1)
Nie działa mi wskazówka paliwa tak jak powinna. Jak naleję sporo benzyny to owszem skacze do góry. Niestety wskazuje poziom paliwa, jak chce ponieważ jak zaczyna ubywać paliwa to wskazówka spada do połowy, a w pewnym momencie (przy odpowiedniej ilości paliwa w baku) już wogóle spada bezwładnie do dołu. Jeżeli zatankuję za 50 złotych (ok 12l) to nawet nie drgnie. Dopiero przy zatankowaniu dwa razy większej ilości paliwa idzie w góre. Wskaźnik rezerwy działą ok! Szczerze mówiąc mam wrażenie jakby gdzieś jakiś kabelek niekontaktował i przy większym prądzie trochę działa, ale jak opór rośnie to przestaje działać ;(
Nie wiem na jakiej zasadzie działa ten wskaźnik. Doradźcie coś.
2)
Nie działa mi żarówka wstecznego (i nie dlatego że jest przepalona ). W moja Mazdencji (323 1,6 BG 94r) wychodzi ze skrzyni biegów jakiś czujnik z dwoma zielonymi kabelkami. Jest dosyć spory?Do czego to jest, do wstecznego? Kabelki tam są w tragicznym stanie, jeden nawet był urwany, ale jakimś cudem udało mi się go przylutować.
3)
Gałka zmiany biegów jak chce zredukować bieg z 5 na 4 to nie wraca na środkową pozycję tak jak powinna, tylko zatrzymuje się na wysokości 5 biegu. Trochę to jest niewygodne, bo muszę szukać 4-ki jak w autobusie Zrobić to samo co jest napisane parę postów niżej o skrzypieniu? Nie ma w niej takiego luzu jak być powinien.
4)
Nie świeci mi się konrolka świateł. Jak włączam światła nie zapala mi się ta niebieska (albo zielona- nie pamiętam) kontrolka. Nie jest to wina przepalonej żarówki bo już sprawdzałe. Ma ktoś schemat elektryczny tej Mazdy?
Ps. Czekam na podpowiedzi bo jutro mam trochę czasu i chcę ponaprawiać te wszystkie pierdułki
Serdecznie pozdrawiam
Awarie oświetlenia i zegarów
Strona 1 z 1
Witam !
Co do 1 punktu uszkodzony jest plywak na 100%
Z sygnalizacją wstecznego myslę że to wina czujnika w skrzyni ( można to sprawdzić )
Co do lewarka zmiany biegów to dziwna sprawa ale może trzeba wszystko przesmarować ( cięgna )
W punkcie 4 to tak jak opisal Marek. Pozdrawiam!
Co do 1 punktu uszkodzony jest plywak na 100%
Z sygnalizacją wstecznego myslę że to wina czujnika w skrzyni ( można to sprawdzić )
Co do lewarka zmiany biegów to dziwna sprawa ale może trzeba wszystko przesmarować ( cięgna )
W punkcie 4 to tak jak opisal Marek. Pozdrawiam!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dzięki za podpowiedzi.
Ile kosztuje nowy pływak?
Chodziło mi o kontrolkę pozycyjnych, kontrolka długich działa. Jeżeli jej nie ma to nic dziwnego że mi czegoś brakowało
Jak sprawdzić czy to czujnik wstecznego?
Dzieki i pozdrawiam
Ile kosztuje nowy pływak?
Chodziło mi o kontrolkę pozycyjnych, kontrolka długich działa. Jeżeli jej nie ma to nic dziwnego że mi czegoś brakowało
Jak sprawdzić czy to czujnik wstecznego?
Dzieki i pozdrawiam
- Od: 21 cze 2004, 22:24
- Posty: 41
- Auto: Mazda 323 1,6 16V 94r.
Jak piszesz, czujnik wstecznego ma dwa kabelki. Zatem logiczne rozumowanie podpowiada że po wrzuceniu wstecznego musi się pojawić przejście przez włącznik. Zatem podłączasz omomierz i kolega wrzuca wsteczny, a ty sprawdzasz czy jest przejście.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ze wstecznym u mnie było tak, że kable które z czujnika wychodzą wpięte są kostką w wiązkę, więc kostką bawił się pies a w środku wszystko było zaśniedziałe.
Wystarczyło odciąć kostkę, zrobić na wsówki i zaizolować.
Wystarczyło odciąć kostkę, zrobić na wsówki i zaizolować.
Właśnie nie jestem pewien czy ten czujnik z dwoma kabelkamiwychodzący ze skrzyni biegów to czujnik wstecznego, czy jakiś inny. Jeżeli to ten to coś wymyślęł. Postaram się też znaleźc tą kostkę, może u mnie też zaśniedziała.
- Od: 21 cze 2004, 22:24
- Posty: 41
- Auto: Mazda 323 1,6 16V 94r.
Czujnik wstecznego, jeśli mnie pamięć nie myli, jest patrząc od przodu na samochód po prawej stronie skrzyni , mniej więcej po środku takiej płaskiej powierzchni. Do kostki można się dostać od góry, ale łatwiej wsówki założyć z kanału.
co do gałki zmiany biegów to może być podobnie jak u mnie
jak zdejmiesz ten plastik z gumą co przykrywa dół gały.
to zobaczysz pewnie coś na styl gumowej "membrany" na której
wisi gała.
U mnie ta gała wpadła na dół i biegi szły opornie
ale jak założyłem spowrotem membrane(podkleiłem super Glu żeby gała nie spadła spowrotem)
to teraz jest oki.
jak zdejmiesz ten plastik z gumą co przykrywa dół gały.
to zobaczysz pewnie coś na styl gumowej "membrany" na której
wisi gała.
U mnie ta gała wpadła na dół i biegi szły opornie
ale jak założyłem spowrotem membrane(podkleiłem super Glu żeby gała nie spadła spowrotem)
to teraz jest oki.
Świat to nie ludzkość – Świat to ... MATRIX
- Od: 29 maja 2004, 22:20
- Posty: 12
- Skąd: Obrzycko
- Auto: Mazda 323 F 18.i DOHC 1991
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości