Regeneracja kompresora (TA KJ)
Numer telefonu zaczyna się na +375 więc zdecydowanie Białoruś. Jest to znacznie niższa kwota niż za kompresor ze Stanów, a efekt naprawy jest zauważalny.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
I to jest piękna konkluzja
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
W niemcowni panie
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kilka jest ale albo drogo, albo buda w słabym stanie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Łożyska to jedno ale najważniejsze są uszczelniacze. Po za tym znaleźć mechanika który będzie umiał to rozebrać i złożyć to też problem. Zapytaj może Jędrzeja.
Mechanika mam dobrego. Tylko juz szukalem tych uszczelniaczy i lozysk co sa podane tu na forum ale nie dostępne. Takze moze macie namiar na firme. Lub cos. Bylbym wdzieczny. Bo fakt. Na wiosne cos sie popsuł o i zaczal chlac olej jak szalony ;(((
- Od: 17 lis 2015, 17:08
- Posty: 10
- Skąd: Świecie
- Auto: Xedos 9 2.3 V6 miller 1999
Lexus is 200 155KM 2002
Jak nagle klękło to najpewniej ukruszył się element grafitowy w uszczelniaczu.
Bardzo ciekawy wątek Warto nie przeoczyć promocyjnej ceny kompresorów, bez konieczności wysyłania swojego! 1200$
http://www.psesuperchargers.com/
PS. Gratuluję udanej regeneracji. W końcu możemy spokojnie myśleć o posiadaniu Millerów! Dobrego dnia!
http://www.psesuperchargers.com/
PS. Gratuluję udanej regeneracji. W końcu możemy spokojnie myśleć o posiadaniu Millerów! Dobrego dnia!
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
No widzę, że jesteś coraz bliżej ciekawych tematów
jestem ciekaw kiedy pojawi się miller w twojej kolekcji
jestem ciekaw kiedy pojawi się miller w twojej kolekcji
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Zresztą mam model dla Ciebie
Tę ofertę znalazłem/am na portalu AutoScout24. Mazda Xedos 9 2.3i V6 Exclusiv, HU/AU NEU – Cena końcowa: € 3.399,–
https://www.autoscout24.pl/oferta/mazda ... 2392d050af
Tę ofertę znalazłem/am na portalu AutoScout24. Mazda Xedos 9 2.3i V6 Exclusiv, HU/AU NEU – Cena końcowa: € 3.399,–
https://www.autoscout24.pl/oferta/mazda ... 2392d050af
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Witam wszystkich. Nie posiadam millenii ale chce zaadoptowac kompressor z niej do silnika r4. Czy macie jakies schematy działania co gdzie i jak jest podłaczone? Dodam jeszcze ze nie posiadam podstawki olejowej.
Byłbym wam bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
Byłbym wam bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
- Od: 27 sty 2018, 20:43
- Posty: 8
- Skąd: DTR
- Auto: 626 GD '89 2.2 coupe
626 GD '89 2.0 16v coupe
Kaaeer99 napisał(a):Witam wszystkich. Nie posiadam millenii ale chce zaadoptowac kompressor z niej do silnika r4. Czy macie jakies schematy działania co gdzie i jak jest podłaczone? Dodam jeszcze ze nie posiadam podstawki olejowej.
Byłbym wam bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
W FAQ masz książkę do silnika KF/KF i KJ Tam masz wszystko co i jak
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Może trochę późno odpowiem, ale odpowiem, znajdź sobie inny kompresor do eksperymentów, taka dobra rada, chyba, że chcesz się użerać z jego przypadłościami.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Podstawowa cecha tego kompresora, to puszczanie oleju, problemy ze skuteczną regeneracją, kombinacje z łożyskami, wreszcie same uszczelnienia...
Sterowanie kompresorem realizowane podciśnieniowo, zawór ABV który modulował ciśnienie w dolocie, czyli regulował ciśnienie doładowania, dodatkowa przepustnica zamykająca obejście kompresora również sterowana podciśnieniem. Czyli są potrzebne 3 elektrozawory do których trzeba napisać mapę. Dalej masz kwestię chłodzenia kompresora, grzeje się od strony wylotu dość mocno, spowodowane jest to jego wydajnością, sprężaniem wewnętrznym. Dodatkowo trzeba stworzyć całe oprzyrządowanie łączące kompresor z dolotem, jeśli widziałeś dolot oryginalny z Millera to pewnie się domyślasz, że sprawa nie jest prosta. Wszystko da się oczywiście zrobić, złącza pospawać, zrobić sterowanie itp. tylko ile to będzie kosztowało czasu i kasy.
To moje zdanie, każdy może mieć inne.
Uważam, że zdecydowanie prościej i taniej będzie założyć turbosprężarkę, nie jest ona rozwiązaniem idealnym, ale daje większe możliwości i jest łatwiejsze do zrobienia.
Sterowanie kompresorem realizowane podciśnieniowo, zawór ABV który modulował ciśnienie w dolocie, czyli regulował ciśnienie doładowania, dodatkowa przepustnica zamykająca obejście kompresora również sterowana podciśnieniem. Czyli są potrzebne 3 elektrozawory do których trzeba napisać mapę. Dalej masz kwestię chłodzenia kompresora, grzeje się od strony wylotu dość mocno, spowodowane jest to jego wydajnością, sprężaniem wewnętrznym. Dodatkowo trzeba stworzyć całe oprzyrządowanie łączące kompresor z dolotem, jeśli widziałeś dolot oryginalny z Millera to pewnie się domyślasz, że sprawa nie jest prosta. Wszystko da się oczywiście zrobić, złącza pospawać, zrobić sterowanie itp. tylko ile to będzie kosztowało czasu i kasy.
To moje zdanie, każdy może mieć inne.
Uważam, że zdecydowanie prościej i taniej będzie założyć turbosprężarkę, nie jest ona rozwiązaniem idealnym, ale daje większe możliwości i jest łatwiejsze do zrobienia.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Po co wymyślać koło na nowo jak można kupić M62 czy M45 z mini za grosze i flansze na allegro za grosze do teho. Wydajność i żywotność milion razy większa niż tego badziewia z Millera, gotowe know how, koszta o niebo mniejsze a efekt o wiele lepszy.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Argumentem było to, że Eaton jest znacznie głośniejszy od IHI. Dodając wyższą sprawność sprężarki z Millera, cała operacja miała jakieś uzasadnienie, przy czym jak pisałem wcześniej, nie ma uzasadnienia finansowego...
Przy okazji, gotowca fakt łatwiej zrobić, kupić gotowe rozwiązanie, ale co to za przygoda takie coś będzie miał każdy...
Przy okazji, gotowca fakt łatwiej zrobić, kupić gotowe rozwiązanie, ale co to za przygoda takie coś będzie miał każdy...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość