auta nie da się uruchomic xedos 6 2.0 v6 1992
Strona 1 z 1
tak jak w temacie, auto potrafi odpalić normalnie ale za 100 krotnym odpaleniem można go kręcić i kręcić aż wykręcić akumulator, biorę auto na hol, przejadę 10 m i odpala jak nic, macie jakieś powody ?filtr paliwa do wymiany czy jak ( filtr już zakupiłem ), przez 3,5 roku użytkowania auto miało może 5 takich przypadków na koniec zeszłego roku to się zaczęło bardziej nasilać i problem powrócił, aż na koniec roku padła pompa ale jak się okazało kabel z elektryki do niej się zerwał, dano nowy kabel ale problem pozostał, tydzień odpala a potem jak nic stanie i trzeba go na hol palić, jest tam jakiś zawór zwrotny, pompa niedomaga czy jak ?
- Od: 29 wrz 2008, 17:50
- Posty: 42
- Auto: 1.crx ,2.mazda :)
bar_oo napisał(a):metodą na kabelki i ta diodę ? czy jest jakas inna metoda na takowe badanie czy tylko ta, o której wspomniałem,
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
jutro to ogarnę i napiszę co tam jest za błąd jak jakiś jest
Edit 20lut 2011 godz: 22:21
ciąg dalszy przygód, zauważyłem, że auto nie dało się odpalać normalnie w bardzo wilgotne deszczowe dni, po przyjrzeniu się kopułce i kablom widać było że iskra przeskakuje na kopułce pomiędzy kablami, dzisiaj zmieniłem kopułkę, poprawa pracy silnika jest o niebo lepsza ( bo ostatnio bardzo mi falowały obroty przy wolnych i przy jeździe , na benie i na gazie co było bardzo nieprzyjemne podczas jazdy bo szarpało niemiłosiernie ) ale po dotknięciu fajek przy kopułce nadal od kabli mnie prądzik doświadczył delikatnie bo delikatnie ale jednak czyli do kompletu fajnie by było kable zmienić, i tu 1- pytanie ma ktoś jakieś kabelki na sprzedaż może komuś zawalają się jeszcze jakieś dobre bądź nowe w przystępnej cenie i 2-pytanko przy puszce filtra powietrza jest map sensor ? czy co to tam jest, od którego idą rurki ta co wychodzi od jego tyłu gdzie ma być włożona??? ma być luzem??? bo nie mogę sobie poradzić, ze znalezieniem żadnego króćca na silniku do niej bądź innej rurki z jaką miała by być połączona , zaraz dam fotkę ale jest licha bo lampa błysk odmówiła posłuszeństwa
Edit:
obiecane foto rurki, z czym ona ma być połączona
Edit 20lut 2011 godz: 22:21
ciąg dalszy przygód, zauważyłem, że auto nie dało się odpalać normalnie w bardzo wilgotne deszczowe dni, po przyjrzeniu się kopułce i kablom widać było że iskra przeskakuje na kopułce pomiędzy kablami, dzisiaj zmieniłem kopułkę, poprawa pracy silnika jest o niebo lepsza ( bo ostatnio bardzo mi falowały obroty przy wolnych i przy jeździe , na benie i na gazie co było bardzo nieprzyjemne podczas jazdy bo szarpało niemiłosiernie ) ale po dotknięciu fajek przy kopułce nadal od kabli mnie prądzik doświadczył delikatnie bo delikatnie ale jednak czyli do kompletu fajnie by było kable zmienić, i tu 1- pytanie ma ktoś jakieś kabelki na sprzedaż może komuś zawalają się jeszcze jakieś dobre bądź nowe w przystępnej cenie i 2-pytanko przy puszce filtra powietrza jest map sensor ? czy co to tam jest, od którego idą rurki ta co wychodzi od jego tyłu gdzie ma być włożona??? ma być luzem??? bo nie mogę sobie poradzić, ze znalezieniem żadnego króćca na silniku do niej bądź innej rurki z jaką miała by być połączona , zaraz dam fotkę ale jest licha bo lampa błysk odmówiła posłuszeństwa
Edit:
obiecane foto rurki, z czym ona ma być połączona
- Od: 29 wrz 2008, 17:50
- Posty: 42
- Auto: 1.crx ,2.mazda :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6