jakie kable NGK do mojej dziwnej 323F 91 rok...
1, 2
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
no tak – z linka wynika że to jest RC ZX-19.
a to jest odpowiedz firmy sprzedającej tenże towar (Lordgas, lordgas.sc@neostrada.pl):
................
NGK RC – ZX19 cena 130,50 PLN Mazda 323 silnik BG poj. 1,3-1,9 )HC r.prod. od 1989
NGK RC – ZX18 cena 258,– PLN – z Pańskiego opisu i porównując z katalogiem wygląda na to , że powinien to być ten komplet, ponieważ RC-ZX19 jest do silników 8-zaworowych.
Prosze dokladnie przejrzec strone NGK (link u nas)
................
no i co z tym fantem?
ma być RC-ZX19, czy RC-ZX18? czy w ogóle nie ma kabli do mojej mazdy, jak powiedziała panienka z NGK Polska?
a to jest odpowiedz firmy sprzedającej tenże towar (Lordgas, lordgas.sc@neostrada.pl):
................
NGK RC – ZX19 cena 130,50 PLN Mazda 323 silnik BG poj. 1,3-1,9 )HC r.prod. od 1989
NGK RC – ZX18 cena 258,– PLN – z Pańskiego opisu i porównując z katalogiem wygląda na to , że powinien to być ten komplet, ponieważ RC-ZX19 jest do silników 8-zaworowych.
Prosze dokladnie przejrzec strone NGK (link u nas)
................
no i co z tym fantem?
ma być RC-ZX19, czy RC-ZX18? czy w ogóle nie ma kabli do mojej mazdy, jak powiedziała panienka z NGK Polska?
- Od: 8 wrz 2004, 11:49
- Posty: 44
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-5 NC 2.0 2008
Proponuję zajrzeć do zakładki Stosowane w..., gdzie podane są dokładnie modele, do których ów zestaw przewodów WN jest dedykowany.
Poza tym sam sprawdź na stronie NGK, to się utwierdzisz w przekonaniu, jakich przewodów poszukujesz.
Dokładnie wygląda to tak:
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Poza tym sam sprawdź na stronie NGK, to się utwierdzisz w przekonaniu, jakich przewodów poszukujesz.
Dokładnie wygląda to tak:
- •ZX18:
◦ MAZDA 323 LX (1991) – 1.8LL4*
◦ MAZDA 323 LX (1990) – 1.8LL4*
•ZX19:
◦ MAZDA 323 (1994) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 (1993) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 (1992) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 BASE (1991) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 BASE (1990) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 DX (1994) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 DX (1993) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 DX (1992) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 DX (1991) – 1.8LL4*
◦ MAZDA 323 DX (1990) – 1.8LL4*
◦ MAZDA 323 SE (1993) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 SE (1992) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 SE (1991) – 1.6LL4*
◦ MAZDA 323 SE (1990) – 1.6LL4*
* – Pojemność silnika i ilość komór spalania w bloku.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Ostatnio edytowano 19 lis 2005, 23:06 przez GofNet, łącznie edytowano 1 raz
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
A ja z ciekawości sprawdziłem stronę NGK w poszukiwaniu tych kabli i po pierwsze to nie ma strony www.ngk.com , lepiej szukać na www.ngkntk.pl , a po drugie rzeczywiście nie ma tego silnika w katalogu. To znaczy jest 1,6, ale nie 16V i katalog podaje wtedy kable o symbolu RC-ZX19. Albo mają jakieś niedopatrzenie albo rzeczywiście nie robią kabli do tego silnika.
Aha, tak jeszcze poprzeglądałem i wygląda na to, że kable RC-ZX18 są do silnika 1,8 DOHC , a RC-ZX19 do SOHC, ale oba zestawy są do silników 16V.
Aha, tak jeszcze poprzeglądałem i wygląda na to, że kable RC-ZX18 są do silnika 1,8 DOHC , a RC-ZX19 do SOHC, ale oba zestawy są do silników 16V.
Ostatnio edytowano 19 lis 2005, 23:15 przez Mumin, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Jak to nie ma ?? To kliknij w link, który sam napisałeś, to zobaczysz, że taka strona istnieje. Powiem więcej. Podane przeze mnie dane są właśnie z tej strony .Mumin napisał(a): po pierwsze to nie ma strony www.ngk.com
Aby było śmieszniej, to podany przez Ciebie link generuje błąd "opera:illegal-url-3", choć sam adres jest poprawny .
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Jak to nie ma ?? To kliknij w link, który sam napisałeś, to zobaczysz, że taka strona istnieje. Powiem więcej. Podane przeze mnie dane są właśnie z tej strony .Mumin napisał(a): po pierwsze to nie ma strony www.ngk.com
Faktycznie jest. Mea culpa. Pewnie coś się w Twoim oryginalnym poście przyplątało do adresu bo wyskoczyło mi, że strona nie istnieje.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Pewnie błąd był identyczny, co u Ciebie (przecinek) .
Na podanej jednak przez Ciebie stronie nie można odnaleźć po kodzie ani jednych (ZX18), ani drugich (ZX19) przewodów WN.
@raczkowski: Jeśli jednak znasz precyzyjne oznaczenie swojej Mazdy, to na podanej przez Mumina stronie możesz pod linkiem MAZDA – Kable zapłonowe znaleźć przewody do Twojego pojazdu.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Na podanej jednak przez Ciebie stronie nie można odnaleźć po kodzie ani jednych (ZX18), ani drugich (ZX19) przewodów WN.
@raczkowski: Jeśli jednak znasz precyzyjne oznaczenie swojej Mazdy, to na podanej przez Mumina stronie możesz pod linkiem MAZDA – Kable zapłonowe znaleźć przewody do Twojego pojazdu.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Ostatnio edytowano 19 lis 2005, 23:36 przez GofNet, łącznie edytowano 3 razy
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
no i dzięki stronie www.ngk.com wyjaśniło się więcej – tam dla mojego modelu jest tylko ZX19.
to dlaczego państwo z firmy lordgas (czy jakkolwiek się ona nazywa) piszą mi, że ZX19 są tylko do silników 8 zaworowych????
dzięki za wszystkie odpowiedzi, dzięki ogromne za pomoc.
to dlaczego państwo z firmy lordgas (czy jakkolwiek się ona nazywa) piszą mi, że ZX19 są tylko do silników 8 zaworowych????
dzięki za wszystkie odpowiedzi, dzięki ogromne za pomoc.
- Od: 8 wrz 2004, 11:49
- Posty: 44
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-5 NC 2.0 2008
i ja dzisiaj zafundowalem mojej madzi nowiutkie kable NGk w pieknym niebieskim kolorze, pozdro
-
Pyton162
odświeże wątek a co sądzicie o kablach firmy janmor. polski producent produkujący większośc na eksport czytając ich stronę wyglada solidnie http://www.janmor.pl/ a kable silikonowe do Z5 1,5 mają po 130zł to 2 razy taniej niż np NGK
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
Na temat Janmorów jest tyle opinii co użytkowników.
Wpisz w wyszukiwarkę na forum to sam zobaczysz.
Opinie są skrajne – od bardzo zadowolonych po takich którzy po kilku dniach wyrzucali je z samochodu i wymieniali na inne.
Ja polecam (pomimo ceny) NGK.
W myśl starej prawdy, że biednego nie stać na tanie rzeczy.
Wpisz w wyszukiwarkę na forum to sam zobaczysz.
Opinie są skrajne – od bardzo zadowolonych po takich którzy po kilku dniach wyrzucali je z samochodu i wymieniali na inne.
Ja polecam (pomimo ceny) NGK.
W myśl starej prawdy, że biednego nie stać na tanie rzeczy.
Grzyby napisał(a):W myśl starej prawdy, że biednego nie stać na tanie rzeczy.
czasami nie stać na nic a co dopiero na te drogie.
Jeżeli chcesz mieć spokój kup NGK.
Jeżeli masz żydowskie (skąpe) zacięcie to kombinuj tak jak ja.
Mnie kable kosztowały 22zł + godzina roboty. I jak narazie jestem bardzo zadowolony.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Grzyby napisał(a):Na temat Janmorów jest tyle opinii co użytkowników.
Wpisz w wyszukiwarkę na forum to sam zobaczysz.
przewertowałem wszystkie posty i rzeczywiście opinie skrajne od zadoowlonych po niezadowolonych. wiem ze NGK są dobre ale 260zł to sporo. dobre opinie są o sentech i raczej nie ma osób niezadowolonych
sołtys napisał(a):Jeżeli masz żydowskie (skąpe) zacięcie to kombinuj tak jak ja.
nie jestem aż takim Zydem ale mam jeszcze pare innych wydatków w aucie także liczy się dla mnie każda zł
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
Powinieneś zacząć robić na eksport .sołtys napisał(a):Mnie kable kosztowały 22zł + godzina roboty
Świece: NGK
Przewody Wysokiego Napięcia: NGK.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Powinieneś zacząć robić na eksport .
niezła myśl ale nazazie faza testów. Jak nastukam na nich z kilkadziesiąt tysięcy i będą ok to zaczne produkcję A no i jeszcze trzeba urochomić skup starych bo zn ich potrzebowałem jedną gumkę i tą ebonitową rurkę fajkę do 16V.
Jak ktoś chce przepis to służę pomocą.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
a jakiej firmy polecacie kopułkę i palec rozdzielacza?? pytałem się w sklepie o ceny to do Z5 włoskiej produkcji kopułka jest po 44zł a palec po 16zł ale nie wiem co to za firma a wiadomo że u makaroniarzy to różnie z trwałością
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości