Strona 20 z 21

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 10 sty 2018, 10:20
przez ProboszczV6
Numer telefonu zaczyna się na +375 więc zdecydowanie Białoruś. Jest to znacznie niższa kwota niż za kompresor ze Stanów, a efekt naprawy jest zauważalny.

PostNapisane: 10 sty 2018, 10:21
przez jedrzej07
To na pewno <spoko> ale jak ktoś chce to ja mam za jeszcze niższą kwotę :P <lol>

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 10 sty 2018, 11:41
przez szkodnik_byd
I to jest piękna konkluzja

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 10 sty 2018, 12:35
przez Beny
No to kompresor zalatwiony, pytanie gdzie znaleźć resztę tj budę z millerem :D

PostNapisane: 10 sty 2018, 12:37
przez radar88
W niemcowni panie ;)

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 10 sty 2018, 14:43
przez szkodnik_byd
Kilka jest ale albo drogo, albo buda w słabym stanie

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 14 cze 2018, 05:57
przez ligmanus
Witam.
Kto moze mi zalatwic te lozyska???
Bo u mnie niepotrafia znalesc ?? Albo dac namiary.
A moja mazdzina nie przeszla kontroli spalin

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 14 cze 2018, 06:35
przez franklin1985
Łożyska to jedno ale najważniejsze są uszczelniacze. Po za tym znaleźć mechanika który będzie umiał to rozebrać i złożyć to też problem. Zapytaj może Jędrzeja.

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 14 cze 2018, 16:42
przez ligmanus
Mechanika mam dobrego. Tylko juz szukalem tych uszczelniaczy i lozysk co sa podane tu na forum ale nie dostępne. Takze moze macie namiar na firme. Lub cos. Bylbym wdzieczny. Bo fakt. Na wiosne cos sie popsuł o i zaczal chlac olej jak szalony ;(((

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 14 cze 2018, 20:25
przez franklin1985
Jak nagle klękło to najpewniej ukruszył się element grafitowy w uszczelniaczu.

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 21 sie 2018, 16:41
przez Paweł-Gołembiewski
Bardzo ciekawy wątek :) Warto nie przeoczyć promocyjnej ceny kompresorów, bez konieczności wysyłania swojego! 1200$
http://www.psesuperchargers.com/

PS. Gratuluję udanej regeneracji. W końcu możemy spokojnie myśleć o posiadaniu Millerów! Dobrego dnia! :)

PostNapisane: 21 sie 2018, 17:03
przez szkodnik_byd
No widzę, że jesteś coraz bliżej ciekawych tematów

jestem ciekaw kiedy pojawi się miller w twojej kolekcji

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 22 sie 2018, 19:18
przez szkodnik_byd
Zresztą mam model dla Ciebie

Tę ofertę znalazłem/am na portalu AutoScout24. Mazda Xedos 9 2.3i V6 Exclusiv, HU/AU NEU – Cena końcowa: € 3.399,–
https://www.autoscout24.pl/oferta/mazda ... 2392d050af

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 13 lut 2020, 21:52
przez Kaaeer99
Witam wszystkich. Nie posiadam millenii ale chce zaadoptowac kompressor z niej do silnika r4. Czy macie jakies schematy działania co gdzie i jak jest podłaczone? Dodam jeszcze ze nie posiadam podstawki olejowej.
Byłbym wam bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

PostNapisane: 17 lut 2020, 22:21
przez radar88
Kaaeer99 napisał(a):Witam wszystkich. Nie posiadam millenii ale chce zaadoptowac kompressor z niej do silnika r4. Czy macie jakies schematy działania co gdzie i jak jest podłaczone? Dodam jeszcze ze nie posiadam podstawki olejowej.
Byłbym wam bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

W FAQ masz książkę do silnika KF/KF i KJ ;) Tam masz wszystko co i jak ;)

PostNapisane: 24 lut 2020, 00:42
przez ProboszczV6
Może trochę późno odpowiem, ale odpowiem, znajdź sobie inny kompresor do eksperymentów, taka dobra rada, chyba, że chcesz się użerać z jego przypadłościami.

Re: Regeneracja kompresora (TA KJ)

PostNapisane: 5 mar 2020, 10:43
przez Kaaeer99
Co poza ewentualnym braniem oleju jest jeszcze w tym kompresorze główną bolączką?

PostNapisane: 5 mar 2020, 11:37
przez ProboszczV6
Podstawowa cecha tego kompresora, to puszczanie oleju, problemy ze skuteczną regeneracją, kombinacje z łożyskami, wreszcie same uszczelnienia...
Sterowanie kompresorem realizowane podciśnieniowo, zawór ABV który modulował ciśnienie w dolocie, czyli regulował ciśnienie doładowania, dodatkowa przepustnica zamykająca obejście kompresora również sterowana podciśnieniem. Czyli są potrzebne 3 elektrozawory do których trzeba napisać mapę. Dalej masz kwestię chłodzenia kompresora, grzeje się od strony wylotu dość mocno, spowodowane jest to jego wydajnością, sprężaniem wewnętrznym. Dodatkowo trzeba stworzyć całe oprzyrządowanie łączące kompresor z dolotem, jeśli widziałeś dolot oryginalny z Millera to pewnie się domyślasz, że sprawa nie jest prosta. Wszystko da się oczywiście zrobić, złącza pospawać, zrobić sterowanie itp. tylko ile to będzie kosztowało czasu i kasy.
To moje zdanie, każdy może mieć inne.
Uważam, że zdecydowanie prościej i taniej będzie założyć turbosprężarkę, nie jest ona rozwiązaniem idealnym, ale daje większe możliwości i jest łatwiejsze do zrobienia.

PostNapisane: 5 mar 2020, 11:46
przez Bo_Lo
Po co wymyślać koło na nowo jak można kupić M62 czy M45 z mini za grosze i flansze na allegro za grosze do teho. Wydajność i żywotność milion razy większa niż tego badziewia z Millera, gotowe know how, koszta o niebo mniejsze a efekt o wiele lepszy.

PostNapisane: 5 mar 2020, 16:29
przez ProboszczV6
Argumentem było to, że Eaton jest znacznie głośniejszy od IHI. Dodając wyższą sprawność sprężarki z Millera, cała operacja miała jakieś uzasadnienie, przy czym jak pisałem wcześniej, nie ma uzasadnienia finansowego...
Przy okazji, gotowca fakt łatwiej zrobić, kupić gotowe rozwiązanie, ale co to za przygoda :] takie coś będzie miał każdy...