Problem z Temperaturą

Postprzez pandatom » 21 cze 2010, 19:21

Witam mój problem polega na tym że ostatnio coś mi bardzo szybko rośnie wskaźnik temperatury zaledwie przejadę 4-5 km a tu nagle prawie temperatura na maksa nieraz przejadę 20km i jest ok zaczęło się tak dziać jak auto zaprowadziłem do mechanika tyle że on mi tylko robił hamulce przód tył wymieniał przewody o płyn to chyba nic nie ma do tego .
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez leoś » 21 cze 2010, 22:14

Ja moją madzie mam miesiac i tez tak jest:) z tym ze poprzedni wlasciciel mnie uprzedzil ze tak sie dzieje, on mial to auto cztery lata i tak jezdzil wiec uznal to za normalny objaw,,, Ja na razie uwazam tak samo ale obserwuje temat: w ostatnie upaly stalem troche w korku ale wskaznik temperatury nie poszedl mi wyzej jak na 2/3 wysokosci,,, nie przegrzewa sie, wentylator chodzi jak nalezy;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 maja 2010, 00:11
Posty: 9
Skąd: śląskie
Auto: mazda 323, 94 r.

Postprzez Bodzio90 » 21 cze 2010, 23:05

To że wskaźnik podchodzi pod 2/3 wysokości już po 2-3 kilometrach to całkiem normalne. Już odstępstwem od normy jest opisany w pierwszym poście problem – wskaźnik podniesiony na maksimum. Chłodnica bez wycieków? Płynu dostatek? Wentylator chodzi?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2010, 11:25
Posty: 7
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F GTX BJ 1,5 LPG 2000'

Postprzez pandatom » 21 cze 2010, 23:23

Tak wentylator chodzi resztę muszę sprawdzić ale objaw się pojawił odkąd auto odebrałem od mechanika wcześniej temperatura była tak jak powinna być
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez kaszmir » 19 wrz 2010, 00:28

Witam

Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323f z 1998 roku od kilku dni.
Zauważyłem u siebie również problem związany z tempereturą – sprawa dotyczy wskaznika temp. cieczy-po rozgrzaniu wskaznik jest około na połowie skali-po czym po kilku minutach jazdy spada prawie na sam dół – do wysokości pierwszej kreski-nie wydaje mi się że to wina termostatu bo gdy ustawię grzanie w samochodzie na maxa to dmucha bardzo goracym powietrzem. Jeżeli ktoś ma jakąś sugestię dla mnie co z tym fantem robic , może to jest normalny objaw i nie należy się tym przejmowac to proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2010, 23:35
Posty: 7
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323F BA – 1998

Postprzez kaszmir » 26 wrz 2010, 21:42

Wiem wszystko-termostat był otwarty-zblokował sie-wymiana i wszystko jasne:)
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2010, 23:35
Posty: 7
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323F BA – 1998

Postprzez Ania_TM » 27 wrz 2010, 18:39

nie piszemy posta pod postem <cisza>
Ania_TM
 

Postprzez YaRQ » 27 wrz 2010, 22:44

LOL :|
Gość wpisał po tygodniu i problem, że pisząc post pod postem podbił <lol> do tego jeszcze napisał rozwiązanie swojego tematu, co może się przydać innym użytkownikom w przyszłości, no ale problem..<glupek2>
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez Ghostx » 28 wrz 2010, 01:18

też podepnę sie pod temat :)

Mam pytanie dotyczące wentylatora, w moim przypadku chodzi o to ze np po przyjedzie do celu wentylator sobie pracuje lecz gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki wentylator gaśnie i nie może sobie schłodzić silnika. Czy jest możliwość podłączenia tak wentylatora by chodził po wyjęciu kluczyka ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2010, 02:20
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 323f bg 1,6 16v 91r

Postprzez lukaszbroda » 28 wrz 2010, 15:01

szkoda aku.tak i tak sam ostygnie.a co ten wentylator ma chlodzic jak i tak na wylaczonym silniku nie ma obiegu wody?chyba ze się myle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez Ghostx » 3 paź 2010, 11:49

Jeżeli jest zapłon pompa wody tez chodzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2010, 02:20
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 323f bg 1,6 16v 91r

Postprzez blondi's boyfriend » 15 paź 2010, 17:19

nic podobnego, pompa wody nie jestem urządzeniem elektrycznym, jest napędzana paskiem klinowym, jeśli silnik nie pracuje to pompa wody też nie, więc tak jak było napisane powyżej nie ma sensu żeby wiatrak chodził po wyjęciu kluczyka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2009, 12:34
Posty: 117
Skąd: Kraśnik
Auto: 323F DiTD '99

Postprzez Frupek » 6 sty 2017, 00:17

po dłuższej trasie powinno się chwile postac na jałowym biegu zeby cały silnik i turbina lekko ostygła, a dopiero pozniej zgasic auto :P
Początkujący
 
Od: 14 lis 2016, 15:16
Posty: 6
Skąd: Milicz Dolny Śląsk :)
Auto: Mazda 6 GG 2005 r.
2.0 Diesel
121KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323