Regeneracja kompresora (TA KJ)
Na czym wklejałeś uszczelniacz? Z tego co zmierzyłem to oryginalny uszczelniacz ma 36mm średnicy zewnętrznej, ale wnioskuję z twoich wpisów że uszczelniacze nie tyle wciskałeś w obudowę co dodatkowo jeszcze je wkleiłeś, tylko czym?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Witam,
jestem nowy na forum. Od kilku lat jeżdżę świetnym samochodem jakim jest Mazda Millenia 2.3. Niestety ostatnio padł mi kompresor, definitywnie. Jestem ciekaw czy coś się zmieniło w związku z regeneracją uszczelnień? czy ktoś sprawdził i przetestował opcję z zastosowaniem uszczelniaczy przedstawionymi przez kolegę Denxf ? A może pojawił się ktoś nowy na rynku kto rozpracował ten temat?
jestem nowy na forum. Od kilku lat jeżdżę świetnym samochodem jakim jest Mazda Millenia 2.3. Niestety ostatnio padł mi kompresor, definitywnie. Jestem ciekaw czy coś się zmieniło w związku z regeneracją uszczelnień? czy ktoś sprawdził i przetestował opcję z zastosowaniem uszczelniaczy przedstawionymi przez kolegę Denxf ? A może pojawił się ktoś nowy na rynku kto rozpracował ten temat?
Prace zmierzają ku końcowi, ale kompresor jeszcze nie jest złożony. Jak dobrze pójdzie to może za jakieś 2 tygodnie uda się go skończyć i zamontować (jeśli nie wyskoczą żadne nieplanowane niespodzianki)
Skoro padł Ci definitywnie to musisz się jakoś uzbroić w cierpliwość lub załatwić chociaż jakąś używkę. U nas jej nie kupisz, jedynie w stanach. A zapłacisz za nią dużo za dużo i czekać będziesz z miesiąc... Także proponuję wstrzymać się jeszcze jak opanujemy temat regeneracji.
Tak w ogóle widzę, że masz taki sam model jak mój – poliftowy, tym bardziej z tym silnikiem to rzadkość
Skoro padł Ci definitywnie to musisz się jakoś uzbroić w cierpliwość lub załatwić chociaż jakąś używkę. U nas jej nie kupisz, jedynie w stanach. A zapłacisz za nią dużo za dużo i czekać będziesz z miesiąc... Także proponuję wstrzymać się jeszcze jak opanujemy temat regeneracji.
Tak w ogóle widzę, że masz taki sam model jak mój – poliftowy, tym bardziej z tym silnikiem to rzadkość
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jestem w trakcie załatwienia drugiego kompresora z Kanady. Samochód już długo stoi i jeszcze chwile będzie. Sądząc po opisie regeneracji kolegi z Denxf może to dobrze działać. Nawet jak wytrzyma tylko 50 tys km to z taka dostępnością części i tak będzie to alternatywa dla regeneracji w USA.
Dzięki za docenienie samochodu. Akurat przez problem z kompresorem jestem na rozstaju dróg – zostać czy rozstać się z tym samochodem. Niestety jestem tego typu człowiekiem który passata sobie nie kupi. Oby z czasem ten model szybko drożał, jak tylko wszystkie kompresory źle traktowane umrą śmiercią naturalną.
Dzięki za docenienie samochodu. Akurat przez problem z kompresorem jestem na rozstaju dróg – zostać czy rozstać się z tym samochodem. Niestety jestem tego typu człowiekiem który passata sobie nie kupi. Oby z czasem ten model szybko drożał, jak tylko wszystkie kompresory źle traktowane umrą śmiercią naturalną.
Kompresor testowy jest już w połowie złożony, jeszcze kilka dni i powinien do mnie dotrzeć na testy. Póki co wszystko wygląda obiecująco. Więc nie wiem czy finansowo Ci się opłaca z kanady ściągać jeśli by ten patent miał działać
Przyjdzie czas, że takie Millenie będą w cenie Ale to jeszcze trochę
Przyjdzie czas, że takie Millenie będą w cenie Ale to jeszcze trochę
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Akurat jesteśmy na bieżąco z testami. Poniżej masz mój temat w linku. Na razie opisuję tam ale zaraz będę pisał tutaj w temacie
viewtopic.php?f=315&t=152981&start=600
Dopisano 23 wrz 2016 11:24:
Podsumowanie akcji z regeneracji kompresora metodą kolegi z Białorusi
Wszystko fajnie, poza tym, że 2 pary nowych łożysk są mniejszej średnicy niż oryginalne, dlatego trzeba było zrobić dystans, reszta pasuje a efekty będzie widać za jakiś czas.
Kompresor założony, odpala, nie kopci (stary dawał dyma już po postoju około 1-2 godzin), zrobione jest obecnie 180km i póki co nic nie ubyło. Jest jeden minus i pewnie będzie się trzeba nad tym pochylić, bo coś w nim brzęczy. Zdejmowałem drugi raz i franklin go przejrzał. Był jakiś zadzior na wirnikach ale nadal jest trochę głośniejszy niż powinien.
Na razie będę obserwował i zdawał relację co się dzieje. Jak będzie OK to poprawimy ten hałas
Tutaj widać różnicę w łożyskach – po prawej stare, po lewej nowe
viewtopic.php?f=315&t=152981&start=600
Dopisano 23 wrz 2016 11:24:
Podsumowanie akcji z regeneracji kompresora metodą kolegi z Białorusi
Wszystko fajnie, poza tym, że 2 pary nowych łożysk są mniejszej średnicy niż oryginalne, dlatego trzeba było zrobić dystans, reszta pasuje a efekty będzie widać za jakiś czas.
Kompresor założony, odpala, nie kopci (stary dawał dyma już po postoju około 1-2 godzin), zrobione jest obecnie 180km i póki co nic nie ubyło. Jest jeden minus i pewnie będzie się trzeba nad tym pochylić, bo coś w nim brzęczy. Zdejmowałem drugi raz i franklin go przejrzał. Był jakiś zadzior na wirnikach ale nadal jest trochę głośniejszy niż powinien.
Na razie będę obserwował i zdawał relację co się dzieje. Jak będzie OK to poprawimy ten hałas
Tutaj widać różnicę w łożyskach – po prawej stare, po lewej nowe
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Gratulujemy udanego remontu, uszczelnić. ustawieniu nie są odpowiednie. należy umieścić materiału Viton, 20*36*7 CRW1 V. może wytrzymać temperaturę do 200, a sadło, które można umieścić tylko stać 120 stopni. I liskholme temperatura wzrasta do 130 ° C.
Dopisano 25 wrz 2016, 17:28:
Hałas w lisolme ci z powodu niewłaściwego montażu łożysko. Powinny one być umieszczone w oddzielnych rękawach i dostosować.
Dopisano 25 wrz 2016, 17:40:
do gruczołu, a następnie wypadł, konieczne jest, aby umieścić wewnętrzny pierścień ustalający 36 * 2,5 mm.
Dopisano 25 wrz 2016, 17:28:
Hałas w lisolme ci z powodu niewłaściwego montażu łożysko. Powinny one być umieszczone w oddzielnych rękawach i dostosować.
Dopisano 25 wrz 2016, 17:40:
do gruczołu, a następnie wypadł, konieczne jest, aby umieścić wewnętrzny pierścień ustalający 36 * 2,5 mm.
Ostatnio edytowano 25 wrz 2016, 18:34 przez Denxf, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 25 sty 2016, 20:26
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3kj
Też uważam, że łożyska chałasują ale dlaczego trzeba je umieścić w oddzielnej tulejce każde to nie rozumiem.Przecież orginalne też są wciśnięte razem.
Co do pierścieni ustalających to napewno dobre dodatkowe zabezpieczenie ale czy tak bardzo potrzebne ?
Co do pierścieni ustalających to napewno dobre dodatkowe zabezpieczenie ale czy tak bardzo potrzebne ?
Denxf czy umiesz po Angielsku Bo tłumacz jest okropny
Maybe in English Because translate is terible
Maybe in English Because translate is terible
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Niestety nie mam zdjęcia, bo złamał mi tabletki. Ale jeśli jest to konieczne, że wkrótce zostanie przywrócony następnego lisolm i może tworzyć zdjęcie.
Unfortunately I do not have a photo, because it broke my tablet. But if necessary, I will soon be restored next lisolm can create one and many photos.
Unfortunately I do not have a photo, because it broke my tablet. But if necessary, I will soon be restored next lisolm can create one and many photos.
- Od: 25 sty 2016, 20:26
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3kj
Sory za angielski jak by co
Tell mee Denxf why bearings must bee separate?
The seals in our compressor bee in correct place ?
Tell mee Denxf why bearings must bee separate?
The seals in our compressor bee in correct place ?
Franklin jak i inni użytkownicy, piszcie po Polsku a pod spodem po ENG i tyle Tak żeby każdy mógł odczytać.
Denxf please write in English, now we can read You messages
Regards nad THX
Denxf please write in English, now we can read You messages
Regards nad THX
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Denxf kiedy będziesz regenerował następny lysholm??
Mógłbyś zrobić jakieś fotki aby było widać jak trzeba krok po kroku złożyć
Denxf when you repaired the next Lysholm
You could do some photos so you can see as you need step by step to make
Mógłbyś zrobić jakieś fotki aby było widać jak trzeba krok po kroku złożyć
Denxf when you repaired the next Lysholm
You could do some photos so you can see as you need step by step to make
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Wczoraj pękło 1000km od regeneracji. Ubytki oleju kontroluję i mimo tego, że mam wyciek na simmeringu wału przy skrzyni to po 1000km ubyło na miarce około połowę wysokości.
Czyli wychodzi 0.5l na 1000 biorąc pod uwagę wycieki, to jest znacznie mniej. Bo przez 2 dni był taki wyciek że była aż plama. Teraz trochę się uspokoiło ale cały czas widzę kropelki kapiące...
Także ogólnie jest OK. ale pełna wizja będzie dopiero jak zrobię simmering
Czyli wychodzi 0.5l na 1000 biorąc pod uwagę wycieki, to jest znacznie mniej. Bo przez 2 dni był taki wyciek że była aż plama. Teraz trochę się uspokoiło ale cały czas widzę kropelki kapiące...
Także ogólnie jest OK. ale pełna wizja będzie dopiero jak zrobię simmering
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
A hałasuje ciągle ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość