Problem z obrotami po wzroscie temperatury
1, 2
schamat jaki znalazlem wyglada tak
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 42f380e253
i chodzi o to ze nie moge sie we wszystkim polapac, a szczegolnie to ze te rureczki pomiedzy przepustnica a kolektorem na schemacie sa 2 (na schemacie wchodzi tam wezyk od obudowy filtra powietrze a do drugiej wezyk "charcoal canister"), a jak posiadam tylko rurke w ktora wchodzi wezyk od filtra... nie wiem co jest grane...
i glownie chodzi mi o to i o solenoidy te bardziej na widoku bo te za kolektorem raczej sa dobrze bo tego nie potrzeba rozbrajac przy demontazu kolektora, ktory solenoid (na schemacie) to w rzeczywistosci ten pod przepustnica przymocowany do obudowy termostatu?
chociaz mozliwe ze w zwiazku ze zle podlaczonymi podcisnieniami moze wystepowac ten blad EGR
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 42f380e253
i chodzi o to ze nie moge sie we wszystkim polapac, a szczegolnie to ze te rureczki pomiedzy przepustnica a kolektorem na schemacie sa 2 (na schemacie wchodzi tam wezyk od obudowy filtra powietrze a do drugiej wezyk "charcoal canister"), a jak posiadam tylko rurke w ktora wchodzi wezyk od filtra... nie wiem co jest grane...
i glownie chodzi mi o to i o solenoidy te bardziej na widoku bo te za kolektorem raczej sa dobrze bo tego nie potrzeba rozbrajac przy demontazu kolektora, ktory solenoid (na schemacie) to w rzeczywistosci ten pod przepustnica przymocowany do obudowy termostatu?
chociaz mozliwe ze w zwiazku ze zle podlaczonymi podcisnieniami moze wystepowac ten blad EGR
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
no i wszystko sie wyjasnilo
zle byly podlaczone podcisnienia, rozgryzlem ten schemat i potem kwestia regulacji tpsu (z tym tez bylo troche zabawy) ale ogolnie teraz jest praktycznie dobrze, jest minimalne wychylenie obrotow ale tylko w pierwszej fazie, potem opadaja prawidlowo juz.
blad egr tez zniknal po tym zabiegu (wina podcisnien)
2 tygodnie juz tak smigam i jest spokoj i z obrotami i z bledami
zle byly podlaczone podcisnienia, rozgryzlem ten schemat i potem kwestia regulacji tpsu (z tym tez bylo troche zabawy) ale ogolnie teraz jest praktycznie dobrze, jest minimalne wychylenie obrotow ale tylko w pierwszej fazie, potem opadaja prawidlowo juz.
blad egr tez zniknal po tym zabiegu (wina podcisnien)
2 tygodnie juz tak smigam i jest spokoj i z obrotami i z bledami
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Witam podepnę się pod temat bo u mnie jest podobny błąd tylko tak jakby na odwrót. Na zimnym silniku obroty są idealne a na ciepłym ok 1200 cały czas. Po sprawdzeniu błędów wyskoczyły VRISy ale podczas jazdy czuje że raz działają a raz nie. Skorzystałem z tego schematu ale to co udało mi się rozgryźć jest podłączone dobrze ale nie rozgryzłem jeszcze całego schematu.
Problem pojawił się po wymianie uszczelek pod deklami zaworów wiec możliwe że jest coś źle podłączone Nie wiem jednak co bo wygląda na to że jest ok.
jedrzej07 możesz powiedzieć co u ciebie było źle podłączone? Najlepiej na jakimś schemacie albo na fotce.
Chyba że ktoś ma jakiś pomysł co może być podłączone źle że występują takie objawy? Przed wymiana uszczelek wszystko było ok VRISy działały prawidłowo.
Problem pojawił się po wymianie uszczelek pod deklami zaworów wiec możliwe że jest coś źle podłączone Nie wiem jednak co bo wygląda na to że jest ok.
jedrzej07 możesz powiedzieć co u ciebie było źle podłączone? Najlepiej na jakimś schemacie albo na fotce.
Chyba że ktoś ma jakiś pomysł co może być podłączone źle że występują takie objawy? Przed wymiana uszczelek wszystko było ok VRISy działały prawidłowo.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
sprawdz wtyczki od vrisow i te wezyki przy nich pokolei wedlug schematu.
u mnie byly zle podlaczone te wezyki ktore sa bardziej dostepne, te od vrisow tylko sprawdzilem i bylo ok.
u mnie vrisy dzialaly wiec te wezyki od nich tylko sprawdzilem, a skoro u ciebie nie dzialaja to moze cos tam jest nie tak.
Rozgryz na spokojnie ten schemat, wydaje sie zakrecony ale jak podejdziesz z nim do auta i pokolei lecisz po wezykach to mozna sie z tym jakos polapac w koncu.
Ja regulowalem jeszcze TPS ale skoro zauwazyles ze vrisy czasem nie dzialaja to najpierw zajmij sie podcisnieniami a TPSu lepiej narazie nie ruszaj moim zdaniem
u mnie byly zle podlaczone te wezyki ktore sa bardziej dostepne, te od vrisow tylko sprawdzilem i bylo ok.
u mnie vrisy dzialaly wiec te wezyki od nich tylko sprawdzilem, a skoro u ciebie nie dzialaja to moze cos tam jest nie tak.
Rozgryz na spokojnie ten schemat, wydaje sie zakrecony ale jak podejdziesz z nim do auta i pokolei lecisz po wezykach to mozna sie z tym jakos polapac w koncu.
Ja regulowalem jeszcze TPS ale skoro zauwazyles ze vrisy czasem nie dzialaja to najpierw zajmij sie podcisnieniami a TPSu lepiej narazie nie ruszaj moim zdaniem
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
ja mam dosc szczupla reke i udalo mi sie "po palcu" bez zdejmowania rozporki :p
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
U mnie identyczne objawy były przy nieszczelności słynnej już harmonijki. Zarzekałem się że jest szczelna i oglądałem ją klika razy. Potem okazało się że ma dziurę od strony silnika i kiedy jest zimny było w miarę ok, a po rozgrzaniu dziura się trochę rozłaziła chyba i skakały obroty.
MojA KoCHanKa ZaLoTniE MruCzY JaK JĄ PrzYcisNE
WYPOSAŻENIE GASTRONOMII, SKLEPÓW I MAGAZYNÓW, MEBLE, CHŁODNICTWO, KLIMA, KOLEKTORY, PISAĆ NA PW
PrOjEkTy AUTO CAD wykonuję....
MoJa KoCHaNKa
WYPOSAŻENIE GASTRONOMII, SKLEPÓW I MAGAZYNÓW, MEBLE, CHŁODNICTWO, KLIMA, KOLEKTORY, PISAĆ NA PW
PrOjEkTy AUTO CAD wykonuję....
MoJa KoCHaNKa
- Od: 6 sty 2009, 18:55
- Posty: 90
- Skąd: Białystok
- Auto: MaZdALeNa XEDOS 6 CA KF
według mnie mogą być dwie opcje tak jak mówi Widlak nieszczelność dolotu (przy demontażu i montażu mógł ktoś uszkodzić rurę harmonijkową).druga opcja to podciśnienia,odpal auto i posłuchaj czy nic nie syczy tak było u mnie.nie podłączyłem jednego wężyka i syczało i podnosiło obroty.jak nic nie usłyszysz to zostaje tobie przegląd schematu podciśnień.
pozd.
pozd.
Doszedłem do tego że chyba jest nieszczelność na tych komorach które są przykręcone pod spodem kolektora ssącego. Więc czeka mnie trochę pracy żeby to zdjąć.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
kociak napisał(a):Doszedłem do tego że chyba jest nieszczelność na tych komorach które są przykręcone pod spodem kolektora ssącego. Więc czeka mnie trochę pracy żeby to zdjąć.
no niestety jest to bolączka demontującego jak wymieniałem uszczelki to pękł mi jeden króciec i gdyby nie kolega Fasola od którego dostałem tenże właśnie zbiorniczek to pewnie bym go pokleił i po jakimś czasie pewnie by strzelił.wężyki są tam bardzo zapieczone i krótkie ciężko to delikatnie zdjąć.niestety musisz wyjąć kolektor żeby się tam dostać pół dnia roboty
pod klektorem są dwie baniuszki plastikowe idące do VRIS'ów. Ja też ułamałem, potem pokleiłem ale syczy piszczy itp
mam drugi kolektor i jak bede miał chwile to wymienie – tym razem nie odkręcając wężyków od klektora
mam drugi kolektor i jak bede miał chwile to wymienie – tym razem nie odkręcając wężyków od klektora
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
DymeK napisał(a):http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=127&t=39877
tu masz jak go ściągnąć w sumie to o jakich komorach mowicie
Jak zdjąć to wiem bo zdejmowałem jak wymieniałem uszczelki pod pokrywami i wtedy wlaśnie mi pękło łączenie wężyka z tą komorą bo odkręcałem to do malowania kolektora. Skleiłem ale długo nie wytrzymało. Trzeba będzie wymienić.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
Mi nie pękło przy wymianie uszczelek:P
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6