5
Skąd: Olsztyn

Postprzez aadamj » 20 gru 2003, 23:56

jimi napisał(a):323 1,6 94 rocznik
ile moga kosztowac swiece NGK?
p.s. chyba dam rade sam zalozyc :)


dokładnie Ci nie powiem. do mojej Madzi podchodza NGK BPR6 cena okolo 50zł za komplet. Musisz sobie sprawdzić w książce jakie są zalecane do Twojego modelu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2003, 20:52
Posty: 141
Skąd: Trzebinia
Auto: chwilowo brak

Postprzez jimi » 21 gru 2003, 00:04

wielkie dzieki
pozdrawiam
napisze o rezultatach
Początkujący
 
Od: 17 gru 2003, 17:20
Posty: 5
Skąd: Olsztyn

Postprzez krzynio » 21 gru 2003, 15:23

siemka najlepiej NGK są rewelacja, na giełdzie w słomczynie 50 zł komplet nie zakładaj innych !!!!!!!!!
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Dubus » 14 mar 2004, 20:53

Z tego co opisałeś, również prawdopodobną przyczyną chociaż bardzo rzadko spotykaną jest uszkodzenie modułu wzmocnienia w aparacie zapłonowym,dzieje się tak po przegrzaniu w/w układu.
Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 21:04
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Bergen op Zoom
Auto: 626 GE 1.8i '95

Postprzez Yoda » 15 mar 2004, 09:31

u mnie w efce zaczelo szarpac jak wymienilem seryjny uklad wydechowy na sportowey ale tylko przy niskich obrotach. wymienilem sprzeglo -tarcze, docisk, łozysko, zainwestowalem takze w swiece i sie troche poprawilo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 sty 2004, 13:03
Posty: 12
Skąd: Konin
Auto: Madzia 6 GY

Postprzez Daro » 15 mar 2004, 14:14

krzynio323f napisał(a):ludziska co to może być
:( :( :(


A może bardzo prozaiczna przyczyna, a mianowicie:
– w jakim stanie masz uszczelke pod pokrywą zaworową ??
Może byc (tak jak u mnie było) juz zniszczona i masz którąs ze świec zalana olejem i dlatego przerywa.
Czy fajki na świecachj nie są mokre lub "obsrane "olejem ??
Sprawdź – może to to...
Pozdrawki
Daro W.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:38
Posty: 115
Skąd: Wawa
Auto: MX3 V6 '93; APRILIA RSV MILLE

Postprzez krzynio » 16 mar 2004, 09:26

Niestety nic sie nie zmienia zmieniłem przewody świece kopułke palec (JC) i po jakimś czasie znowu lipa, (co to jest ten moduł w zapłonie) może to to chyba jade podłączyć do kompa w aso :(
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez majsterm » 16 mar 2004, 23:30

w mojej 929 ponizej 1100 obr. na LPG to tak szarpie ze lewarka od biegów nie można utrzymać???? moze to dlatego ze silnik jest wzdłuż samochodu a nie jak w 626 ale mysle ze tek nie powinn być !!! Swiece i przewody wymnieniałem i nic sie nie poprawiło!!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez mandini » 27 mar 2004, 13:34

tez tak mam w swojej F-ce. Mam do wymiany sprzęglo i docisk bede to robil w tym tygodniu, zobaczymy czy problemy o ktorych mowicie znikna po tym jak wymienie tarcze i docisk. Wtedy dam wam odpowiedz, jak nic sie nie zmieni to przynajmniej wyelimunujemy jedna z mozliwych przyczyn:)))
Madzia to kobieta,która potrzebuje miłości
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2004, 20:09
Posty: 60
Skąd: zamość
Auto: 323F 1.5l BA `97

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323