Problemy z Odpaleniem – Szarpanie Gaśniecie Silnika
no to wiem co będę robił dziś wieczorem;p obadamy wątek nie był o małej zamule ale, może pomoże ;d przy tym problemie z odpalaniem;p myślę też czy czasami komputer nie poszedł się je***ć , bo ona jak chwile pochodzi ma jakieś tam obroty potem spadają potem zaś komputer jak by je próbował podnieść potem spadają . . . i tak w koło poprostu silnik żyje własnym życiem i jak by go nie próbować regulować to i tak tak sobie chodzi:D chyba komputer też dupne kumpowi na chwile ale to nie dziś bo nie wiem nawet kaj się znajduje wiesz może ?
- Od: 9 sty 2013, 02:09
- Posty: 17
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.
komputer znajduje sie między "nogami" pasazera i kierowcy – wystarczy odkrecic zaslepki i juz go widac
zamontowany jest na klika srubek (klucz 10) po obu stronach
witam kolege ze śląska
zamontowany jest na klika srubek (klucz 10) po obu stronach
CrOnX napisał(a):bo nie wiem nawet kaj się znajduje
witam kolege ze śląska
To poszukam i przeciepie od kumpla na chwile ;p Kolego ja z Żor jestem to obok w nd bd na wośp w Rybniku jako gosciu w mundurze:d wojskowym:D i kolejne pytanie kaj żeś dorwał 1,8 gt szukałem takiej , to masz tą 185 km ? na turbince o ile to ta:D w sumie to jedziemy na 2 madziuchny dojedziesz to będzie mini zlot;p
- Od: 9 sty 2013, 02:09
- Posty: 17
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.
CrOnX napisał(a):To poszukam i przeciepie od kumpla na chwile ;p Kolego ja z Żor jestem to obok w nd bd na wośp w Rybniku jako gosciu w mundurze:d wojskowym:D i kolejne pytanie kaj żeś dorwał 1,8 gt szukałem takiej , to masz tą 185 km ? na turbince o ile to ta:D w sumie to jedziemy na 2 madziuchny dojedziesz to będzie mini zlot;p
niestety w 323F Bg nie montowali silnikow 1.8 turbo
byly montowane jedynie w 323 w wersjach GTR i GTX
moja wersja to GT 137km
niestety nie dam rady podjechac na mini zlot a szkoda
pozdrawiam
CrOnX napisał(a):to autodata kłamie;p heheh a szkoda;d bo fajnie by bg leciała na tym dzieki za pzdro;D a teraz wracajac do tematu wie ktoś co jest z moja mazda ?;p bo jak odwalała tak odwala dalej ;/ niestety...
Przekładałeś pompe?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Wyglada jakby z ssaniem bylo cos nie tak.w przepustnicy jest bimetal co tym steruje.moze wyprzegl
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dziś nie miałem jak przełożyć tej pompy . Lecz sprawdziłem aparat zapłonowy tak jak jeden z kolegów wcześniej sugerował , hmm aparat w stanie jak nówka więc myślę że był zmieniany i nie na zamiennik tylko
na ten raczej jak powinien (logo mitsubishi na plastiku ) albo taki orginał ;p ... Możesz kolego bolo powiedzieć dokładniej rozjaśnić chodzi o sprężynę bimetaliczną? słychac przy przypustnicy dziwny syk (nie odgłos powietrza w dolocie bo się przysłuchiwałem ) spróbuję jeszcze z tą pompą paliwa, a jak nie to chyba zmiana przepustnicy chyba że da się to jakoś naprawić ?
na ten raczej jak powinien (logo mitsubishi na plastiku ) albo taki orginał ;p ... Możesz kolego bolo powiedzieć dokładniej rozjaśnić chodzi o sprężynę bimetaliczną? słychac przy przypustnicy dziwny syk (nie odgłos powietrza w dolocie bo się przysłuchiwałem ) spróbuję jeszcze z tą pompą paliwa, a jak nie to chyba zmiana przepustnicy chyba że da się to jakoś naprawić ?
- Od: 9 sty 2013, 02:09
- Posty: 17
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.
Objawy ktore napisales na samym poczatku jasno wskazuja na niedzialajace ssanie.a za nie odpowiada uklad w przepustnicy z bimetalem ktory w miare nagrzewania(do przepustnicy dochodzi wezyk z plynem chl)znam przypadki ze sie to zapowietrzylo(syczenie),mala niešzczelnosc lub po prostu z biegiem lat bimetal stracil wlasciwosci.u mnie w bg bylo na odwrot-ssanie dzialalo za dlugo.najprosciej podmien przepustnice.
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Też tak zrobię ;p no to trzeba podjechać na szrot ale to w przyszłym tygodniu i dam odpowiedź , jak nie to jest rozwiązaniem trapiącej nas zagadki to ja już nie wiem ;/ dzięki za pomoc panowie ) napisze jak zrobię czy udało się czy nie .
- Od: 9 sty 2013, 02:09
- Posty: 17
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.
CrOnX napisał(a):1500 czy coś koło tego to po chwili samochód normalnie chodzi
dokladnie takie oboty powinny byc na ssaniu
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dobra panowie dziś sądny dzień , zdobyłem pompę paliwa (jak nowa;p) przepustnice, przepływkę razem z pudłem na filtr i tym dolotem pod błotnik orginalnym , niewybebeszoną odme(wcześniej mialem wybebeszoną ) no i zobaczymy ;p wieczorem zakasam rękawy i do roboty . Jak skończę zdam relację i obadamy
Dopisano 17 sty 2013, 00:40:
Dobra, zamontowałem to wszystko lecz z odpalaniem nic sie niezmienilo , a przepustnica napewno sprawna moze ustawienia jakieś czy cos?
Dopisano 17 sty 2013, 00:40:
Dobra, zamontowałem to wszystko lecz z odpalaniem nic sie niezmienilo , a przepustnica napewno sprawna moze ustawienia jakieś czy cos?
- Od: 9 sty 2013, 02:09
- Posty: 17
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.
Powiem kolego to jest zagwostka;p, zmieniłem co zmieniłem (w aucie na szrocie wszystko działało gitesowato ) zamontowałem u mnie i cooo całe nic , jak niebyło ssania tak nima ;p wiecie może jakie powinno być napięcie na krokowcu pod przepustnicą? (na kablach mam cos w okolicy 6v na zimnym i zapłonie . a zdaje mi się że powinno być 12v) może to temu by było ? zabiore się chyba za pomierzenie każdziusieńkiego kabelka, albo poczekam na wiosne ;p (jeszcze wymontuje komputer może mu się coś popier....) jc będę mierzył z drugą taką samą mazdą poprawnie działającą ale to jak przyjdzie odwilż czy cos;d aa po zmianie przepustnicy silnik równo mw pracuje ale i tak ma obroty i czasami go skubnie . . ..
- Od: 9 sty 2013, 02:09
- Posty: 17
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.
CrOnX napisał(a):Czyżby skończyły się pomysły??
Uzupełnij profil, może ktoś z regionu by miał na podmiankę kompa lub krokowca, a jak nie to pozostaje wytłumaczenie "ten typ tak ma"
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kolego 3 juz sprawdzilem i na kazdym tak samo, a w innej furce działa kolega ma taką samiuśką ino wersje z szyberkiem:D a ostatnio na szrocie nawet wyciągłęm by sprawzić i to samo więc no silnik tera równo chodzi(jak się rozgrzeje) ale dalej nima ssania, ;/
Jeszcze chyba odwiedzę szrot w poniedziałek i obadam tamten komputerek co tam jest:)
Albo tak jak wcześniej pytałem może gdzieś się prąd traci , powie mi ktoś ile na tej kostce co idzie do krokowca powinno być ja mam koło 6v na zapłonie, tyle powinno być?
Jeszcze chyba odwiedzę szrot w poniedziałek i obadam tamten komputerek co tam jest:)
Albo tak jak wcześniej pytałem może gdzieś się prąd traci , powie mi ktoś ile na tej kostce co idzie do krokowca powinno być ja mam koło 6v na zapłonie, tyle powinno być?
- Od: 9 sty 2013, 02:09
- Posty: 17
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 1992r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość