Szarpanie przy przyspieszaniu
witam , mam problem z moim autkiem tzn, podczas zmiany biegów i przyspieszania z niskich obrotów, tak jak by poszarpywała, tzn . nie ma płynnego przejścia tak samo jest gdy puszcze gaz i dodam to poszarpuje a powinno być to przejście płynne, zaznacze że przewody były wymieniane, i czyściłem styki w kopułce troche sie poprawiło ale to nie to CO ROBIĆ ???????? szkoda mi silnika HELP!!!
Ostatnio edytowano 16 gru 2004, 09:58 przez krzynio, łącznie edytowano 2 razy
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Na gazie i na bęzynie, choć na gazie może bardziej ale to może być spowodowane membrana w reduktorze bo jest do wymiany , ale na bęzynie jest to samo musze sie z tobą przejechac i zobacze jak jest u ciebie!!!!!!!
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Ja mam tak samo ale tylko na bęzynie i to od dłuższego czasu. Na gazie jest gites. Więc olałem i jeździłęm na gazie. Ale i gaz sie całkiem popsuł, a gość mi parownik fleksem chciał naprawiać teraz musze na bęzynie i jest nie dobrze
hmm ja tak mam ale tylko przy zimnym silniku
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Zimny to pół biedy, wyciągne ssanie i ma problem z głowy, to samo jest przy gorącym.
hmm ssanie To co masz za samochód
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
aaa no właśnie bo tak się dziwie bo też w "mojej" jest automatyczne. Co do szarpania to miałem w starszej tej 2,0 na gaźniku i okazało się, że alternator poszedł. Więc może to byś w tym problem. Może jeszcze być problem z układem zapłonowym może się przestawiło coś
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
no nie wiem sam zapłon chyba ustawia sie automatycznie, ładowanie jest ok no nie mam pojęcia naprawde nikt nie wie co jest grane ???????? sprzęgło też raczej ok ponieważ przy puszczaniu i dodawaniu gazu wydaje mi sie że to coś z zapłonem ale nie wiem ??????????
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Moje obserwacje w tym temacie są takie, że cokolwiek jest zrypane to komputer dostaje niedokładne informacje o działaniu czujników itp i coś mu się pierdzieli
Jak kiedyś pytałem, to wszyscy mówli "kable WN" uszczelniłem wydech i poprawiło się, oceniam, że sonda lambda teraz pracuje w jednolitych warunkach i nie wariuje.
Ale mam jeszcze podejrzenia, że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej, tylko nie mam kiedy sprawdzić.
A czy Ty nie byłeś na diagnostyce? Jakie błedy pokazuje komputer?
Jak kiedyś pytałem, to wszyscy mówli "kable WN" uszczelniłem wydech i poprawiło się, oceniam, że sonda lambda teraz pracuje w jednolitych warunkach i nie wariuje.
Ale mam jeszcze podejrzenia, że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej, tylko nie mam kiedy sprawdzić.
A czy Ty nie byłeś na diagnostyce? Jakie błedy pokazuje komputer?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości