Po strzale gazu nie chodzi na benzynie.

Postprzez masterX » 19 cze 2012, 17:07

Witam.

Kable WN szlag trafił i zaczęła madzia przerywać na LPG przy mocnym dodaniu gazu. Wymieniłem kable i świece i wszystko działa na LPG ok.

Jednak jak mniemam kable były przyczyną strzału gazu w dolot. Po strzale mazda nie jeździ na benzynie. Przy dodawaniu gazu na włączonym silniku słychać cykanie (coś w rodzaju cykania kierunkowskazu). Cykanie jest przy dodaniu i przy puszczeniu gazu (jeden cyk dla dodania gazu i gdy puszczam gaz to cyk dla puszczenia). Nie jest ono spowodowane przyśpieszaniem i zwalanianiem, ponieważ na postoju jest to samo. Czasem gdy dodam mocno gazu to załapie trochę na benzynie chwile się zakrztusi po czym znów nie ma oznak życia na PB. Może być to jakiś zawieszający się przekaźnik czy coś w tym rodzaju? Wszystkie kable są ok, nic nie jest przerwane, rozwalone.

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 17:26

Śmiem twierdzić że standardowo przepływomierz szlag trafił. Sprawdź błędy komputera (ludzie to podstawa) jak nie wiesz jak to sprawdź na forum.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez benq323 » 19 cze 2012, 17:36

Ja także stawiam na przepływomierz :| u mnie w f-ce która poszła w swiat tez po strzale gazu rozwaliło trzpień na którym zamontowana była klapka przepływki i na Pb nie chodziła :|
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez masterX » 19 cze 2012, 17:46

Klapka przepływomierza chodzi bez zarzutu.

Po odpięciu wtyczki od przepływomierza można odpalić auto na benzynie, ale po dodaniu gazu gaśnie.
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 18:35

błędy kolego przede wszystkim
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez masterX » 19 cze 2012, 21:31

Pierwszy długi sygnał pojedyńczy. Krótkich jest 8. Czy liczy się to od 0 czy od 1?
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 21:38

błąd numer 8 to uszkodzony przepływomierz. dziękuje narazie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez masterX » 19 cze 2012, 21:41

Skoro pierwszy miga jeden raz i liczy się go jako 0, to czemu krótkie liczy się od 1? <co?>

EDIT:
Czy przepływomierz od 1.3 będzie pasować do 1.6?
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 21:45

Pierwszy jest kontrolny że jesteś w trybie serwisowym.

Odp. Nie dany przepływomierz pasuje do danego silnika są na nim oznaczenia i musisz nabyć przepływkę z identycznymi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez masterX » 19 cze 2012, 21:46

O. To rozwiązuje sprawę. Dzięki bardzo za odpowiedzi :) Pozdrawiam!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 21:48

również pozdrawiam i powodzenia. na przyszłość LPG = sprawne świece, kopułka, palec, przewody i cewka. oraz filtr powietrza. Jeśli coś jest nie spełnione lubi walnąc w dolot :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez masterX » 19 cze 2012, 22:08

ano racja. zastanawiam się tylko, jak połączyć przebicie na kablu z wybuchem gazu w dolocie.
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Postprzez patryk240 » 19 cze 2012, 22:45

na przepływce powinieneś mieć naklejkę z jakąś literką np. T i z taką samą powinieneś kupić ja do mojej 1.3 8v kupiłem od 1.3 16v i chodzi ale cały czas mam błąd nr 8 czyli przepływka <zawstydzony>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 23:04

masz przebcie co równa się skoki iskier to równa się nie kontrolowane iskrzenie w komorze spalania lub zbyt słaba iskra co daje nagromadzenie się mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nieplanowaną iskrę z przebicia w kablu która zapala ją gdy zawory ssące są otwarte i zapłon cofa się do dolotu lub iskra przeskoczyła bezpośrednio z kabla na kolektor ssący i spowodowała wybuch. myślę że trochę rozjaśniłem. Co do postu o przepływce lepiej kupić taką samą nie ryzykować utraty kasy itd. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez masterX » 23 cze 2012, 08:36

Dziękuje :) teraz już wszystko rozumiem :) <spoko>
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323