Pytanie zwlaszcza do posiadaczy Xedosa 9 z silnikiem KL:
czy wszystkie KLe w Xedosie 9 mialy prostokatne kanały dolotowe i jakie wtedy miały oznaczenia na głowicach? Czy da radę rozpoznać po oznaczeniach czy jest to KL od np. 626 z owalnymi kanałami czy KL od Xedos 9 z prostokątnymi?
Pytanie do posiadaczy Xedos 9 silnik KL
Strona 1 z 1
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Jeśli na głowicach jest oznaczenie kl31 i to są głowice z prostokątnymi kanałami.
Przeważnie starsze roczniki miały głowice KL31(z prostokątnymi kanałami) czyli roczniki do 96, ale nie jest to reguła.
To, że w aucie są głowice KL31 to wcale nie znaczy że jest to silnik KL-ZE, bo z tymi głowicami były montowane standardowe tłoki, i wałki KL01, co za tym idzie, był to zwykły KL-DE.
Raz mi się trafił taki silnik który miał głowice KL-DE, tłoki wysokiej kompresji, grubsze korbowody i sworznie pływające, nie wiem skąd to się wzięło ale taki był.
To, że w aucie są głowice KL31 to wcale nie znaczy że jest to silnik KL-ZE, bo z tymi głowicami były montowane standardowe tłoki, i wałki KL01, co za tym idzie, był to zwykły KL-DE.
Raz mi się trafił taki silnik który miał głowice KL-DE, tłoki wysokiej kompresji, grubsze korbowody i sworznie pływające, nie wiem skąd to się wzięło ale taki był.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Miałem kl-a przedlift 99 i też miał prostokątne kanały i oznaczenie kl31
Witam, proszę o zapoznanie się z regulaminami tego forum jak i działów modelowych:
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Dlatego napisałem że to nie jest reguła. Robiłem kilka aut poliftowych i wszystkie miały owalne kanały, większość starszych miała prostokątne, różnice były dopiero po pierwszym lifcie. Z tego wynikła moja opinia. Wątpię żeby silniki wkładali "na pałę", mogło to zależeć od rynku na który było auto przeznaczone, ale kto to teraz będzie wiedział...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości