Przegub wewnetrzny – wymiana (TA)
jaki silnik? oczywiscie ze istnieje pare, sa raczej marnej jakosci ale niektore ujdą. ja ostatnio zamiennik kupilem za 140 zlotych w promocji, ceny oscyluja kolo 300 zlotych, powodzenia, sprobuj w sklepie Intercars
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
jest roznica w grubosci polosi, nie wiem jak jest z zamiennikami w uk bo w polsce to prawie same chinszczyzny mozna dostac w intercarsie, ale najlepiej bedzie jak zajrzysz na ebay'a, jakis czas temu sprowadzalem sobie przegub z uk, tyle ze trafil sie bez absu, zaraz poszukam linka, jak znajde to wrzuce
psze bardzo:
http://cgi.ebay.pl/MAZDA-MX6-XEDOS-626- ... 359a4188be
psze bardzo:
http://cgi.ebay.pl/MAZDA-MX6-XEDOS-626- ... 359a4188be
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
ralv1 napisał(a):Witam
Czy istnieje zamiennik przegubu czy tylko serwis? Orientujecie się jakie ceny?
Stuka mi z przodu prawa strona.
A jestes pewny ze musisz wymieniac caly przegub? Ja np musialem wymienic tylko silentblocka i kupilem oryginal za sto pare zl (nie pamietam dokladnie)
Pozdrawiam,
Makav
- Od: 22 sty 2010, 13:33
- Posty: 65
- Skąd: Wawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006
O ktore przeguby ci chodzi ? zewnetrzne czy wewnetrzne ?
Ja wymienialem w zeszlym roku oba przeguby zewnetrzne oryginal JAPAN z NKN-u nr. JC G13026 w InterCars-sie cena wtedy byla 120pln za szt jaks promocja byla i ten przegub zewnetrzny rowniez pasuje do 626 GE/GF DiTD
zdjecie ze starym i nowym przegubem:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/6s6 ... directlink
Ja wymienialem w zeszlym roku oba przeguby zewnetrzne oryginal JAPAN z NKN-u nr. JC G13026 w InterCars-sie cena wtedy byla 120pln za szt jaks promocja byla i ten przegub zewnetrzny rowniez pasuje do 626 GE/GF DiTD
zdjecie ze starym i nowym przegubem:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/6s6 ... directlink
No koledzy wielkie dzięki za rozjaśnienie mi tematu. W sumie to ja jeszcze nie wiem co dokładnie mam do wymiany:) za tydzień jadę do mechanika. Znajomy powiedział mi, że to na 100% przegub.
Objawy: zawsze kiedy skręcam w lewo i dodaję gaz to stuka. Niezależnie od prędkości, nawet kiedy ruszam. Jeśli skręcam i puszcze gaz to przestaje pukać.
Objawy: zawsze kiedy skręcam w lewo i dodaję gaz to stuka. Niezależnie od prędkości, nawet kiedy ruszam. Jeśli skręcam i puszcze gaz to przestaje pukać.
- Od: 3 paź 2004, 21:51
- Posty: 34
- Skąd: Belfast
- Auto: MAZDA 6 2.3L SPORT 2002
Jak na skreconych kolach dodasz gazu np. na parkingu i slychac wyrazne tyrkotanie czy chrupanie to masz do wymiany przeguby zewnetrzne. Ja tak malem i wyienilem zewnetrzne i jest juz ok.
Jesli masz chrupanie stukanie tyrkotanie na wprost i gdy auto "plywa" np. auto unosi sie do gory powoli i spada powoli to masz przeguby wewnetrzne.
Jesli masz chrupanie stukanie tyrkotanie na wprost i gdy auto "plywa" np. auto unosi sie do gory powoli i spada powoli to masz przeguby wewnetrzne.
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Ja ostatnio kupiłem taki przegub: ALLEGRO bo stukało mi przy skręcie w prawo tak jakby z prawej strony.
Oferują oni 2 lata gwarancji pod warunkiem zachowania szczelności manszet – w razie wykrycia piasku wewnątrz reklamowanego przegubu reklamacja taka nie będzie uwzględniona.
Niestety okazało się, że do kitu mialem (i mam nadal!) przegub ze strony lewej a odgłos po prostu niósł się jakoś po autku
Do pełni szczęścia .... musze kupić nowy przegub na stronę lewą bo poprzednik wymieniał całą kompletą półoś chyba od modelu z silnikiem 2.3 a stary przegub z prawej strony (notabene w dobrym stanie!) po dokładnym umyciu i przesmarowaniu niech sobie lezy na "czarną godzinę".
Zobaczę co mi tamta osoba sprzedająca zaproponuje w kwestii przegubu lewego.
Pozdrawiam!
Marek
Oferują oni 2 lata gwarancji pod warunkiem zachowania szczelności manszet – w razie wykrycia piasku wewnątrz reklamowanego przegubu reklamacja taka nie będzie uwzględniona.
Niestety okazało się, że do kitu mialem (i mam nadal!) przegub ze strony lewej a odgłos po prostu niósł się jakoś po autku
Do pełni szczęścia .... musze kupić nowy przegub na stronę lewą bo poprzednik wymieniał całą kompletą półoś chyba od modelu z silnikiem 2.3 a stary przegub z prawej strony (notabene w dobrym stanie!) po dokładnym umyciu i przesmarowaniu niech sobie lezy na "czarną godzinę".
Zobaczę co mi tamta osoba sprzedająca zaproponuje w kwestii przegubu lewego.
Pozdrawiam!
Marek
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jak u mnie chrupalo na skrecie w prawo to mialem do wymiany przegub lewy, a jak w lewo to strzelal przegub prawy.
Jesli masz polosie lewa od 2.3 a prawa swoja czyli 2.5 to mozesz miec problem bo prawdopodobnie sa inne srednice-ale to znowu wielce zastanawiajace jak sa one polaczone, jedyne wyjscie to sama polos lewa jak i prawa maja te same srednice w przegubach wewnetrznych.... ale to i tak dziwne...
Jesli potrzebujesz zewnetrzny do 2.3 to wyzej pisalem...
NKN G13026 626 GE 1.8I, 2.0I, 2.0TD 91-97 +ABS 44T no i do Xedos9 2.3 i mysle ze do Milleni rowniez
Zewn. uzębienie, od strony koła: 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony polosi: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego 56mm
Ilość zębów, obręcz ABS: 44
średnica zewnętrzna 97mm
ps wiesz jakiej to firmy jest ten zakupiony przegub ? bo po wygladzie wydaje mi sie ze z firmy CIFAM-Wlochy
...aha ja mialem podobne cyrki jak u ciebie tylko w 626 DiTD, czrupalo po prawej wiec wymienilem prawy przegub, ale sie okazalo ze chrupalo ale w lozysku na podporze
Jesli masz polosie lewa od 2.3 a prawa swoja czyli 2.5 to mozesz miec problem bo prawdopodobnie sa inne srednice-ale to znowu wielce zastanawiajace jak sa one polaczone, jedyne wyjscie to sama polos lewa jak i prawa maja te same srednice w przegubach wewnetrznych.... ale to i tak dziwne...
Jesli potrzebujesz zewnetrzny do 2.3 to wyzej pisalem...
NKN G13026 626 GE 1.8I, 2.0I, 2.0TD 91-97 +ABS 44T no i do Xedos9 2.3 i mysle ze do Milleni rowniez
Zewn. uzębienie, od strony koła: 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony polosi: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego 56mm
Ilość zębów, obręcz ABS: 44
średnica zewnętrzna 97mm
ps wiesz jakiej to firmy jest ten zakupiony przegub ? bo po wygladzie wydaje mi sie ze z firmy CIFAM-Wlochy
...aha ja mialem podobne cyrki jak u ciebie tylko w 626 DiTD, czrupalo po prawej wiec wymienilem prawy przegub, ale sie okazalo ze chrupalo ale w lozysku na podporze
Janusz626 napisał(a): ... Jesli masz polosie lewa od 2.3 a prawa swoja czyli 2.5 to mozesz miec problem bo prawdopodobnie sa inne srednice-ale to znowu wielce zastanawiajace jak sa one polaczone, jedyne wyjscie to sama polos lewa jak i prawa maja te same srednice w przegubach wewnetrznych.... ale to i tak dziwne...
Jesli potrzebujesz zewnetrzny do 2.3 to wyzej pisalem...
NKN G13026 626 GE 1.8I, 2.0I, 2.0TD 91-97 +ABS 44T no i do Xedos9 2.3 i mysle ze do Milleni rowniez
Zewn. uzębienie, od strony koła: 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony polosi: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego 56mm
Ilość zębów, obręcz ABS: 44
średnica zewnętrzna 97mm
U mnie z prawej strony jest tak jak w opisie tej aukcji czyli od strony półosi mam 35 zębów a od strony piasty – 31
Z lewej strony jest nieco innaczej – piastę mam dalej z 31 zębami ale półoś zakończona jest 26.
Wygląda na to, że to chyba jest coś w stylu takiego przegubu
Janusz626 napisał(a):ps wiesz jakiej to firmy jest ten zakupiony przegub ? bo po wygladzie wydaje mi sie ze z firmy CIFAM-Wlochy
...aha ja mialem podobne cyrki jak u ciebie tylko w 626 DiTD, czrupalo po prawej wiec wymienilem prawy przegub, ale sie okazalo ze chrupalo ale w lozysku na podporze
Oto fotka pudełka tego przegubu co kupiłem (na prawą stronę):
Zresztą popatrz też tutaj:
http://www.eurodriveshafts.pl
Pozdrawiam!
Marek
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
też mam problem z zakupem przegubów do Xedosa9 II 2,5 v6 z 2001 z tego co liczyłem to 31 zębów wewnątrz przegubu i 26 na zewnątrz i nigdzie nie mogę znaleźć w serwisie podobno 1900zł sztuka a to troszkę za drogo
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
dlatego ja jak mialem problem ze znalezieniem odpowiedniego przegubu kupilem sobie uzywane mcpersony z lozyskiem ze wszystkim pod normalny przegub 26-28 ktory mozna kupic wszedzie a zaplacilem za to 200 zlotych za pare plus przeguby juz nowe w sklepie, nie lepiej tak? jedyne 4 razy taniej
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Witam!
Mam b. dobrą wiadomość: przegub do Mazdy Xedos 9 z wieloklinem 26 zębów od strony półosi u 31 zębów od strony piasty jest jak najbardziej dostępny – jutro chyba będę miał go już u siebie
Wcześniej tak jak pisałem kupiłem przegub z 35/31 zebów a na drugą stronę potrzebowałem już 26/31 (inna półoś)
Miła Pani Małgosia z tej FIRMY w końcu wyszukała mi taki jak potrzebowałem.
Jak na razie trochę trudno mi powiedzieć jak to jest z ich "żywotnością" (prawy na razie jeździ OK) ale najważniejsze w tym jest, ze Firma daje 2 lata gwarancji pod warunkiem, że osłony będą szczelne i do wewnątrz nie dostanie się piasek.
Oczywiście w komplecie z przegubem jest nowa manszeta, zaciski i smarówka.
Cena za niego to ok. 170PLN + ewentualnie dodatkowo 20PLN za nowy pierścień ABS + oczywiście przesyłka (kurier 22PLN).
Nie wiem czemu pierścienie ABS są sprzedawane osobno, teoretycznie można przełożyć go ze starego przegubu albo .... kupić nowy aby nie bawić się ze starym.
Na chwilę obecną nie są te przeguby jeszcze wystawione na allegro więc jak ktoś pilnie potrzebuje to niech dzwoni, pisze mejle, wysyła gołębie itd.
Pozdrawiam!
Mam b. dobrą wiadomość: przegub do Mazdy Xedos 9 z wieloklinem 26 zębów od strony półosi u 31 zębów od strony piasty jest jak najbardziej dostępny – jutro chyba będę miał go już u siebie
Wcześniej tak jak pisałem kupiłem przegub z 35/31 zebów a na drugą stronę potrzebowałem już 26/31 (inna półoś)
Miła Pani Małgosia z tej FIRMY w końcu wyszukała mi taki jak potrzebowałem.
Jak na razie trochę trudno mi powiedzieć jak to jest z ich "żywotnością" (prawy na razie jeździ OK) ale najważniejsze w tym jest, ze Firma daje 2 lata gwarancji pod warunkiem, że osłony będą szczelne i do wewnątrz nie dostanie się piasek.
Oczywiście w komplecie z przegubem jest nowa manszeta, zaciski i smarówka.
Cena za niego to ok. 170PLN + ewentualnie dodatkowo 20PLN za nowy pierścień ABS + oczywiście przesyłka (kurier 22PLN).
Nie wiem czemu pierścienie ABS są sprzedawane osobno, teoretycznie można przełożyć go ze starego przegubu albo .... kupić nowy aby nie bawić się ze starym.
Na chwilę obecną nie są te przeguby jeszcze wystawione na allegro więc jak ktoś pilnie potrzebuje to niech dzwoni, pisze mejle, wysyła gołębie itd.
Pozdrawiam!
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam ponownie!
Chciałem tylko dodać, ze przegub w końcu wymieniłem, wszystko pasowało OK i .... już jeżdżę spokojniejszy
I mam nadzieję, że spokojnie na nim pojeżdżę jakiś dłuższy czas – w sumie mam 2 lata gwarancji więc jakby coś było ie tak to szybko wyjdzie.
Tak więc z czystym sumieniem mogę polecić tą Firmę tym bardziej, że .... ceny są w miarę "cywilizowane"
Pozdrawiam!
Marek
Chciałem tylko dodać, ze przegub w końcu wymieniłem, wszystko pasowało OK i .... już jeżdżę spokojniejszy
I mam nadzieję, że spokojnie na nim pojeżdżę jakiś dłuższy czas – w sumie mam 2 lata gwarancji więc jakby coś było ie tak to szybko wyjdzie.
Tak więc z czystym sumieniem mogę polecić tą Firmę tym bardziej, że .... ceny są w miarę "cywilizowane"
Pozdrawiam!
Marek
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki za info
Te DRIVESHAFTPARTS kupiłem do poprzedniej 2 szt
Pieniądze wyrzucone w błoto. Stare przeguby pstykały prawie 2 lata. Pstykały i jeździły. Założyłem to coś i po tygodniu obydwa pstykać zaczęły a po pół roku prawy ukręcił się całkowicie. Zholowano mnie do domu.
Teraz kupiłem NKN ale niestety już żadnych promocji w IC nie mają. Regularna cena to 280zł. Wygląda solidnie – zobaczymy ile wytrzyma.
Pieniądze wyrzucone w błoto. Stare przeguby pstykały prawie 2 lata. Pstykały i jeździły. Założyłem to coś i po tygodniu obydwa pstykać zaczęły a po pół roku prawy ukręcił się całkowicie. Zholowano mnie do domu.
Teraz kupiłem NKN ale niestety już żadnych promocji w IC nie mają. Regularna cena to 280zł. Wygląda solidnie – zobaczymy ile wytrzyma.
U mnie jak na razie nie mam żadnych tego typu niepokojących objawów.
Mam 2 lata gwarancji więc jeśli będzie coś źle to .... będę reklamował.
Mam 2 lata gwarancji więc jeśli będzie coś źle to .... będę reklamował.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości