Kolejność wpięcia przewodów WN.

Postprzez ross » 27 lut 2006, 18:55

Witam
Mam pytanie czy ktoś moze mi sprawdzić ułożenie przewodów WN w Mazda Xedos 6 1.6 ,tzn.jak sa wpięte przewody do modułów (dokładnie chodzi mi o podanie cyfr 4123 albo inaczej)stojąc przed samochodem .Myślę że wiadomo o co chodzi.
Dzięki

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2003, 16:01
Posty: 35
Skąd: Bochnia
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI

Postprzez Alexs » 27 lut 2006, 22:00

no to na kopułce powinien być opis, cyferki pod każdym...
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Hazu » 27 lut 2006, 22:04

no i co?
Ostatnio edytowano 2 mar 2006, 00:10 przez Hazu, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Alexs » 27 lut 2006, 22:55

jak nie ma gazu to można próbować, ale kolega ma więc nie doradzaj mu tak bo to nieunikniony strzał!!!!
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez ross » 15 mar 2006, 22:58

Witam
Sorrki że nic nie pisałem ale akurat mnie nie było. Już nie mam tej Mazdy co w opisie( dopiero musze zmienić) chodzi mi o xedos 6 1.6 16V '94 rok i tam nie ma kopułki tylko moduły (bez gazu).Teraz mam 4123 i nie jestem pewien.Jeszcze raz dzięki za odp.
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2003, 16:01
Posty: 35
Skąd: Bochnia
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI

Postprzez Woyt4s » 12 gru 2008, 17:30

a co może się stać jak są wpięte nie tak jak trzeba (chodzi o kolejność).. ewentualnie jakie sa objawy. Pytam bo właśnie zmieniam przewody – niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń cyferek itd.
Z góry dzięki za pomoc

aha jeszcze jedno – czy to że są dłuższe od oryginalnych może przeszkadzać w czymś poza tym że są bardziej narażone na przetarcie ?
MóJ_XEDOSIK! a ten po prawej będzie nastĘpny
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2006, 17:57
Posty: 117
Skąd: LUBLIN
Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII

Postprzez żubr » 12 gru 2008, 21:13

Praktycznie wszystkie silniki 4-cylindrowe produkowane w ostatnim 30-leciu, obojętnie czy to benzyna czy diesel – mają kolejność zapłony 1-3-4-2. Tak samo jest w przypadku mazdy.

Woyt4s napisał(a):a co może się stać jak są wpięte nie tak jak trzeba (chodzi o kolejność).. ewentualnie jakie sa objawy. Pytam bo właśnie zmieniam przewody – niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń cyferek itd.


silnik w ogóle nie odpali lub nie będzie pracował na którymś cylindrze.

aha jeszcze jedno – czy to że są dłuższe od oryginalnych może przeszkadzać w czymś poza tym że są bardziej narażone na przetarcie ?

kable powinny mieć konkretną rezystancję dla danego modelu układu zapłonowego, jeśli dobierałeś kable dokładnie wg. katalogu to powinno być ok.
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 10:48
Posty: 37

Postprzez Woyt4s » 13 gru 2008, 07:11

żubr napisał(a):kolejność zapłony 1-3-4-2

to oznaczenie niestety nic mi nie mówi bo na kablach nie ma żadnych numerów.
Wpiąłem poprostu od najdłuższego do najkrótszego pokolei i wszystko działa na szczęście. Najważniejsze że problem został rozwiązany.

Dzięki serdeczne za pomoc :)
MóJ_XEDOSIK! a ten po prawej będzie nastĘpny
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2006, 17:57
Posty: 117
Skąd: LUBLIN
Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6