2.0V6 rakieta mało co pasuje to tego sprzętu jak lubisz ogladać inne samochody we
wstecznym lusterku to jest to.
Z tą rakietą to bym nie bajerował kolegi, ale ogólnie zgadzam się z przedmówcą.
Co do strachu przed X6 V6 to jeśli nie kupisz rzęcha to nie ma czego się obawiać. Części eksploatacyjne mają ceny jak większośc popularnych aut. Wymiana rozrządu ( jeśli nie trzeba wymienić napinacza którego na Allegro nie kupisz ), to koszt ok 450 zł a jeśli go wymienić trzeba to rośnie do 900 – 1000 zł, oczywiście jeśli umiesz to zrobić sam. Wiem bo właśnie w maju wymieniałem w garażu i zajęło mi to jeden dzień. Nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, jedynie możesz mieć problem z odkręceniem koła pasowego.
W Xedosie najbardziej narażone na wymianę czy remont nie jest jak wszyscy pseudomechanicy mówią V6 tylko karoseria jak gdzieś walniesz. Flagowym towarem zamiennym który przekroczy wymianę rozrządu będzie choćby wymiana przednich reflektorów, na używane oczywiście, bo nowe to podniosłyby Ci wartość furki o 30 %.
Zawieszenie jest jak na nasze drogi wyjątkowo solidne. Ja do tej pory ( ponad 2.5 roku i prawie 70 tyś ) wymieniłem tylko łącznik tylniego stabilizatora bo stary zaczął stukać, ale to też zależy głównie od sposobu eksploatacji ( szybko przez tory, jazda po dziurach itp )
Co do instalki na LPG to większość forumowiczów preferuje sekwencje i na pewno jest lepsza, ale ja osobiście mam II gen BRC, założoną 2 lata temu przy przebiegu 150 tyś. a teraz mam 211tyś i jak do teraz nigdy nie miałem żadnego strzału czy jakichkolwiek problemów. Spalanie średnie w granicach 11l/100. Jeśli chodzi o przyśpieszanie to napewno jest gorsze od Pb, ale nie wiem o ile bo nie sprawdzałem, a jeśli chodzi o V max to jest wolniejszy o ok 15 km/h