1.8 Sohc falujące obroty i duże spalanie.

Postprzez tuner564 » 1 wrz 2016, 20:18

Witam.

W mojej magdalenie z obrotami borykam się od zakupu i nic nie pomaga.

Wahania obrotów są ogromne czasem wskakuje nawet na ponad 2 tys. i jak spada z obrotów to ma znowu za niskie( dzieje się to dość często). Na początku było tylko to falowanie obrotami i duże spalanie teraz doszedł czasem zupełny brak mocy. Deptam, a tu nic jakby sprzęgła brakło i wtedy lubi się dławić i przerywać. Sprawdzane było wszystko. Czyszczony układ chłodzenia, czyszczona przepustnica, wymieniana cała ta przepustnica na 2 inne (jednak na mojej jest najstabilniej). Czujnik temperatury ok, przepływomierz ok, komp nie ma żadnych błędów. Nic nie pomaga ręce opadają. Spalanie jej to co-najmniej 10L na 100 km. Poza tym wszystko jak najbardziej ok. Auto w dobrym stanie ale coś go boli i nie mogę wybadać co. Szukam magika od takich bagiet bo niedługo wyłysieje od niej. Pomożecie coś ?

Obrazek
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2013, 19:24
Posty: 9

Postprzez sebek-71 » 2 wrz 2016, 07:32

Przeglądnij sobie ten dział tam jest wszystko... <czytaj>
viewtopic.php?f=118&t=106451
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 16:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez tuner564 » 4 wrz 2016, 07:47

Problem w tym, że wszystko sprawdzone. Od siebie dodam ciekawostkę, że po wprowadzeniu w tryb serwisowy jest znacznie spokojniej z obrotami i nie falują w górę tylko głownie lecą w dół i są za niskie.
Nie wiem co dalej...zostaje darcie i sprawdzenie całej wiązki.
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2013, 19:24
Posty: 9

Postprzez iparts » 9 wrz 2016, 10:44

A jak odepniesz całkowicie przepływomierz to ustaje falowanie, czy cały czas występuje niezależnie od tego przy przepływomierz jest wpięty czy nie? Dzieje Ci się tak na zimnym czy ciepłym silniku, czy nie ma to znaczenia? Dziwne że żadnych błędów komputer nie wykazuje. Sprawdzałeś ciśnienie na pompie paliwowej? Może czujnik położenia wałka rozrządu szwankuje?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 5 sie 2014, 12:50
Posty: 324 (1/5)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 TB 3.7L 277KM

Postprzez tuner564 » 16 wrz 2016, 09:59

Przepływka była sprawdzana. Niby ok. Teraz ostatnio doszło ze czasem zgaśnie i nie chce odpalić. Wszystkie objawy dzieją się po zagrzaniu silnika. Gdy jest zimny to nie faluje i ma moc taką jak powinien.
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2013, 19:24
Posty: 9

Postprzez hak64 » 16 wrz 2016, 10:36

Pewnie masz padniętą sondę lambda i sterownik nie potrafi dobrać dawki paliwa. To by też tłumaczyło lepszą pracę na zimnym silniku (wtedy dawka paliwa jest większa), natomiast po rozgrzaniu brak informacji z sondy może powodować, że silnik słabo reaguje na otwarcie przepustnicy (wciskanie pedału gazu).
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2015, 09:08
Posty: 448 (2/23)
Auto: Mercedes 300SE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323