Szarpanie przy przyspieszaniu

Postprzez krzynio » 5 gru 2003, 00:41

witam , mam problem z moim autkiem tzn, podczas zmiany biegów i przyspieszania z niskich obrotów, tak jak by poszarpywała, tzn . nie ma płynnego przejścia tak samo jest gdy puszcze gaz i dodam to poszarpuje a powinno być to przejście płynne, zaznacze że przewody były wymieniane, i czyściłem styki w kopułce troche sie poprawiło ale to nie to CO ROBIĆ ?????????? szkoda mi silnika HELP!!! :( :( :(
Ostatnio edytowano 16 gru 2004, 09:58 przez krzynio, łącznie edytowano 2 razy
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez kwadrix » 5 gru 2003, 08:37

Tez Tak Mam :(( test
Ostatnio edytowano 5 gru 2003, 14:39 przez kwadrix, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2003, 20:51
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych
Auto: VW Passat B5 1,9 TDI

Postprzez xXx » 5 gru 2003, 11:35

Krzyniu tak jest na gazie czy na benzynie ?


Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez krzynio » 5 gru 2003, 12:40

Na gazie i na bęzynie, choć na gazie może bardziej ale to może być spowodowane membrana w reduktorze bo jest do wymiany , ale na bęzynie jest to samo musze sie z tobą przejechac i zobacze jak jest u ciebie!!!!!!!
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Paweł » 5 gru 2003, 13:18

Być może sprzęgło lub jego docisk – nierówno łapie.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez xXx » 5 gru 2003, 18:40

No ciekawe. bo jak narazie mam tylko tę cholerną dziurę <killer> na gazie, ale to mam nadzieję, ża da sie wyeliminować


:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Waluś » 5 gru 2003, 21:12

Ja mam tak samo ale tylko na bęzynie i to od dłuższego czasu. Na gazie jest gites. Więc olałem i jeździłęm na gazie. Ale i gaz sie całkiem popsuł, a gość mi parownik fleksem chciał naprawiać <glupek2> teraz musze na bęzynie i jest nie dobrze :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez polnik@studio » 5 gru 2003, 21:13

hmm ja tak mam ale tylko przy zimnym silniku :D
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Waluś » 5 gru 2003, 21:18

Zimny to pół biedy, wyciągne ssanie i ma problem z głowy, to samo jest przy gorącym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez polnik@studio » 5 gru 2003, 21:19

Zimny to pół biedy, wyciągne ssanie i ma problem z głowy, to samo jest przy gorącym.


hmm ssanie ?? To co masz za samochód ??
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez XsiX » 5 gru 2003, 21:21

ja też mam ssanie tyle że automatyczne :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Waluś » 5 gru 2003, 21:21

2.0 ale jeszcze na gaźniku 90 rok :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez polnik@studio » 5 gru 2003, 21:26

aaa no właśnie bo tak się dziwie :) bo też w "mojej" jest automatyczne. Co do szarpania to miałem w starszej tej 2,0 na gaźniku i okazało się, że alternator poszedł. Więc może to byś w tym problem. Może jeszcze być problem z układem zapłonowym może się przestawiło coś ?? :|
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez xXx » 5 gru 2003, 21:27

Sądzę, że przyczyn może być wiele i dopóki się nie przejedziemy tak jak Krzynio mówi to sobie można gdybać.


;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez krzynio » 5 gru 2003, 22:56

no nie wiem sam zapłon chyba ustawia sie automatycznie, ładowanie jest ok no nie mam pojęcia naprawde nikt nie wie co jest grane ?????????? sprzęgło też raczej ok ponieważ przy puszczaniu i dodawaniu gazu wydaje mi sie że to coś z zapłonem ale nie wiem ????????????
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Kruk11 » 8 gru 2003, 11:18

Moje obserwacje w tym temacie są takie, że cokolwiek jest zrypane to komputer dostaje niedokładne informacje o działaniu czujników itp i coś mu się pierdzieli :|

Jak kiedyś pytałem, to wszyscy mówli "kable WN" uszczelniłem wydech i poprawiło się, oceniam, że sonda lambda teraz pracuje w jednolitych warunkach i nie wariuje.

Ale mam jeszcze podejrzenia, że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej, tylko nie mam kiedy sprawdzić.

A czy Ty nie byłeś na diagnostyce? Jakie błedy pokazuje komputer?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 14:17
Posty: 238 (0/1)
Skąd: DC / Gocław
Auto: E39 Touring

Postprzez krzynio » 8 gru 2003, 19:43

Bardzo możliwe choć nie byłem na diagnostyce, musze to zrobić ile u was kosztuje podłączenie do komputera????????
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Paweł » 8 gru 2003, 19:45

Mi niestyka czujnik (przerywa) i samochod jezdzi normalnie.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez krzynio » 8 gru 2003, 20:09

ludziska co to może być
:( :( :(
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez xXx » 8 gru 2003, 20:11

Też stawiam, że to jest nieprawidłowa praca jednego z czujników, a którego??? Najprawdopodobniej Sondy Lambda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323