Stuki w zawieszeniu (chyba) podczas zmiany biegów
Strona 1 z 1
Witam! Podczas zmiany biegów z 1 na 2 i 2 na 3 – szczególeni podczas ostrzejszego wyczuwam stuki w zawiszeniu. W zawieszeniu nie ma luzów bo było całe wymienione, podejrzewam że są to poduszki skrzyni no ale nie jestem expertem więc proszę o opinie.
- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
moga.ale to latwo wylapac.wystarczy sie wczolgac pod samochod zlapac za przegub i pokrecic nim luz powinien byc minimalny.tak czy siak powinienes wjechac na jakis podnosnik i sprawdzic czy to zawieszenie czy skrzynia stuka.
- Od: 15 sty 2006, 00:35
- Posty: 8
- Auto: 626 coupe 1990 2.2i + 2.0 FE3
Ale jak złapać za przegób??? Nie czase za oś? Przecież jeżeli zewnętrzny nie ma luzu to kręcąc osią nie poczuję takrze luzu na wewnętrzym???? Dosyć głośne klupanie słychać przy puszczeniu gazu i ponownym wgeałtownym do daniu na 2 i 3 biegu. Mógłbyś mi to bardziej wytłumaczyć jak mam to sprawdzić???
- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
Witam,
może zabrzmi to głupio, ale sprawdź tłumik – ja mam u siebie to samo i przyczyną jest rozwalony tłumik końcowy (wali niemiłosiernie przy zmianie biegów i przy ruszaniu).
Pozdrawiam!!!
może zabrzmi to głupio, ale sprawdź tłumik – ja mam u siebie to samo i przyczyną jest rozwalony tłumik końcowy (wali niemiłosiernie przy zmianie biegów i przy ruszaniu).
Pozdrawiam!!!
Wczoraj nie istnieje, dziś dobiega końca, jutro niszczy nadzieję.
- Od: 11 sty 2006, 22:33
- Posty: 47
- Skąd: Toruń
- Auto: Był Xedos CA KF
Jest 6 MPS
dakopi napisał(a):Przeguby zewnętrzne i wszysktie tuleje i sworznie wymienione. Mogą to być przeguby wewnętrzne???
Może być wyrobiona piasta ( prowadnica) i mimo wymiany sworznia będzie luz. Właśnie to przerabiam.
Przy ostrym dodawaniu gazu auto ściągało w jedna stronę ( z powodu tego luzu).
xedos 6
- Od: 6 gru 2006, 22:28
- Posty: 9
- Skąd: Szczecin
- Auto: xedos 6 2,0 V6 24v
Tak Ci dokrecili sworzen wahacza. Ja mialem to samo, wymienilem wahacz a po jakims czasie przy ruszaniu i hamowaniu, przy zmianie obciazenia stuk w okolicach lewego kola. Zajechalem, dokrecili, zje***lem i pojechalem. Ja obstawiam wahacze.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
Na piaście nie ma luzu – sam wymieniałem łożysko i resztę zawieszenia. Oględziny pod autem wykazały że krecąc korpusem prawego przegubu wewnętrznego odczuwalny jest większy luz niż po prawej stronie, nie jest ten luz wielki, więc dalej nie wiem czy to on jest powodem stuków.
- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
Tharr napisał(a):Witam,
może zabrzmi to głupio, ale sprawdź tłumik – ja mam u siebie to samo i przyczyną jest rozwalony tłumik końcowy (wali niemiłosiernie przy zmianie biegów i przy ruszaniu).
Pozdrawiam!!!
A na wybojach nie tłucze?
nor napisał(a):Tharr napisał(a):Witam,
może zabrzmi to głupio, ale sprawdź tłumik – ja mam u siebie to samo i przyczyną jest rozwalony tłumik końcowy (wali niemiłosiernie przy zmianie biegów i przy ruszaniu).
Pozdrawiam!!!
A na wybojach nie tłucze?
Też, ale znacznie ciszej.
Wczoraj nie istnieje, dziś dobiega końca, jutro niszczy nadzieję.
- Od: 11 sty 2006, 22:33
- Posty: 47
- Skąd: Toruń
- Auto: Był Xedos CA KF
Jest 6 MPS
Tharr napisał(a):nor napisał(a):Tharr napisał(a):Witam,
może zabrzmi to głupio, ale sprawdź tłumik – ja mam u siebie to samo i przyczyną jest rozwalony tłumik końcowy (wali niemiłosiernie przy zmianie biegów i przy ruszaniu).
Pozdrawiam!!!
A na wybojach nie tłucze?
Też, ale znacznie ciszej.
To Ty napewno masz inny rodzaj stuku. Ale każdy pomysł jest cenną wskazówką, może akurat nie w tym przypadku i napewno innym sie przyda.
Sprawdzałem poduszki silnika i skrzyni biegów i wychodzi na to, że są ok. najbardziej podejrzany wydaje mi się ten przegub wewnętrzny. Dodam jeszcze że jak skrecam kołami to nic w nim nie cyka, jest tylko nie za duży luz. Auto ma ponad 220 tys przebiegu i może poprostu trzeba by coś wymienić????? Sprzegło jeszcze nie było ruszane w tym aucie, ale podobno od strony skrzyni biegów mozna wykluczyć te stuki??
- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6