Klekoczące popychacze – czy mogę wykluczyć pompę oleju?

Postprzez XEDOS6 » 7 mar 2007, 21:44

gdzie sie znajduje ten zaworek oleju???????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez tomekrvf » 7 mar 2007, 23:33

XEDOS6 napisał(a):gdzie sie znajduje ten zaworek oleju?

W pompie oleju
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez radost » 20 lis 2008, 09:33

Dziś natrafiłem w necie na taką oto opinię... Czyżby przełom w temacie cykania vałek mazdy?

"W ramach porady pragnę podpowiedzieć iż w mazdach z silnikami V6 przy co drugiej wymianie rozrządu należy wymieniać sprężynę kasującą luz miedzytrybowy wałków.Często dobiegający z silnika dżwięk jest mylony i klasyfikowany jako dżwięk popychaczy!.
Sprężyna przypomina tależyk deserowy lecz w tym przypadku bez dna...Cena takiej sprężyny nie przypomina ceny popychaczy gdyż jest naprawdę niska.(50zł-70zł)Wskazaniem do wymiany takiej sprężyny jest np.-po wymianie oleju jest cisza na 1000-1500km. Kiedy po tym dystansie usłyszymy znajomy dżwięk możemy być pewni że to spżyna po mimo zapewnień Pana mechanika że to popychacze zwane też przez niektórych szklankami."

Co o tym sądzicie?
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Soluks » 20 lis 2008, 11:37

ja u siebie wymieniłem to i to (tz spreżyne i zaworek w pompie oleju i te talerzyki na wałkach) na pewno jest ciszej ale całkowicie klekotanie nie ustało... :(
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez tomekrvf » 20 lis 2008, 21:03

Soluks napisał(a):ja u siebie wymieniłem to i to (tz spreżyne i zaworek w pompie oleju i te talerzyki na wałkach) na pewno jest ciszej ale całkowicie klekotanie nie ustało...

A czy razem ze sprężynami wymieniałeś nakrętki czy też zeszlifowałeś zamki które są na zmodyfikowanych sprężynach?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Hazu » 20 lis 2008, 21:54

tomekrvf napisał(a):A czy razem ze sprężynami wymieniałeś nakrętki czy też zeszlifowałeś zamki które są na zmodyfikowanych sprężynach?

A jakie ma to znaczenie – jesli można zapytać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Soluks » 20 lis 2008, 22:29

tomekrvf napisał(a):A czy razem ze sprężynami wymieniałeś nakrętki czy też zeszlifowałeś zamki które są na zmodyfikowanych sprężynach?


nic nie szlifowałem kupiłem komplet
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6