Swap silnika B6/KF –> KL.

Postprzez gingol » 16 lip 2011, 18:34

Wita. Mam mały problem. Gdy dodaję gazu to silnik się dławi tak jak by mu czegoś brakowało. Jeżeli już się wkręci to jest ok. Najgorzej jest jak ma przekroczyć granice 3 tys. trzymam mu równo gaz na 3 tys a on strasznie faluje zachowuje się jak by miał zaraz wyskoczyć. Ogólnie ma zrobiony swap z KF na Kl ale silnik chodzi na osprzęcie z KF. Sprawdzałem ustawienie TPS oraz podciśnienia i wydaje się że wszystko jest ok. Co może być przyczyną takiego zachowania? Może to mieć związek ze złym ustawieniem zapłonu?
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez Hazu » 16 lip 2011, 20:00

Zamontuj osprzęt od Kl i nie będzie problemów.
Puki masz tak jak masz, to takie problemy nie są niczym dziwnym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez gingol » 16 lip 2011, 20:32

Osprzęt czyli dokładnie co muszę zmienić żeby poprawnie pracował? pewnie sama zmiana sterownika mi w niczym nie pomoże.? może to zbyt mała dawka paliwa w stosunku do powietrza. Ale dolot i cały kolektor jest od KF.
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez DymeK » 18 lip 2011, 22:52

komp + kolektor i przepływka
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez gingol » 20 lip 2011, 15:44

Sprawdzałem dziś błędy i miałem 03 i 16. 03 to błąd czujnika wału korbowego i tak się zastanawiam czy koło z którego czujnik odczytuje położenie ma jakieś różnice w KF i KL. Może dlatego ona się dławi i nie działa prawidłowo. Dodam że jest to czujnik z mojego poprzedniego silnika i że na poprzednim silniku nie było takiego błędu. Wydaje mi się, że gdyby był uszkodzony to silnik w ogóle by nie odpalił. Czy to może mieć coś wspólnego z moim objawem?
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez pawelc » 25 lip 2011, 07:19

koła są identyczne ,02 to czujnik przy kole pasowym a 03 to ten w aparacie -napisz dokładnie co Ty tam wrzuciłeś tylko dół silnika ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez gingol » 25 lip 2011, 08:11

Wrzuciłem cały silnik kl. Sprawdzałem ten czujnik przy aparacie i wygląda na to że jest ok. Czekam teraz na sterownik od KL. Na pewno różnią się czasy wtrysków i to może być głównym powodem takiej pracy silnika. Po prostu silnik pobiera więcej powietrza w stosunku do paliwa i dlatego takie dziwne rzeczy się dzieją..
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez DymeK » 26 lip 2011, 11:07

jaki masz rocznik auta
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez gingol » 27 lip 2011, 15:01

rocznik 92. Na forum pisali, że w tych rocznikach nie było problemu ze swapem na 2.5.
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez gingol » 29 lip 2011, 18:01

Problem już rozwiązany. Wymieniłem aparat zapłonowy i wszystko wróciło do normy na osprzęcie od KF. Aparat zapłonowy też jest od KF. Tak że w tym leżał cały problem.
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6