Powodem akcji była chęć ujednolicenia barw karoserii i udało się
Potrzebne będą:
– około 2 godziny wolnego czasu
– piekarnik
– kilka szerszych śrubokrętów płaskich
– gazety żeby nie naśmiecić
– dobre oświetlenie
– mi przydał się również silikon
– do wymiany będą żarówki, oczywiście chrom:
Przestrzegam: radzę zachować cierpliwość i rozwagę ponieważ plastiki wewnątrz są bardzo kruche a trzymają się mocno. Osobiście trochę szkód narobiłem
Bardzo trzeba uważać żeby nie przegrzać w piekarniku bo łatwo odkształcić odstające elementy.
Wkładamy cały kierunkowskaz do piekarnika ustawionego na 90 stopni C na około 3-5 min (UWAGA jw)
Po wyciągnięciu podważamy plastik w miejscach gdzie są zatrzaski a następnie palcami odklejamy klosz od reszty – trzeba w to włożyć trochę siły. Najlepiej zacząć od szerszej strony kierunkowskazu (oznaczona na zdjęciu kolorem zielonym):
wyciągamy ten plastik (trzyma się na 3 kołeczkach – kolor czerwony):
a później mamy na wierzchu "pomarańcz" i blaszkę którą on trzyma (2 kołeczki):
Blaszkę przykleiłem z powrotem w to samo miejsce silikonem.
Robimy "porządek" w środku czyszcząc wszystko
Ważne żeby przed złożeniem nagrzać ten klej ponownie. Łatwiej będzie nam wtedy złożyć klosz.
Powodzenia
"Wybielanie" kierunkowskazów
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 5 gru 2011, 22:01 przez sylwo, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
tubus2125 napisał(a):powiem tak
fotorelacja zarąbista i sie na pewno przyda
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
A luknijcie jeszcze na lampę lewą, mam urwany kawałek lampy i dużą dziurę w niej przez którą dostaje się brud. Na razie zakleiłem folią – kiedyś zaspawam.
A wczoraj ją rozebrałem i wyczyściłem – efekt:
gdyby zrobić jeszcze renowację odbłyśników...
A wczoraj ją rozebrałem i wyczyściłem – efekt:
gdyby zrobić jeszcze renowację odbłyśników...
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Opcja "bez rozklejania": lutownicą topimy na kawałki pomarańczowy plastik przez otwór na żarówkę i wyciągamy. Sprawdzone
Poprawiałem jeden kierunek gdyż przeciekał i za długo przetrzymałem w piekarniku... efekt – jak się uda to go przywrócę do formy ale już opalarką a jak nie to wymiana. Gdyby ktoś miał namiar na przedliftowy to zakupię w rozsądnej cenie. (na alledrogo 130 pln )
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Jest juz taka fotorelacja w dziale tuning. Tylko tam autor uzyl bardziej bezinwazyjnej metody
sq2jul napisał(a):Jest juz taka fotorelacja w dziale tuning. Tylko tam autor uzyl bardziej bezinwazyjnej metody
I chyba z niej skorzystam bo doszły mi kierunki. Może gdyby były nowe odważył bym się ale niestety zbyt kruchy plastik mnie odstrasza...
Jeśli ktoś chce korzystać z metody przedstawionej w tym wątku musi liczyć się z ryzykiem.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
porównując metody "wybielania" ja chyba jednak zdecyduje się na tę z lutownicą w roli głównej
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Ja jednak chyba też. Poprzedni klosz mimo, że starszy był wytrzymalszy. Te nowe (poliftowe) są strasznie kruche.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Mehicanin napisał(a):z pewnością marudziłaby przez najbliższy tydzień.
hehehe ... oby na jednym tygodniu sie skonczylo
Mehicanin napisał(a):ale skoro Wam się udało to i ja spróbuję.
czekamy na efekty
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6