Witam.
Mam pytanie jaka powinna byś poprawna kompresja w silnik 2.0 v 6 ?
Szukam nowego silnika do swojego xedosa i znalazłem jeden wyciagniety z auta. Facet mówi że jest bardzo dobra kompresja 13 na każdym cylindrze ale nie znam sie i chciałbym sie dowiedziec ile wynosi poprawna.
Pozdrawiam.
Poprawna kompresja
Strona 1 z 1
WITAM
fabryka podaje 14,7 bar przy min 250obr/min i otwartej przepustnicy na max,stopien sprezania to 9,5:1
a jezeli masz 13 bar(oczywiscie na rozgrzanym) na wszystkich cylindrach i silniczek ma wiecej 150tys przebiegu to bardzo dobrze, jak niebierze oleju i nie kopci to jescze lepiej,bo jezeli nizej niz 13 to juz mozna sie zastanowic ,bo raczej beda pierscienie juz leciały
fabryka podaje 14,7 bar przy min 250obr/min i otwartej przepustnicy na max,stopien sprezania to 9,5:1
a jezeli masz 13 bar(oczywiscie na rozgrzanym) na wszystkich cylindrach i silniczek ma wiecej 150tys przebiegu to bardzo dobrze, jak niebierze oleju i nie kopci to jescze lepiej,bo jezeli nizej niz 13 to juz mozna sie zastanowic ,bo raczej beda pierscienie juz leciały
- Od: 30 sie 2011, 21:24
- Posty: 15
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda xedos6 2.0 V6 24V DOHC 140KM
oczywiscie zgadzam sie z toba ale to pół sukcesu
dobra kompresja moze swiadczyc o dobrym silniku ,nic tylko odpalic motor i sprawdzic go , gdyby byla słaba to wiadomo "padlina" silnik a takto cien nadzieji
Najlepiej znalez motor który odpalic mozna
dobra kompresja moze swiadczyc o dobrym silniku ,nic tylko odpalic motor i sprawdzic go , gdyby byla słaba to wiadomo "padlina" silnik a takto cien nadzieji
Najlepiej znalez motor który odpalic mozna
- Od: 30 sie 2011, 21:24
- Posty: 15
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda xedos6 2.0 V6 24V DOHC 140KM
z v-ka jest jescze jedna ciekawa sprawa:
po pewnym przebiegu padają uszczelki pod deklami i olej zalewa świece.
Po wykręceniu świec olej wlewa sie na tłok i uszczelnia pierścienie.
Wtedy kompresja będzie rewelacyjna nawet na zużytym silniku.
Warto i temu zjawisku przyjrzeć się przy zakupie silnika.
po pewnym przebiegu padają uszczelki pod deklami i olej zalewa świece.
Po wykręceniu świec olej wlewa sie na tłok i uszczelnia pierścienie.
Wtedy kompresja będzie rewelacyjna nawet na zużytym silniku.
Warto i temu zjawisku przyjrzeć się przy zakupie silnika.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6