Witam,
kupilem i zalozylem dzisiaj przeplywomierz do mazdy bg 1.8 SOHC aczkolwiek dalej dusi sie i nie za bardzo jedzie na benzynie (na LPG wszystko ok) i tutaj moje pytanie – jak sprawdzic czy przeplywomierz, ktory zakupilem jest dobry ?
Wiadomo, ze najlepiej zrobi podmiana z inna mazda ale nie mam takiej mozliwosci. Mam natomiast rozebrany przeplywomierz w drobny mak i wszystko chodzi ok (klapka chodzi rowno). Mam tez multimetr tylko nie wiem, ktore styki mierzyc i jakie powinny byc wartosci ?
Na samym poczatku przeplywomierza jest taki drucik wychodzacy z gory, ktory jak zauwazylem reaguje na temperature – czy zna ktos jego watrosci rezystancji przy odpowiedniej temperaturze ?
pozdrawiam
Jak sprawdzic przeplywomierz czy jest dobry ?
Strona 1 z 1
skąd jesteś? masz pewność, że to przepływomierz? może pompa paliwa siadła, jeśli było jeżdżone na lpg z pustym zbiornikiem, ewentualnie mogły przerdzewieć rurki przy zbiorniku paliwa, lub sam zbiornik jest zasyfiony.
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Zacisk E2-Vs – przesłona zamknięta – 200 – 6000 omów
--\\-- – przesłona otwarta – 20-1200 omów
Zacisk F1- Fc – przesłona zamknięta – nieskończoność
--\\-- – przesłona otwarta – 0 omów
Zacisk E2 – THAa – 200-400 omów.
Oznaczenie styków od lewej do prawej
1- Fc
2- E1
4- Vc
5- E2
6- Vs
7- THAa
--\\-- – przesłona otwarta – 20-1200 omów
Zacisk F1- Fc – przesłona zamknięta – nieskończoność
--\\-- – przesłona otwarta – 0 omów
Zacisk E2 – THAa – 200-400 omów.
Oznaczenie styków od lewej do prawej
1- Fc
2- E1
4- Vc
5- E2
6- Vs
7- THAa
Powiem Ci że te wszystkie rady jak sprawdzić przepływomierz są dobre jak on całkowicie nie domaga... jak nie domaga tylko trochę to lepiej zamienić z innym autem, pojeździć trochę i mieć pewność.
-
mike_v6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości