Zimny silnik pali,Ciepły nie chce
1, 2
Mój znajomy ma problem z mazda a mianowicie :
"No tak jest jak samochod jest zimny to odpala odrazu lecz gdy sie rozgrzeje to nie raz nie odpali, nie ma okreslonej sytuacji, paliwo jest podawane bo strasznie smierdzi iskra na swiecach jest sprawdzaalem to a pozatym mam nowe przewody i swiece przed wymiana bylo tosamo
i jak probuje go odpalic to nie chce i straznei smierdzi paliwem wiec sie zalewa;/
lecz gdy probuje go odpalic na wduszonym pedale gazu to jak narazie zawsze odpala
ale musze miec wduszony pedal gazu"
Tak mi napisał ten znajomy bardzo prosze o pomoc ... Wiecej info na GG ! [b]Prosze o pilną odpowiedź !
Z góry dziękuje
"No tak jest jak samochod jest zimny to odpala odrazu lecz gdy sie rozgrzeje to nie raz nie odpali, nie ma okreslonej sytuacji, paliwo jest podawane bo strasznie smierdzi iskra na swiecach jest sprawdzaalem to a pozatym mam nowe przewody i swiece przed wymiana bylo tosamo
i jak probuje go odpalic to nie chce i straznei smierdzi paliwem wiec sie zalewa;/
lecz gdy probuje go odpalic na wduszonym pedale gazu to jak narazie zawsze odpala
ale musze miec wduszony pedal gazu"
Tak mi napisał ten znajomy bardzo prosze o pomoc ... Wiecej info na GG ! [b]Prosze o pilną odpowiedź !
Z góry dziękuje
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !
MOJA 323F BA 1.8
MOJA 323F BA 1.8
- Od: 19 lut 2006, 11:48
- Posty: 47
- Skąd: Puławy
- Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !
A spalanie nie wzrosło mu ostatnio o 50-100%?
Niech sprawdzi czy czujnik temperatury chłodziwa ma dobry kontakt z wtyczką. Jak ma, to pewnie sam czujnik do wymiany (niech jeszcze zmierzy oporność na zimnym i ciepłym silniku).
Niech sprawdzi czy czujnik temperatury chłodziwa ma dobry kontakt z wtyczką. Jak ma, to pewnie sam czujnik do wymiany (niech jeszcze zmierzy oporność na zimnym i ciepłym silniku).
OK... Jutro Sprawdzi co i jak ... odezwe się ,ale dzieki narazie za to Zobaczymy jutro bedzie miał wolne wiec zobaczy ... Jeszcze się odezwe ,dzięki
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !
MOJA 323F BA 1.8
MOJA 323F BA 1.8
- Od: 19 lut 2006, 11:48
- Posty: 47
- Skąd: Puławy
- Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !
Problem naprawiony Dzięki Briareos za pomoc
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !
MOJA 323F BA 1.8
MOJA 323F BA 1.8
- Od: 19 lut 2006, 11:48
- Posty: 47
- Skąd: Puławy
- Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !
miaow napisał(a):gdzie znalesc ten czujnik
W bezpośredniej okolicy termostatu, na wylocie chłodziwa z bloku do chłodnicy.
W zależności od wersji, mogą być 2 czujniki (jeden od przodu bloku – to nie ten), albo jeden z dwoma kabelkami. Chodzi o to, że jeden czujnik daje sygnał na wskaźnik na desce, a drugi do sterownika. Szukasz tego drugiego.
piszczyk napisał(a):Problem naprawiony
Witam, mam problem ze swoja Madzia mx 3 1.6
Otoz wyglada on nastepujaco. Gdy silnik jest zimny odpala idealnie, zas gdy juz pojezdze i wylacze silnik gdy jest cieply, nie moge go odpalic musze czekac az bedzie zimny. wymienilem juz duzo rzeczy w nim ale dalej nie wiem co jest z nim?
Krecić kreci i spod maski czuc benzyne ale nie chce odpalic wogole.
Ma ktos jakis Pomysl? Prosze o kontakt na gg lub odpowiedz tutaj /pozdrawiam Adrian
Otoz wyglada on nastepujaco. Gdy silnik jest zimny odpala idealnie, zas gdy juz pojezdze i wylacze silnik gdy jest cieply, nie moge go odpalic musze czekac az bedzie zimny. wymienilem juz duzo rzeczy w nim ale dalej nie wiem co jest z nim?
Krecić kreci i spod maski czuc benzyne ale nie chce odpalic wogole.
Ma ktos jakis Pomysl? Prosze o kontakt na gg lub odpowiedz tutaj /pozdrawiam Adrian
-
adra
mam podobny problem z moja madzia.. auto nie pali na cieplym. wymienilem juz cewke zaplonowa bo tak diagnoze dalo mi czterech mechanikow... co prawda po zmianie cewki auto ma lepszego kopa ale wystarczy ze sie zagrzeje podczas jazdy i dupa... brak iskry na swiecach... jakies pomysly???? gdzie jest ten czujnik temp w mazdzie 323 bg 1.3 8v 90r jakies zdjecie???
prosze o pomoc bo mnie szlak trafii.....!!!!!!!!!!!!!!!!!
prosze o pomoc bo mnie szlak trafii.....!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Od: 18 mar 2012, 16:49
- Posty: 9
- Auto: Mazda 323 1.3 90r
Kolego mam taki moduł (J701). Jak byś chciał to 5 dyszek i jest Twój, bo lezy u mnie nie potrzebnie i zawadza.
http://allegro.pl/modul-zaplonu-zaplonowy-j701-mazda-323-323f-sephia-i2234031433.html
Jak byś był zainteresowany to pisz PW
http://allegro.pl/modul-zaplonu-zaplonowy-j701-mazda-323-323f-sephia-i2234031433.html
Jak byś był zainteresowany to pisz PW
Markiz mówisz teraz w końcu o aparacie zapłonowym czy o module zapłonowym (w linku)?
Moduł jest w aparacie. Przynajmniej ja tak miałem w 1,8 SOHC. Chyba, że masz gaźnik?
Przykładowy moduł:
http://allegro.pl/modul-czujnikow-j821- ... 05428.html
Do BG PB kupowałem całe aparaty za 60 zł
Cały aparat np
http://allegro.pl/mazda-323-89-91-1-6-8 ... 31163.html
Przykładowy moduł:
http://allegro.pl/modul-czujnikow-j821- ... 05428.html
Do BG PB kupowałem całe aparaty za 60 zł
Cały aparat np
http://allegro.pl/mazda-323-89-91-1-6-8 ... 31163.html
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Mnie uczono że moduł zapłonowy wygląda tak:
http://allegro.pl/modul-zaplonu-zaplonowy-j701-mazda-323-323f-sephia-i2234031433.html
Jest zamontowany obok cewki. Zaś to co Ty wysłałeś (element który jest w apracie zapłonowym) to czujnik Halla. Przynajmniej mnie tak uczono
http://allegro.pl/modul-zaplonu-zaplonowy-j701-mazda-323-323f-sephia-i2234031433.html
Jest zamontowany obok cewki. Zaś to co Ty wysłałeś (element który jest w apracie zapłonowym) to czujnik Halla. Przynajmniej mnie tak uczono
Jeśli codzi o terminologię to tu masz rację. W BG w aparacie jest czujnik halla, który według mechaników ASO mazdy wbudowany jest w moduł zapłonowy. Ale chyba nie o terminologię tu chodzi. Jak poszukasz w necie, to naprawy modułu w BG dotyczą tego elementu który pokazałem , w który czujnik halla jest wbudowany
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Markiz napisał(a):Moduł jest w aparacie. Przynajmniej ja tak miałem w 1,8 SOHC. Chyba, że masz gaźnik?
Przykładowy moduł:
http://allegro.pl/modul-czujnikow-j821- ... 05428.html
Do BG PB kupowałem całe aparaty za 60 zł
Cały aparat np
http://allegro.pl/mazda-323-89-91-1-6-8 ... 31163.html
Dokładnie Markiz masz rację
Moduł zapłonowy wraz z czujnikiem halla jest w aparacie zapłonowym
Niektóre mazdy np.xedos 2,0 V6 miały drugi, dodatkowy czujnik przy silniku, ale to już inna bajka...
Panowie sorki ze tak pytam ale czy jestescie w miare pewni ze to modul mi padl??? bo potrzebuje w miare szybka i pewna diagnoze... przeglad mi sie konczy a do tego czasu musze miec sprawne auto hehe czy istnieje jakas metoda zeby to zdiagnozowac??? czy modul z mazdy 323 16v bedzie pasowac do mojej 8v???? z cewka tak nie bylo bo w 16v jest tylko jedna wtyczka a ja mam dwie czy z modulem bedzie podobnie?? a moze rzeczywiscie bedzie to jakis czujnik???? Dwaj mechanicy zalamali juz rece i mowia ze nie maja pojecia co moze byc.... a mnie juz szlak trafia...
- Od: 18 mar 2012, 16:49
- Posty: 9
- Auto: Mazda 323 1.3 90r
Problem rozwiązany:) Madzia odżyła, pali na ciepłym, wręcz szaleje na drogach:) Problemem okazał się moduł zapłonowy, koszt 60zł a wymiana ok 30min i sprawa załatwiona. Jutro jadę na przegląd. Dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam
- Od: 18 mar 2012, 16:49
- Posty: 9
- Auto: Mazda 323 1.3 90r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości