Problemy z Odpaleniem – Szarpanie Gaśniecie Silnika

Postprzez benny88 » 10 sty 2013, 01:04

Piszesz że masz dostęp do poprawnie działającej weź pompę z tamtej zamontuj u siebie i będziesz wiedział. U mnie też nie było znaczącego spadku mocy szła całkiem całkiem na równi z Z5. A okazało się że jest do <dupa>
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez CrOnX » 10 sty 2013, 10:32

no to wiem co będę robił dziś wieczorem;p obadamy :) wątek nie był o małej zamule ale, może pomoże ;d przy tym problemie z odpalaniem;p myślę też czy czasami komputer nie poszedł się je***ć , bo ona jak chwile pochodzi ma jakieś tam obroty potem spadają potem zaś komputer jak by je próbował podnieść potem spadają . . . i tak w koło poprostu silnik żyje własnym życiem i jak by go nie próbować regulować to i tak tak sobie chodzi:D chyba komputer też dupne kumpowi na chwile ale to nie dziś bo nie wiem nawet kaj się znajduje wiesz może ?
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez tyla » 10 sty 2013, 14:15

komputer znajduje sie między "nogami" pasazera i kierowcy – wystarczy odkrecic zaslepki i juz go widac
zamontowany jest na klika srubek (klucz 10) po obu stronach

CrOnX napisał(a):bo nie wiem nawet kaj się znajduje


witam kolege ze śląska :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez CrOnX » 11 sty 2013, 00:08

To poszukam i przeciepie od kumpla na chwile ;p Kolego ja z Żor jestem to obok w nd bd na wośp w Rybniku jako gosciu w mundurze:d wojskowym:D i kolejne pytanie kaj żeś dorwał 1,8 gt szukałem takiej , to masz tą 185 km ? na turbince o ile to ta:D w sumie to jedziemy na 2 madziuchny :D dojedziesz to będzie mini zlot;p
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez tyla » 11 sty 2013, 01:47

CrOnX napisał(a):To poszukam i przeciepie od kumpla na chwile ;p Kolego ja z Żor jestem to obok w nd bd na wośp w Rybniku jako gosciu w mundurze:d wojskowym:D i kolejne pytanie kaj żeś dorwał 1,8 gt szukałem takiej , to masz tą 185 km ? na turbince o ile to ta:D w sumie to jedziemy na 2 madziuchny :D dojedziesz to będzie mini zlot;p


niestety w 323F Bg nie montowali silnikow 1.8 turbo
byly montowane jedynie w 323 w wersjach GTR i GTX
moja wersja to GT 137km

niestety nie dam rady podjechac na mini zlot a szkoda :(
pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

PostTen post został usunięty przez CrOnX 11 sty 2013, 01:52.

Postprzez CrOnX » 11 sty 2013, 01:53

to autodata kłamie;p heheh a szkoda;d bo fajnie by bg leciała na tym dzieki za pzdro;D a teraz wracajac do tematu wie ktoś co jest z moja mazda ?;p bo jak odwalała tak odwala dalej ;/ niestety...
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez Eklerek323f » 11 sty 2013, 14:55

CrOnX napisał(a):to autodata kłamie;p heheh a szkoda;d bo fajnie by bg leciała na tym dzieki za pzdro;D a teraz wracajac do tematu wie ktoś co jest z moja mazda ?;p bo jak odwalała tak odwala dalej ;/ niestety...

Przekładałeś pompe?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Bo_Lo » 11 sty 2013, 15:02

Wyglada jakby z ssaniem bylo cos nie tak.w przepustnicy jest bimetal co tym steruje.moze wyprzegl

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez CrOnX » 12 sty 2013, 00:53

Dziś nie miałem jak przełożyć tej pompy . Lecz sprawdziłem aparat zapłonowy tak jak jeden z kolegów wcześniej sugerował , hmm aparat w stanie jak nówka więc myślę że był zmieniany i nie na zamiennik tylko
na ten raczej jak powinien (logo mitsubishi na plastiku ) albo taki orginał ;p ... Możesz kolego bolo powiedzieć dokładniej rozjaśnić chodzi o sprężynę bimetaliczną? słychac przy przypustnicy dziwny syk (nie odgłos powietrza w dolocie bo się przysłuchiwałem ) spróbuję jeszcze z tą pompą paliwa, a jak nie to chyba zmiana przepustnicy chyba że da się to jakoś naprawić ?
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez Bo_Lo » 12 sty 2013, 12:08

Objawy ktore napisales na samym poczatku jasno wskazuja na niedzialajace ssanie.a za nie odpowiada uklad w przepustnicy z bimetalem ktory w miare nagrzewania(do przepustnicy dochodzi wezyk z plynem chl)znam przypadki ze sie to zapowietrzylo(syczenie),mala niešzczelnosc lub po prostu z biegiem lat bimetal stracil wlasciwosci.u mnie w bg bylo na odwrot-ssanie dzialalo za dlugo.najprosciej podmien przepustnice.

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez CrOnX » 12 sty 2013, 12:37

Też tak zrobię ;p no to trzeba podjechać na szrot :) ale to w przyszłym tygodniu i dam odpowiedź , jak nie to jest rozwiązaniem trapiącej nas zagadki to ja już nie wiem ;/ dzięki za pomoc panowie :)) napisze jak zrobię czy udało się czy nie .
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez Bo_Lo » 12 sty 2013, 12:51

CrOnX napisał(a):1500 czy coś koło tego to po chwili samochód normalnie chodzi

dokladnie takie oboty powinny byc na ssaniu
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez CrOnX » 16 sty 2013, 15:13

Dobra panowie dziś sądny dzień , zdobyłem pompę paliwa (jak nowa;p) przepustnice, przepływkę razem z pudłem na filtr i tym dolotem pod błotnik orginalnym , niewybebeszoną odme(wcześniej mialem wybebeszoną ) no i zobaczymy ;p wieczorem zakasam rękawy i do roboty . Jak skończę zdam relację :) i obadamy :D

Dopisano 17 sty 2013, 00:40:

Dobra, zamontowałem to wszystko lecz z odpalaniem nic sie niezmienilo , a przepustnica napewno sprawna :) moze ustawienia jakieś czy cos?
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez Misik » 17 sty 2013, 13:27

Przyłącze się do tematu, bo ja też mam ten problem przy odpalaniu i wciąż nie mogę się tego pozbyć. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co to może być?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 15:55
Posty: 462 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była 323F BG B6 93'
Jest 323F BA Z5 98' Limited Edition

Postprzez CrOnX » 18 sty 2013, 01:28

Powiem kolego to jest zagwostka;p, zmieniłem co zmieniłem (w aucie na szrocie wszystko działało gitesowato ) zamontowałem u mnie :D i cooo całe nic , jak niebyło ssania tak nima ;p wiecie może jakie powinno być napięcie na krokowcu pod przepustnicą? (na kablach mam cos w okolicy 6v na zimnym i zapłonie . a zdaje mi się że powinno być 12v) może to temu by było ? zabiore się chyba za pomierzenie każdziusieńkiego kabelka, albo poczekam na wiosne ;p (jeszcze wymontuje komputer może mu się coś popier....) jc będę mierzył z drugą taką samą mazdą poprawnie działającą ale to jak przyjdzie odwilż czy cos;d aa po zmianie przepustnicy silnik równo mw pracuje :) ale i tak ma obroty i czasami go skubnie . . ..
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez CrOnX » 19 sty 2013, 22:16

Czyżby skończyły się pomysły??
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez Eklerek323f » 19 sty 2013, 22:52

CrOnX napisał(a):Czyżby skończyły się pomysły??

Uzupełnij profil, może ktoś z regionu by miał na podmiankę kompa lub krokowca, a jak nie to pozostaje wytłumaczenie "ten typ tak ma" :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez CrOnX » 19 sty 2013, 23:55

Kolego 3 juz sprawdzilem i na kazdym tak samo, a w innej furce działa :) kolega ma taką samiuśką ino wersje z szyberkiem:D a ostatnio na szrocie nawet wyciągłęm by sprawzić i to samo więc no silnik tera równo chodzi(jak się rozgrzeje) ale dalej nima ssania, ;/

Jeszcze chyba odwiedzę szrot w poniedziałek i obadam tamten komputerek co tam jest:)

Albo tak jak wcześniej pytałem może gdzieś się prąd traci , powie mi ktoś ile na tej kostce co idzie do krokowca powinno być ja mam koło 6v na zapłonie, tyle powinno być?
Początkujący
 
Od: 9 sty 2013, 02:09
Posty: 17
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.

Postprzez tyla » 20 sty 2013, 13:57

sprawdzales "zawor dodatkowego powietrza" ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323