Znikający płyn z chłodnicy. Pompa wody czy uszczelka? (problem rozwiązany)

Postprzez mihu82 » 13 kwi 2009, 13:14

Jeśli bedziesz spuszczał płyn tylko wężami,lub korkiem w chłodnicy to w bloku i tak pozostanie Ci min 0,5l płynu.Ten korek znajduje się (mowa o V6) poniżej tylnego kolektora wydechowego a powyżej półośki, jest to aluminiowy krążek średnicy ok 4-5cm z dwoma oczkami na śruby.Korek różni się głębokością w zależności czy jest to silnik do 95 roku czy powyżej.Różnica polega na tym że młodsze korki są płaskie i mają taką śmieszną metalową uszczelkę a starsze mają wpust ok 0,5cm w blok, ale bez problemu można zastąpić je nawzajem bo otwory i wymiary są identyczne. Jeśli jednak zdecydujesz sie na spuszczanie tej reszty płynu tyłem to licz sie z tym że go nie złapiesz w żadne naczynko,bo poleci po rękawach,silniku,półośce itp. Najlepiej spuszczać go w ostateczności gdy faktycznie chcesz wypłukać dokładnie kanały wodne,bo dla samej przyjemności zmiany koloru płynu chłodniczego to nie warto :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 00:56
Posty: 32
Skąd: Wlkp/Września
Auto: xedos6 2,0 V6 98 rok
millenia TA 2,3 miller
Mazda6 GG 3,0 V6
Mazda6 GY RF5C
Mazda6 GG L3
Mitsubishi Eclipse 3G 3,0v6
Mitsubishi Eclipse 3g 2,4
Eclipse 4G 3,8 v6
M5 GTA
M6 GTA
M6 gh

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6