Mazda 1.6 16V bez możliwości jazdy na benzynie

Postprzez Hanczak » 29 sty 2012, 01:05

To mam dla Ciebie propozycję abyś zrobił z tego fotorelację – będzie dla potomnych :)
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez tyla » 29 sty 2012, 03:31

Hanczak napisał(a):To mam dla Ciebie propozycję abyś zrobił z tego fotorelację – będzie dla potomnych :)




Dołączam się do prośby :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez pawcio1017 » 29 sty 2012, 11:15

migas89 napisał(a):( z całego zabiegu posiadam foto jak by komuś było trzeba służę pomocą) Pozdrawiam


Najlepiej byłoby, gdybyś zmienił temat na "Fotorelacja z wymiany pompypaliwa i naprawy baku" lub jakoś podobnie i wrzucił tu te zdjęcia – będzie dla pokoleń <oczko>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez unitra1989 » 12 mar 2012, 12:12

wydaje mi sie że mam identyczny problem, na benzynie sie nie da jezdzić i dokladnie tak samo sie zachowuje, móglbyś wrzucic te zdjecia i mniej wiecej wyjasnić co sprawdzić i co wymieniałeś?
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 12:09
Posty: 9
Auto: Mazda 323f BG 91r 1.8 SOHC

Postprzez migas89 » 12 mar 2012, 23:52

Co wymieniłem prościej byłoby napisać czego nie wymieniłem...
Wymienione:
– świece NGK ale przejechałem 3tyś i znowu je trafiło zaczyna strzelać z gazu) kupiłem teraz BERU(jeszcze nie wstawiłem)
– przewody BOSH
– kopułka
– palec
– pompa paliwa ( 3ze szrotu aż kupiłem nową za 250zł) ciśnienie ma być 2,5Bara na wysokich obrotach 3,2Bara
– płukanka baku (demontaż)
– rury od wlewu paliwa (wszystkie) wężyki gumowe wymiana na nowe
– silniczek krokowy
– przepustnica
– przepływka
Myślę że to prawie wszystko ale powiem CI tak, że po przejechaniu około 500km na Pb95 znów wszystko trafiło już nie ma takich mrozów więc pali w miarę ok przejadę 200-300m i nie reaguje na gaz ja pedał do podłogi a obroty w dół i gaśnie odpalę wszystko jest ok i znowu to samo. Obstawiam przepływke ale nie mam kiedy tego zweryfikować. Jeszcze mnie zastanawia czemu tak szybko kończa mi się świece albo gdzie mogą być inne przyczyny strzału. Zła mieszanka? Sprawdzałem błędy i nic nie wymigało.
Pomoże ktoś po raz kolejny???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2011, 17:21
Posty: 42
Skąd: Górowo Iławeckie
Auto: Mazda 323F 1.6 16V

Postprzez sebek-71 » 13 mar 2012, 00:11

Stawiam na przepływkę, ale sprawdź też cewkę...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1113 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez unitra1989 » 13 mar 2012, 00:15

widze ze mój problem sie troche rozni od Twojego, od zawsze odpalalem ja na gazie i nigdy nawet przy ostrych gazowaniach nie strzelala dopoki nie wymienialem uszczelki pod glowica i mi majster chyba przestawil rozrzad o jeden zabek, samochod dlużej odpalał a na gazie co chwile strzelał, stracilem dwie przeplywki, po ustawieniu rozrzadu z gazem problemy sie skonczyly..

Jeśli chodzi o PB to dzis wziąłem sie za naprawe peknietej gumy od dolotu i troche sie zapędziłem

uszczelnilem wszystko, przeczyscilem rury, przeplywomierz, przepustnice, krokowy pozniej wprowadzilem w tryb serwisowy i probowalem regulowac, mówie probowałem bo nie mogłem uzyć opcji ze szczeliniomierzem ponieważ wentylator u mnie od kupna jest podpiety na przycisk a nie pod czujke wiec sie nie zalączy...

poprawila sie praca, samochod utrzymuje obroty, sam nie gasnie i da sie nacisnac gaz, wczesniej nie szlo jechac nawet a teraz idzie przygazować na podwórku, chociaż to jeszcze nie jest szczyt marzeń

zastanawiało mnie to że sruba od obrotów byla bardzo mocno wkrecona (brakuje jednego obrotu do konca) a obroty silnika ponad 800... móglby mi ktos wyjasnić zależność tps-u, ustawieniua tej sruby od obrotów i tego odbojnika na slimaku od gazu?
moje ustawienie napewno mogą być lepsze :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 12:09
Posty: 9
Auto: Mazda 323f BG 91r 1.8 SOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323