Brak ładowania
Strona 1 z 1
Mam mazde 323 BG 1.7 D 91r. zepsuły mi się regulator napiecia i diody prostujace czy cos tak, jeden mechanik mi wymienil chwilke dzialaly i poszly znou i teraz nie mam orginalnych czesci na wzór. Moze ktos mi napisac dane regulatora napiecia i tych diod prostujacych?? najlepiej ze zdjecimi. Prosze pomóżcie bo nie mage jezdzic...![smutny :(](./images/smilies/smutny.GIF)
- Od: 10 kwi 2009, 21:10
- Posty: 7
Biszek napisał(a):ktos z Was ma w ogóle tak mazde?? 1.7 diesel?
Tak np ja mam
To nie jest pompa hamulców tylko do serva ... apropo :–)
Moja Madzia http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67140
- Od: 19 sty 2009, 19:55
- Posty: 112
- Skąd: Kraków
- Auto: 323 BG 1.7 D PN
JaySon napisał(a):Biszek napisał(a):ktos z Was ma w ogóle tak mazde?? 1.7 diesel?
Tak np ja mam
To nie jest pompa hamulców tylko do serva ... apropo :–)
To jest pompa wytwarzająca nadciśnienie w układzie hudraulicznym, zasila on hamulce i sprzęgło.
-
-garbaty-
Ja miałem taką Madzie 2 lata.
Jeżeli nie masz ładowania, a mechanik ci wymienił już diody to sprawdź sobie przewody idące do alternatora (dokładniej ten gruby) kiedyś też miałem taką sytuacje wymieniłem diody i guzik z tego był nadal nie było ładowania potem z ciekawości popatrzyłem dokładnie co tam może być zrobione i zauważyłem, że przewód WN jest przerwany(przetarty do drutków) no i wszystko było jasne. A diody z tego co wiem to były różne bo są chyba ze 2 albo i nawet 3 rodzaje alternatorów do tego silnika (na pewno się różnią od '89-91' z tymi '91-'92) To wiem na pewno bo ja miałem rok '92 a kolega tą samą z tym samym silnikiem '90 i alternatory się różniły.
Jeżeli nie masz ładowania, a mechanik ci wymienił już diody to sprawdź sobie przewody idące do alternatora (dokładniej ten gruby) kiedyś też miałem taką sytuacje wymieniłem diody i guzik z tego był nadal nie było ładowania potem z ciekawości popatrzyłem dokładnie co tam może być zrobione i zauważyłem, że przewód WN jest przerwany(przetarty do drutków) no i wszystko było jasne. A diody z tego co wiem to były różne bo są chyba ze 2 albo i nawet 3 rodzaje alternatorów do tego silnika (na pewno się różnią od '89-91' z tymi '91-'92) To wiem na pewno bo ja miałem rok '92 a kolega tą samą z tym samym silnikiem '90 i alternatory się różniły.
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.
![Obrazek](http://img442.imageshack.us/img442/9913/zdjcie049a.jpg)
Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
![Obrazek](http://img442.imageshack.us/img442/9913/zdjcie049a.jpg)
Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
Witam. U mnie alternator przeszedł kapitalkę, po czym dalej działy się cyrki. Suma sumarum, winna była zużyta "szajba" od paska klinowego. Zdzierała ona pasek masakrycznie, a w rezultacie zaczynał się on ślizgać nawet przy b. mocnym naciągu, raptem kilka dni po regulacji.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Może też tak być ale wtedy chyba by było słychać pisk. Czyż nie?? A kolega o pisku nic nie wspominał
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.
![Obrazek](http://img442.imageshack.us/img442/9913/zdjcie049a.jpg)
Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
![Obrazek](http://img442.imageshack.us/img442/9913/zdjcie049a.jpg)
Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
Aha chyba, że tak.
biszek napisz czy po tej wymianie regulatora i diodek jest już normalnie bo jestem ciekaw jaka była tego przyczyna
biszek napisz czy po tej wymianie regulatora i diodek jest już normalnie bo jestem ciekaw jaka była tego przyczyna
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.
![Obrazek](http://img442.imageshack.us/img442/9913/zdjcie049a.jpg)
Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
![Obrazek](http://img442.imageshack.us/img442/9913/zdjcie049a.jpg)
Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość