Strona 1 z 1

Wysokie obroty

PostNapisane: 23 lis 2005, 14:49
przez pacio
Witam,

Po wymianie pierścieni tłokowych i termostatu
silnik po rozgrzaniu dostaje wysokich obrotów.
Jadąc przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła
obroty schodzą do normalnych dopiero po kilkunastu sekundach.
Przy zimnym silniku wszystko jest ok.

Co to może być ?

PostNapisane: 23 lis 2005, 19:52
przez Jaksa
pacio napisał(a):Przy zimnym silniku wszystko jest ok.
Jakie masz obroty zaraz po uruchomieniu silnika po nocy , działa wogole "ssanie"?

PostNapisane: 24 lis 2005, 10:36
przez pacio
Po odpaleniu po chwili włącza się ssanie(obroty na pewien czas rosną) potem
ssanie się dołącza i obroty wracają do normy.

Obroty wariują tylko gdy silnik jest ciepły.

PostNapisane: 2 gru 2005, 19:30
przez Jestem
Też mam cos podobnego :( , tylko u mnie jak silnik jest zimny to obroty sa ok, tylko troszke sie zagrzeje to obroty skacza do 1500 -2000 i tak sie utrzymuja, bylem u elektryka, powiedzial mi zebym do pompiarza jechal, jutro jade jak cos bede wiedzial to dam znac

PostNapisane: 2 gru 2005, 23:03
przez Jaksa
pacio napisał(a):Obroty wariują tylko gdy silnik jest ciepły
Nigdy nikt nie miał takich problemów na ciepłym silniku w dieslu , moze problem tkwi w samej pompie wtryskowej.

PostNapisane: 3 gru 2005, 12:49
przez JACU626
Miał Jarek miał po zatankowaniu mazdy na ORLENIE i przejechaniu z 5 km żona zadzwoniła że coś sie stało bo silnik cały czas wyje. I faktycznie obroty były na poziomie 1500 – 2200 miała prawie pusty zbiornik wlała za 150 zł tak że nie było pełno po dolaniu 20 l OX obroty juz nie były takie wysokie. Po następnym tankowaniu wszystko sie uspokoiło i jak tu wierzyć w magie orlenu <lol>

PostNapisane: 3 gru 2005, 18:01
przez Jaksa
JACU626 napisał(a):jak tu wierzyć w magie orlenu
Wina zawsze lezy po srodku , Orlen jak Orlen ale moze to sprawka ludzi tam pracujacych ( tez chcą zyć <lol> )

PostNapisane: 3 gru 2005, 22:03
przez Gieniu
miałem taki problem ,na gorącym silniku obroty spadały za wolno. Winna była pompa.

PostNapisane: 7 gru 2005, 19:11
przez Jestem
Byłem u pompiarza i stwierdził ze to na 90 % wina pompy, prawdopodobnie padl regulator obrotow , naprawa 450 – 500 zl :( + wymontowanie pompy i zamontowanie, jak uwazacie drogo czy tanio, bo mnie troszke przerazilo :(

wyskoie obroty

PostNapisane: 12 gru 2005, 08:51
przez pacio
Jeszcze zauwarzylem jedną rzecz. przy rozgrzanym silniku kiedy obroty
już sa za wysokie po włączeniu świateł mijania odrobine spadają a gdy włącze światła drogowe obroty całkiem wracają do normy. moze jest to kwestja jakieś regulacji???

PostNapisane: 12 gru 2005, 10:53
przez JACU626
Zmniejsz mu delikanie obroty na pompie i odkręć odbojnik powinno zadziałać.

wysokie obroty

PostNapisane: 12 gru 2005, 11:21
przez pacio
probowałem regulowac odbojnikiem ale obroty sie nie zmniejszały. poluzowałem tez linke od gazu ale bezskutecznie. moze tym pokretłem z boku od dawki paliwa?

Re: wyskoie obroty

PostNapisane: 12 gru 2005, 16:50
przez Jestem
pacio napisał(a):Jeszcze zauwarzylem jedną rzecz. przy rozgrzanym silniku kiedy obroty
już sa za wysokie po włączeniu świateł mijania odrobine spadają a gdy włącze światła drogowe obroty całkiem wracają do normy. moze jest to kwestja jakieś regulacji???


dokładnie mam tak samo, im wiecej odbiorników elektrycznych włacze to obroty coraz bardziej spadaja, probowalem regulowac na górze i na dole, jest poprawa ale na krótka mete, wiec chyba tak jak mowil pompiarz, winna jest pompa(regulator obrotów) :(

PostNapisane: 13 gru 2005, 14:12
przez JACU626
Ale gadacie to u mnie powinna przy prawie 860 tkm z ile razy powinna być robiona?? Zmniejszcie obroty tą śruba kontorwana na klucz 10 i sprawdzcie czy automatyczne ssanie nie zwariowało.

PostNapisane: 11 lut 2009, 17:46
przez animek27
witam! które śruby (może jakieś foto)?? i jak sprawdzić ssanie bo u mnie raczej nie działa albo nie ma??
odpalam fure po nocy na mrozie i mam od razu jakieś 800 obrotów jak ciepły to tylko wyższe!!