Wymiana uszczelek pod głowicami-duży problem?

Postprzez radar88 » 23 lip 2011, 23:44

Zgadza się, kupić silnik nie sztuka,sztuką jest znaleźć naprawdę dobry egzemplarz, i dla tego piszę o silniku z brytola. Teraz jest pytanie kto go kupi, za 500zł to biorę od ręki i nawet go nie oglądam,przyjeżdżam na gotową umowę,podpis i wrummm, za 2kzł, no ktoś się skusi i go kupi choćby na części (trzeba pamiętać o biurokracji czyli auto wyrejestrować,sam wiem bo miałem brytola na części), chyba że się znajdzie zapaleniec taki jak ja, i będzie robił to auto i je oczywiście przerejestruje, bo auto jak widzę z NL (niby landia <lol> ).
Powiem tak, silnik kupisz za 800zł, więc się dobrze zastanów, ponieważ aż tak to dużo nie jest, dołożysz 1000zł i podstawowe rzeczy masz wymienione.
Never more Xedos... a jak kupisz audi i będzie to samo?? Never more Audi itd z innymi markami?
Dla początkującego, tak będzie to problem, trzeba ruszyć rozrząd, no niestety.Jak ustawisz rozrząd i wszystko poskładasz do kooopy to spoko, ja bym robił (szczerze:ja nie ruszam rozrządu, boję się i tyle).
Powiem tak, usiądź na spokojnie, przemyśl sprawę i podejmij decyzję na spokojnie, nic na szybko ;)
Poczytaj mój temat i zobacz moją rujenkę, to może zmienisz zdanie ;)

Pozdrawiam
Remonty/wykończenia mieszkań/domów:
https://www.facebook.com/Xeddom/
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 19:24
Posty: 5260 (24/28)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: TA KL AT 93/98 A7RED Pearl, TA62-9H1
Mazda Xedos 9 TA był KF jest KL 1995 M/T HX Brilliant black, TA0 Black
Mazda 6 GY RF-5C 04
Xedos 6 CA KF MT 95

Postprzez kuraz » 24 lip 2011, 15:13

Problem jest w tym, ze ogłoszenie, które było wystawiałem ja ponieważ chciałem sie pozbyc auta i wyraźnie zaznaczyłem, ze cos jest nie tak z motorem. Auto kupiłem rok temu jeździło ok, ale do pewnego momentu. Nie chodzi mi o to, ze Xedos to złe auto. Owszem, fajne i komfortowe, ale najgorszy jest serwis tego auta bo nikt nie wie co to jest. Przykre jest to, że jak ktos "obrazi" Waszą marke to odrazu robicie najazd na gościa. Z Audi nie byłoby takiej jazdy bo te marke znam na wylot i wiem, ze nie starszny im przebieg 300-400tkm, niestety kf w większości mazd wymięka po 200-230tkm. Tego nie wiedziałem, myslałem, ze sa to pancerne motory jak to w Japońcach z tamtych lat. Może kiedyś kupie Xedos jak będzie mnie stać na jej utrzymanie, bo pakowanie takiej kasy w strucla z 94r to przesada.
Mazda Xedos 9 2.0 V6 KF 94'

http://www.auto-bendix.pl/
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2010, 13:06
Posty: 112
Skąd: Łódź
Auto: Xedos 9

Postprzez radar88 » 24 lip 2011, 15:34

Tu nie chodzi o to że ktoś obraża naszą markę bo naszej marki nie ma ;)
Oczywiście że mazdy przelatają więcej niż 200-230kkm i to bez problemu, moja ma ponad 300kkm i odpala od strzału,co prawda to KL lecz konstrukcja praktycznie ta sama.
Moim zdaniem przytrzymaj auto i jak będą lepsze czasy, pieniądz będzie to pomalutku rób auto, teraz sprzedasz, może później kupisz a pewności nie będziesz miał że kupisz dobre auto.
Xedos 9 to tanich w eksploatacji nie należy i tak jest.
Fakty: Masz uszkodzonego Xeda, sprzedasz za grosze, trochę szkoda.
Jeszcze tak wczoraj pomyślałem chwilę i zapytam o rozrząd. Był zmieniany? Może jest źle ustawiony,miałem podobne objawy przy źle ustawionym.
I fakt następny ;)
Jeżeli Cię w jakikolwiek sposób uraziłem/obraziłem to najmocniej przepraszam <prosze> , na pewno nikogo z Forum nie chcę urazić.

Pozdrawiam
Remonty/wykończenia mieszkań/domów:
https://www.facebook.com/Xeddom/
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 19:24
Posty: 5260 (24/28)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: TA KL AT 93/98 A7RED Pearl, TA62-9H1
Mazda Xedos 9 TA był KF jest KL 1995 M/T HX Brilliant black, TA0 Black
Mazda 6 GY RF-5C 04
Xedos 6 CA KF MT 95

Postprzez Marek 161BD081 » 25 lip 2011, 10:25

kuraz – zrób tak dla świętego spokoju diagnostykę i podaj kody błędów.
To niejest jakiś "magiczny silnik" aby nie dać sobie z nim rady!

Jeszcze jedno – od kiedy tak się dzieje?
Czy tuż przed pojawieniem się tego dymienia było coś przy autku robione?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Madzia 323F BA Z5
Madzia Xedos 9 KL '01
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 4893 (34/89)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez kuraz » 25 lip 2011, 17:05

Teoretycznie auto miało zmieniany rozrząd miesiac wczesniej, ale wątpie, zeby to było przyczyną bo auto jeździ normalnie. Dzisiaj zresetowałem kompa i tak jak sie spodziewałem nic nie pomogło. Jutro postaram sie odczytac błedy.
Mazda Xedos 9 2.0 V6 KF 94'

http://www.auto-bendix.pl/
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2010, 13:06
Posty: 112
Skąd: Łódź
Auto: Xedos 9

Postprzez radar88 » 25 lip 2011, 17:07

W takim razie czekamy na magiczne liczby ;) Może się okaże że wcale źle nie jest.
Remonty/wykończenia mieszkań/domów:
https://www.facebook.com/Xeddom/
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 19:24
Posty: 5260 (24/28)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: TA KL AT 93/98 A7RED Pearl, TA62-9H1
Mazda Xedos 9 TA był KF jest KL 1995 M/T HX Brilliant black, TA0 Black
Mazda 6 GY RF-5C 04
Xedos 6 CA KF MT 95

Postprzez kuraz » 25 lip 2011, 19:11

Radar88 nie am co sie oszukiwać jest źle, zdaje sobie sprawe, ze silnik to niestety szmelc. Takie jest kupowanie silników w pl, pojeździł troche i złom. Na prawde lubiłem to autko przez pewien okres kiedy było z nim wszystko ok, szkoda, ze znowu jest duzy problem :/
Mazda Xedos 9 2.0 V6 KF 94'

http://www.auto-bendix.pl/
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2010, 13:06
Posty: 112
Skąd: Łódź
Auto: Xedos 9

Postprzez radar88 » 25 lip 2011, 19:32

Jeszcze zobaczmy błędy i co z nich wyniknie, może coś się przestawiło, może to faktycznie pierdoła która powoduje że jest tak a nie inaczej.
OT:
No niestety, ja też dzwoniąc w sprawie swojego Xeda nie myślałem że zobaczę kiedykolwiek auto w takim stanie, a oglądałem rozbitego Xeda z tą samą cenę i środeczek czyściutki i schludny.
Dla porównania:
Obrazek

Pozdrawiam
Remonty/wykończenia mieszkań/domów:
https://www.facebook.com/Xeddom/
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 19:24
Posty: 5260 (24/28)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: TA KL AT 93/98 A7RED Pearl, TA62-9H1
Mazda Xedos 9 TA był KF jest KL 1995 M/T HX Brilliant black, TA0 Black
Mazda 6 GY RF-5C 04
Xedos 6 CA KF MT 95

Postprzez kuraz » 26 lip 2011, 06:59

Tylko Ty pewnie dałeś za to autko pewnie grosze, więc można było sobie pozwolić na remoncik. Ja zapłaciłem za swoje 8tys, po czym ori motor padł (głowica) po paru dniach :) wsadziłem drugi za 1100, kóry tez jest złomem, w między czasie kiedy był na wierzchu dałem nowa tuleje wahacza, rozrząd itp. Auto kosztuje mnie juz z 12tys i nadal nie jeździ.
Mazda Xedos 9 2.0 V6 KF 94'

http://www.auto-bendix.pl/
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2010, 13:06
Posty: 112
Skąd: Łódź
Auto: Xedos 9

Postprzez j4ku3 » 26 lip 2011, 10:43

kuraz wiem coś na ten temat. Borykam się ze swoją Mazda już od dłuższego czasu tak jak i Ty. Miałem podobny problem, też kopciła na biało, ciągła wodę, ale u mnie więcej było "za" uszczelkami – maź na korku i bąble w zbiorniczku.

Powiem tak, miałem kupić nowy motor od JapanKoreaMoto, firma sprawdzona bez reklamacji (z informacji jakie posiadam) za 2400zł ponieważ KL-ZE. Już "jechałem", ale podjąłem próbę regeneracji mojego padniętego motoru.

Koszty naprawy – 550zł. Głowice zrobione na tip-top sprawdzona szczelność i planowana, reszta eksperyment na nowych częściach. Nie jestem jeszcze w stanie nic powiedzieć czy się spisze, ale dzisiaj, może jutro już odpalę. Jeżeli jesteś zainteresowany zadzwoń powiem co i jak 791 753 315.
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2010, 22:11
Posty: 129

Postprzez radar88 » 26 lip 2011, 12:28

Tak to fakt że kupi