Hold Mazda xedos 2.0 V6 140km automat
Napisane: 19 maja 2016, 18:15
Witam panowie
Migający hold i szarpanie
Została wymieniona skrzynia + filtr i olej. Uszkodzenie skrzynii nie wchodzi w grę bo byłem w ogarniętym serwisie i w tym którym robią automaty ale się nie podejmą(problem z podłączeniem ) i tylko powiedzieli ze skrzynia dobra. To już 3 skrzynia w tym samochodzie, ten sam objaw we wszystkich skrzyniach,migający Hold + szarpniecie z 1 na 2 i delikatne szarpniecie z 2 na 3, 4 bieg nie wchodzi. Madzia zmienia biegi przy 4,5 k i 4k sama. Jeżeli jej trochę pomogę to znaczy: jadę na 1 biegu i zrzuce na N przy 3 k obr i wrzucę D bieg zostaje zmieniony, nawet nic nie czuć ze został zmieniony, tak samo wskakuje na 3. Brakuje mi pomysłów co to może już być ... Było podejrzenie sterownika silnika ale nic się nie zmieniło po zamianie( nie odpaliła bo był immobiliser ale hold zapalił sie na zapłonie), ja immo nie mam(już taki został kupiony). Błędy sprawdzałem ale nie wyskoczyły, wyskoczyły mi te tylko z silnika czyli czujnik przepustnicy i przepływka( nic nie faluje, idealnie sa obroty). Mogę zobaczyć jeszcze te błędy skrzyni ale nie mam pojecia czy coś wyskoczy. Jeszcze w serwisie od automatów mi powiedzieli że może być to problem przepustnicy.
Co o tym myślicie ?
Jest wgl coś takiego jak sterownik skrzynii ? Oprócz tego co w skrzyni czyli sterownik hydrauliczny
Migający hold i szarpanie
Została wymieniona skrzynia + filtr i olej. Uszkodzenie skrzynii nie wchodzi w grę bo byłem w ogarniętym serwisie i w tym którym robią automaty ale się nie podejmą(problem z podłączeniem ) i tylko powiedzieli ze skrzynia dobra. To już 3 skrzynia w tym samochodzie, ten sam objaw we wszystkich skrzyniach,migający Hold + szarpniecie z 1 na 2 i delikatne szarpniecie z 2 na 3, 4 bieg nie wchodzi. Madzia zmienia biegi przy 4,5 k i 4k sama. Jeżeli jej trochę pomogę to znaczy: jadę na 1 biegu i zrzuce na N przy 3 k obr i wrzucę D bieg zostaje zmieniony, nawet nic nie czuć ze został zmieniony, tak samo wskakuje na 3. Brakuje mi pomysłów co to może już być ... Było podejrzenie sterownika silnika ale nic się nie zmieniło po zamianie( nie odpaliła bo był immobiliser ale hold zapalił sie na zapłonie), ja immo nie mam(już taki został kupiony). Błędy sprawdzałem ale nie wyskoczyły, wyskoczyły mi te tylko z silnika czyli czujnik przepustnicy i przepływka( nic nie faluje, idealnie sa obroty). Mogę zobaczyć jeszcze te błędy skrzyni ale nie mam pojecia czy coś wyskoczy. Jeszcze w serwisie od automatów mi powiedzieli że może być to problem przepustnicy.
Co o tym myślicie ?
Jest wgl coś takiego jak sterownik skrzynii ? Oprócz tego co w skrzyni czyli sterownik hydrauliczny