radar88 napisał(a):ok, wymieniłeś termostat, zalazłeś płyn lecz czemu od samego początku nie dałeś opasek na przewód od króćca do chłodnicy , spadł wypluło płyn więc silnik zapewne pracował bez cieczy.
Co polecam, odpal silnik niech popracuje, uklęknij przed zderzakiem i patrz czy gdzieś wycieka płyn, jeżeli kapie to znaczy że gdzieś coś puszcza, jak będzie puszczać z okolic koła pasowego (z pod plastikowych osłon rozrządu) to pompa popuszcza (w najgorszym wypadku) jak gdzieś indziej to postaraj się zlokalizować wyciek.
A przewód ma być twardy, ponieważ tam jest ciśnienie.
Nie dałem opasek – bo nigdy ich tam nie było
Cieknie gdzieś z lewej strony z przodu. Jeszcze nie znalazłem gdzie dokładnie.
W weekend "rzucam się pod auto" i może wtedy znajdę.
Pompa wymieniona 2 lata temu.
Pozdrawiam!