Dołożenie alarmu.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez marimart81 » 28 mar 2011, 22:10

mam nadzieje,że sterowanie centralnym zrobiłeś minusem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2008, 00:08
Posty: 220
Skąd: WR
Auto: xedos 6 2.0 V6

Postprzez thomash » 28 mar 2011, 22:22

Oczywiście minusem (czyli żółty i żółto-czarny do masy). Jutro będę jeszcze raz sprawdzał czy masa jest dobrze podłączona i czy po naciśnięciu pilota pojawia się impuls na przewodach wychodzących z centralki odpowiadających za zamykanie i otwieranie.
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 21:12
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Auto: Xedos 6 1.6 16V '96r

Postprzez Lowiec » 29 mar 2011, 00:11

według moich rozpisek podłączałem się chyba nie tyle co pod kostkę co pod kabelki po tamtej albo już po stronie kierowcy do biały lub niebiesko biały jako zamykanie i brązowo biały jako otwieranie. Podobnie mam rozpisane w karcie z jakiegoś serwisowego manuala. Zamyka Ci wszystkie drzwi jeśli zamykasz bagażnik?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez thomash » 29 mar 2011, 09:28

Zamykając bagażnik i drzwi pasażera zamykają się wszystkie. Z tego co wyczytałem to w większości przypadków wystarczało się podłączyć właśnie pod tą kostkę którą wpina się do seryjnej centralki zamka (z prawej strony nóg pasażera, door lock).
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 21:12
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Auto: Xedos 6 1.6 16V '96r

Postprzez Lowiec » 29 mar 2011, 09:37

Spróbuj wpiąć się w te brązowe kable w tunelu po stronie pasażera.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez thomash » 29 mar 2011, 17:49

Już działa, problem polegał na tym, że otwieranie i zamykanie podłączyłem we wtyczce do czerwonego i zielonego, na których pojawiał się impuls plusowy. Zmieniłem to i podłączyłem otwieranie i zamykanie do 2 środkowych (tych cienkich) kabli, o ile dobrze pamiętam to brązowo srebrny i czarno srebrny (?). Na nich po odłączeniu kostki nie było napięcia, po podłączeniu do centralki było 12V i przy zamykaniu i otwieraniu pojawiał się impuls minusowy. Zostało m i jeszcze opcjonalnie podłączenie kierunków, ale muszę poszukać czy można się do nich podpiąć w wiązce poprowadzonej w prawym progu, bo gdzieś dalej nie chce mi się kombinować ;).
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 21:12
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Auto: Xedos 6 1.6 16V '96r

Postprzez Lowiec » 29 mar 2011, 19:23

Kabelki od kierunków są w wiązce za/pod puszką bezpieczników przy lewej nodze kierowcy:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez thomash » 29 mar 2011, 19:33

To w takim razie za daleko, więc zostaje bez kierunków, przynajmniej na razie :p
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 21:12
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Auto: Xedos 6 1.6 16V '96r

Postprzez jedrzej07 » 29 mar 2011, 23:45

kable od kierunkow masz w prawym progu (ida one do tylnych kiedunkow). Pisalem to juz wczesniej w tym watku. Tez mi sie nie chcialo dalej ciagnac kabli. zielony z bialym a drugi chyba zielony z czarnym, sprawdz w kostce z tylu przy lampach dokladnie te kolory (wlacz kierunki, najpierw jeden potem drugi i sprawdz czy pojawia sie w tych kablach przerywany plus) i wtedy wystarczy sie wpiac w te kable przy progu od strony pasazera z przodu. Od kostki door lock jest niedaleko wiec nie ma problemu
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez lukpap6 » 21 maja 2011, 12:39

witam jestem tu nowy , jakis czas temu kupiłem sobie xedosa 6 2.0 v6 24V jestem b.zadowolony
autko super , ale jest malutki problem a mianowice ostatnio sąsiadka miala problem z uruchomieniem swojego auta aku siadlo a ze nie bylo jak podjechac do niej to wzielem wykrecilem swoj akumulator i odpalilem jej auto po czym jak wlozylem do madzi to zamkneła sie sama ale w taki sposób ze jakby nie wiedziala ze sie zamkneła zamek zamkniety a auto probuje sie zamknąc czyli jakby impuls dostawal co 5 sek i mam ten problem do tej pory teraz musze jezdzic z wyciagnietym bezpiecznikiem od centralnego.prosze pomózcie moze reset komputera by pomógł jak tak to jak zrobic to w xedosie.Pozdrawiam
lukpap6
 

Postprzez Ozzy » 21 maja 2011, 22:47

Zostaw auto na kwadrans z odłączonym aku to zrobisz reset.
Miałem to samo tylko w zimie, pomogło odłączenie aku. dosłownie na 2 min.
Gdzieś jest temat centralny zamek, wpisz "centralny zamek" w szukaj powinno wyskoczyć.
Jak znam naszego moderatora to szykuj się na reprymendę pisemną :D
Be Quick Or Be Dead
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2008, 20:33
Posty: 96
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 2.0V6 92.

Postprzez Wojtek » 22 maja 2011, 00:20

Ozzy napisał(a):Gdzieś jest temat centralny zamek, wpisz "centralny zamek" w szukaj powinno wyskoczyć.
Jak znam naszego moderatora to szykuj się na reprymendę pisemną


tym razem sie koledze lukpap6 upieklo... ;) – scalilem watki,
ale na przyszlosc prosze uzywac szukajki... <cisza>

Prosze o zapoznanie sie z zasadami panujacymi na forum:
1. W pierwszej kolejnosci szukamy tematow nas interesujacych... do tego celu prosze uzyc wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jezeli nie znalezlismy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na koncu tego watka
4. Jezeli nie ma takiego tematu, wtedy mozemy zalozyc nowy...

Prosze tez o uzupelnienie profilu uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez lukpap6 » 23 maja 2011, 07:43

wybaczcie nowy jestem i tak mnie to zaniepokoiło ze szukałem szybkiej pomocy .A myslalem ze to bedzie najszybsza droga dzieki za pomoc i jeszcze raz przepraszam za swoją nieuwage... :>
lukpap6
 

Postprzez Wojtek » 23 maja 2011, 16:01

a czy juz pozbyles sie klopotu?

Ps. mozesz wpisac dane auta do swojego profilu?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez fred35_86 » 10 sie 2011, 14:49

założyłem ostatnio centralkę do pilota i mam problem z wpięciem się pod kierunki. Mam jedno wyjście z centralki na kierunki. Gdzie i jak cię podpiąć niech ktoś konkretnie napisze.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 maja 2011, 00:32
Posty: 19
Skąd: świętokrzyskie
Auto: XEDOS 6 1,6 107 km 1996r

Postprzez Lowiec » 10 sie 2011, 16:10

Jesli dobrze pamiętam to potrzebne są dwie zwykle diody chyba podłączone w kierunku przewodzenia do kierunków i podłączasz ten jeden kabel z centralki do chyba brazowych kabelków w nogach kierowcy.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez fred35_86 » 10 sie 2011, 16:14

kabel z gniazda przerywacza??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 maja 2011, 00:32
Posty: 19
Skąd: świętokrzyskie
Auto: XEDOS 6 1,6 107 km 1996r

Postprzez fred35_86 » 10 sie 2011, 16:15

tam jest jeden brązowy i 2 zielone z czymś tam. jeden zielony to prawy migacz a drugi lewy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 maja 2011, 00:32
Posty: 19
Skąd: świętokrzyskie
Auto: XEDOS 6 1,6 107 km 1996r

Postprzez fred35_86 » 10 sie 2011, 16:17

jak podpiąłem do nich zwykłe diody i połączyłem z brązowym z centralki to migały tylko diody na kablach
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 maja 2011, 00:32
Posty: 19
Skąd: świętokrzyskie
Auto: XEDOS 6 1,6 107 km 1996r

Postprzez jedrzej07 » 10 sie 2011, 16:29

kup w elektronicznym diody prostownicze. Musisz najpierw ten 1 kabel od centralki rozdzielic na 2 i na kazdym z tych 2 wpiac diode prostownicza i dalej do kabla od kierunkow. Kolorow kabli od kierunkow nie pamietam, sprawdz jaki kolor kabla jest przy tylnych lampach. I odszukaj te kolory w progu i tam sie wepnij
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6