Nadmierne zużycie paliwa i zapach benzyny
1, 2
mam juz ten problem dlugo ale nie moge nic z tym zrobic, zaras porozruchu na zmino z wydechu czuc opary paliwa w duzym stopniu po przygazowaniu nawet czarna chmure gdy auto sie rozgrzewa paliwa nie czus ale czasami do 3 tys obr zamula jak by go zalewalo pomaga wcisniecie pedalu gazu i puszczenie wtedy idzie juz normalnie, silnik nie zglasza bledow, koncowka wydechu jest osmolona chodz odpukac oleju wogule nie ubywa, moze ktos mi podpowiedziec gdzie szukac?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
wysokie napiecie=kopulka,palec,przewody i swiece
raczej stawiam na to,ze nie przepala ze wzgledu wlasnie na WN.Ew.moze to byc sonda lambda,bo objaw podobny a niekiedy komp nie wywala przez nia bledow
raczej stawiam na to,ze nie przepala ze wzgledu wlasnie na WN.Ew.moze to byc sonda lambda,bo objaw podobny a niekiedy komp nie wywala przez nia bledow
-
waldii
tak tylkosilnik chodzi normalnie nie przerywa pieknieprzyspiesza, sonda na zimnym silniku chyba nie ma duzo do gadania
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
BIGer napisał(a):tylkosilnik chodzi normalnie nie przerywa pieknieprzyspiesza
tak zgadzam sie lecz te czesci zuzywala sie powoli i czlowiek sie przyzwyczaja.jak to zmienisz to nagle poczujesz roznice.Nie wiem na pewno czy to jest przyczyna ale raczej tak sadze.
BIGer napisał(a):sonda na zimnym silniku chyba nie ma duzo do gadania
a niby dlaczego nie ona ciagle gada jak tesciowa
-
waldii
waldii napisał(a):a niby dlaczego nie ysz ona ciagle gada jak tesciowa
ale madry komputer jej nie slucha i sam decyduje ile ma dac:P
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
ok 14 l w miescie wiekszosc z rana i wieczorem gdzie nie ma korkow i jazda jest spokojna
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
No to nie jest mało i nie jest jakoś mocno dużo, tym bardziej że jest juz zimniej. A jakie odległosci pokonujesz jednorazowo? Ale i tak stawiam na sondę. Jak miałem padniętą to potrafił wciągnąć 17 po zmianie zszedł do 11,5 spokojnej jazdy zimą przy odcinkach 7km.
ale jak mam wiedziec ktora ta sonda jak komp nie zglasz bledow? odcinki ok od5 do 20km mnie martwi zapach paliwa nazimnym silniku oraz osmolona koncowka wydechu
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
W mojej Madzi 626 GE są podobne objawy:zwiększone zużycie paliwa-o ok.1-1,5 litra LPG,zapach paliwa z rury(za bogata mieszanka-potwierdzone na badaniu okresowym) oraz czasem problemy z wejściem na obroty po zapaleniu-nie tylko na zimno.Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd sondy i czujnika zasysanego powietrza,ale z tego co się dowiedziałem to stawiam na sondę.W czwartek wybieram się na sprawdzenie do elektryka to może będę wiedział dokładnie.
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce
- Od: 10 lis 2007, 16:17
- Posty: 130
- Skąd: Łaziska k/Opola Lubelskiego
- Auto: Jest: M3 BM 2016 sedan; Premacy RF4 2002; Tribute 2.0 2004, było: 626 GE 1.8 94r.
BIGer napisał(a):zapach paliwa nazimnym silniku oraz osmolona koncowka wydechu
U mnie te same objawy są
Były zaraz po zakupie samochodu
to samo było przy uszkodzonej lambdzie.
Oleju ubywa 1-2l /10 000
Pomimo tego że sondy maja grzałki to zaraz po uruchomienu nie działają dla tego pewnie czuc w spalinach benzyne,
Układ zapłonowy WN oczewiście w nienagannym stanie.
U mnie gdy kopółka była mocno zaśniedziała to w ilgotne dni też przymulało samochód.
Filtr powietrza oczewiście masz wymieniony ?
Katalizator nie jest zapchany?
emmarek napisał(a):Oleju ubywa 1-2l /10 000
u mnie 500ml na 10000 tys
emmarek napisał(a):Pomimo tego że sondy maja grzałki to zaraz po uruchomienu nie działają dla tego pewnie czuc w spalinach benzyne,
mialem juz kilka mazd i w zadnej nie smierdzialo paliwem dlatego sie dziwie
emmarek napisał(a):Układ zapłonowy WN oczewiście w nienagannym stanie.
swiece wymienilem kable i reszta chyba fabryka przegieg 150 tys
emmarek napisał(a):Filtr powietrza oczewiście masz wymieniony ?
nie wymieniony ale czysty
emmarek napisał(a):Katalizator nie jest zapchany?
a niby jak mam to sprawdzic? jest jakis sposob?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
U mnie układ zapłonowy jest ok.wymienione kable,sprawdzone świece,oczyszczona kopułka i palec aparatu.Byłem dzisiaj u elektryka-sprawdzał sondę,twierdzi że jest ok.,ale jakoś mu nie wierzę .
Chyba poszukam innego elektryka
Zna ktoś dobrego fachowca od elektroniki w Madziach w Lublinie i okolicach?
Chyba poszukam innego elektryka
Zna ktoś dobrego fachowca od elektroniki w Madziach w Lublinie i okolicach?
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce
- Od: 10 lis 2007, 16:17
- Posty: 130
- Skąd: Łaziska k/Opola Lubelskiego
- Auto: Jest: M3 BM 2016 sedan; Premacy RF4 2002; Tribute 2.0 2004, było: 626 GE 1.8 94r.
W lublinie Autotronik w Centrum Motoryzacji na Spółdzielczości Pracy. Albo Przy trasie z lublina na chełm/zamośc na terenie stacji benzynowej Petrobud jest serwis zajmujący się Mazdą. Jakieś 15 km za lublinem.
Chill out...
- Od: 16 sie 2006, 10:21
- Posty: 106
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0V6
oczywiscie bylem w serwisie mazdy na madalinskiego 8 patrze dypomy i inne takie wiec pomyslalem naprawia, a tu zonk komp nie ma bledow, zaplonu nie umieli sprawdzic ,powiedzieli przepywomierz wymien a ja aha.....czyli jestem skazany na taka jazde:(
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
emmarek napisał(a):Może hamulce blokują.
nie napewo nie:) zauwazyl bym to autko lekko rusza i toczy sie z malej gorki:)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
Podpinam się pod ten temat. W mojej Xedosce mam to samo (nowe japońskie przewody + świeczki NGK), na zimnym czuć paliwko , na ciepłym już nie, zamula na niższych obrotach, pali 10l Pb98 (V-power) po mieście (spokojna jazda). Na początku nie dało sie wejść do garażu po wyjechaniu autem, byłem z tym u kolesia i okazało sie że była padnięta przepływka. Wymieniłem przepływke, koleś powiedział ze wszystko jest ok, natomiast dalej śmierdzi paliwem (przy zimnym silniku) tylko że sporo mniej. Pojechałem znowu na komputer gdzie indziej i nic nie wyszło, koleś powiedział że nie ma sie do czego doczepić. Ja obstawiam sonde i jako tako szykuje sie do zakupu nowej (240zł japońska lambda )
Yasiu22 sonda lambada nie udziela sie gdy motor jest zimny silnik ignoruje jej sygnaly przez okolo 30 sek lub nawet duzej tu problem lezy gdzie indziej.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6