jazda na 3ech cylindrach
1, 2
Wazup, no i jak, madzia zrobiona? jesli tak to ile to kosztowalo i co zrobili?
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
damiaaans napisał(a):Wazup, no i jak, madzia zrobiona? jesli tak to ile to kosztowalo i co zrobili?
Wypalily sie dwa zawory. W sumie nie wiadomo czemu. Mazdy nei mam w gazie...
Dodatkowo cos robili przy glowicy.
Jeszcze na zakonczenie naprawy okazalo sie ze chlodnica sie rozwalila. Wiec jeszcze naprawa chlodnicy doszla.
Ale wreszcie nie skacza mi obroty na jalowym biegu i rowno chodzi.
- Od: 24 wrz 2006, 16:15
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V '93r
a ile kosztowała naprawa bo ja tez w mojej mazdzie mam bardzo podobne obiawy i tez mam słabe cisnienie na pierwszym 11 na2i3 po 8 a na ostatnim 5
i jeszcze jedno ile teraz pali bo moja norma to 12la to znacznie za wiele jak na tak maly sliniczek
i jeszcze jedno ile teraz pali bo moja norma to 12la to znacznie za wiele jak na tak maly sliniczek
- Od: 29 sie 2006, 16:04
- Posty: 17
- Skąd: Lębork
- Auto: mazda mx3 1,6 16v
Wazup no to ciekawy problem miales.Tez to dzis wyczailem.Jak jest zimna chodzi jakby na 3 gary.Jak jest ciepla juz jest lepiej.Ponoc te auto niema tej mocy co powinno miec.Powiem wszystkim ze sciagajac fajke pokolei z kazdej swiecy.Tylko na jednej nie silnik odczul niezawiele.Chodzi mi o to ze jak sciaglem z innych to wiadomo jaka byla reakcja.A z tej jednej prawie wcale.Dodam ze kable swiece ikopulka sa ok.Objawy slaba moc,falujace obroty,wcina olej.A jak wcina olej to podobno przez to ze niechodzi na wszystkie gary i to jest powodem.Obroty faluja wiec w silniczek krokowy juz niewierze i nawet sie niezabieram za jego czysczenie.Wydac kase bezsensownie to nie problem.Wystarczy tu poczytac na forum i troche wlasnej i czyjejs wiedzy i bedzie oki.Reszta wyjdzie w praniu.Jak sie rozbierze silnik.Narazie sie wstrzymam bo za bardzo mnie kosztowalo autko(fele,sekwencja,naglosnienie i naprawa recznego) ale jak sie odkuje to bede dzialal i rowniez dam znac co bylo przyczyna .pzdr
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Aha i tez mi pali jak smok benzyny 10-12 l a ok.Sadze ze to wina wlasnie pracy na 3ech garach
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
ja juz swoja tez zrobilem koszt 700zł jeden zawor wypalony reszta do szlifowania ale teraz okazalo sie ze oleju zaczela sporo jarac wiec moglem odrazu pierscienie wymienic i w 1000zł bym sie zmiescił a tak czeka mnie jeszcze jakies 550zł ale spalanie spadło do 8,5l przy cieszkiej nodze 70% trasa
- Od: 29 sie 2006, 16:04
- Posty: 17
- Skąd: Lębork
- Auto: mazda mx3 1,6 16v
u mnie było to samo, madzia nie pracowała na wszystkich garach, okazało się że wypalił się zawór wydechowy. po wymianie zaworu i uszczelki pod głowicą wszystko jest ok, obroty są takie jakie powinny być i nic nie trzęsie. dobry mechanik będzie wiedział od razu co jest nie tak. niestety jeśli to zawór to trzeba będzie wszystko rozebrać, ale koszty nie są tak bardzo porażające jak by się mogło wydawać. koszt zaworu + uszczelki to ok. 180zł +robocizna.
-
Gość
wczoraj mierzylem cisnienie na1 garze 10 wiec niebardzo.na 2 i 3 az 13 wiec tyle co ma byc a na 4 jest 9 wiec tez lipa.Bylem u gazownika bo slaba na gazie i podlaczyl analizator spalin i stwierdzil ze ktorys gar praktycznie niepracuje bo wypuszcza gaz przez wydech haha.No to sadze ze to trzeba wymienic zawory wydechowe na tych dwoch garach a reszta do szlifu.Madziam jaki koszt jednego zaworu? To jeszcze mi dojda uszczelniacze bo wcina olej noi dojdzie uszczelka pokrywy i glowicy.Ale jeszcze troche posmigam
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
koszt zaworu to ok. 40-50zł, dowiedziałam się jeszcze że można a w zasadzie wypadałoby zrobić planowanie głowicy- ok. 50 zł, no i rzecz jasna wszystkie uszczelki, żeby później nie było przykrych niespodzianek w postaci róznego rodzaju wycieków:)
-
Gość
O uszczelkach i planowaniu to wiem.Ale dzieki za info o cenach.
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
I co z tym tematem.
Dzisiaj okazało sie jak byłem u gazownika ze moja 626 też nie pali na wszystkich garach.
Zaraz pojade gdzies sprawdzić cisnienie.
Tylko ze u mnie gazownik powiedział mi zeby narazie nie stresowac sie bo wcale nie musi to byc uszczelka pod głowicą czy zawór lub piersćienie.
U mnie jest to syczenie i powiedzial ze skoro jest syczenie uszczelnic wymieniając uszczelkę pod kolektorem ssącym i dodatkowo w moim przypadku przewody do podciśnienia.
Tak wiec jade teraz sprawdzić ciśnienie. a potem szukam uszczelek.
Tylko szukałem w szukajce wymiana uszczelki pod kolektorem ssącym i nic nie mogłem znaleźć!!!
Moze ktoś z Państwa juz to robił i wie jak to najprościej zrobić??
Pozdrawiam.
O wynikach moich problemów tez powiadomię Państwa.
Dzisiaj okazało sie jak byłem u gazownika ze moja 626 też nie pali na wszystkich garach.
Zaraz pojade gdzies sprawdzić cisnienie.
Tylko ze u mnie gazownik powiedział mi zeby narazie nie stresowac sie bo wcale nie musi to byc uszczelka pod głowicą czy zawór lub piersćienie.
U mnie jest to syczenie i powiedzial ze skoro jest syczenie uszczelnic wymieniając uszczelkę pod kolektorem ssącym i dodatkowo w moim przypadku przewody do podciśnienia.
Tak wiec jade teraz sprawdzić ciśnienie. a potem szukam uszczelek.
Tylko szukałem w szukajce wymiana uszczelki pod kolektorem ssącym i nic nie mogłem znaleźć!!!
Moze ktoś z Państwa juz to robił i wie jak to najprościej zrobić??
Pozdrawiam.
O wynikach moich problemów tez powiadomię Państwa.
PaTiS napisał(a):U mnie jest troche inny problem...otoz od jakiegos czasu nie pali mi jeden gar,ale tylko na wolnych obrotach....na wiekszych...powyzej 2000rpm pali normalnie...mam LPG,ale problem jest taki sam dla Pb i LPG...W ASO sprawdzqali mi instalacje LPG i jest OK...
Wymienilem caly zaplon, kable WN, paluch,kopulke,swiece i nadal to samo...
Sytuacja jest o tyle dziwna,ze nie pali mi tylko na niskich obrotach,a podczas normalnej jazdy juz pali...
Czy ktos moglby mi doradzic co mam sprawdzic i czego moze to byc przyczyna?
Poradziłeś sobie z tym problemem? Pytam ponieważ mam praktycznie identyczne objawy a mechanicy rozkladaja mi ręce bo po podpięciu pod komputer nie mam żadnego błędu .
- Od: 5 gru 2013, 13:37
- Posty: 1
- Auto: Mazda6
sil 1.8 Benz 120km
rok 2004
hatchback
Ale żeś kotleta odgrzał gościu
Sprawdź kompresję
oczywiście jeśli sprawdziłeś już świece, kable i cewki :a problem jest taki sam czyli występuje i na benzynie i na gazie
Sprawdź kompresję
oczywiście jeśli sprawdziłeś już świece, kable i cewki :a problem jest taki sam czyli występuje i na benzynie i na gazie
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości