Znajomy wybłagał ode mnie pożyczenie auta..wiem że źle zrobiłem ale to była wyższa konieczność..
Problem w tym, że przed chwilą słyszałem moją Madzię na wolnych obrotach i ...o Boże
po pierwsze dziura w tłumiku – chodzi bardziej basowo i głośniej
po drugie – co gorsza – wydaje mi się że silnik chodził nierówno..tak jakby nie palił na jeden cylinder..nigdy nie słyszałem diesla z uszkodzonym tłumikiem dlatego pytam Was jak to sprawdzić..być może ten uszkodzony tłumik daje takie złudzenie słuchowe..chodzi o to że ja mam jego samochód (seicento z 2001 roku) i na jutro (poniedziałek) jesteśmy umówieni na oddanie kluczyków. Jak mu kluczyki oddam to dupa zbita, a tak pokażę co zepsuł i będzie naprawiał.
Sprawa jest pilna, help
Dziurawy tłumik – GD Diesel
Strona 1 z 1
Jak nie stracił na osiągach – to może być tylko tłumik....
Nie wiem co on z tym autkiem robił, ale żeby dwie usterki na raz....mało prawdopodobne – chyba, ze się pastwił....
Nie wiem ile ten Kolo jeździł autkiem, ale aby wypalić dziurę w tłoku weekend raczej nie wystarczy.....
Nie wiem co on z tym autkiem robił, ale żeby dwie usterki na raz....mało prawdopodobne – chyba, ze się pastwił....
Nie wiem ile ten Kolo jeździł autkiem, ale aby wypalić dziurę w tłoku weekend raczej nie wystarczy.....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Gieniu napisał(a):myślałem raczej o pękniętej głowicy...
No to zmierz mu przyspieszenie do 100km/h, zbadaj elestyczność i porównaj z katalogiem....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Gieniu napisał(a):hej, to diesel jest, więc fajek niet a tłumik tylko jeden
Dzieki ze mnie obudziles .Niezly gips .To otworz mache i goscia przygazuj.Jezeli nie pali na jeden garnek to latwo to odczuc.Moze masz dziure przy kolektorze albo ci rura poszla.
- Od: 14 cze 2005, 13:22
- Posty: 64
- Skąd: Nakło nad Notecią
Sprawdź czy reaguje na odcięcie paliwa rowno na kazdym cylindrze czyli bierzesz 17 w lape i luzujesz przewody wtryskowe na wtryskiwaczy na kazdym cylindrze i patrzysz jak no to reaguje silnik(minus przedsięwźięcia to ropa na silniku)
Jesli byłby martwy cylinder a paliwo byłoby podawane do niego to z tłumika szedłby niebieskosiwy dym i smród niespalonego paliwa.
Jesli byłby martwy cylinder a paliwo byłoby podawane do niego to z tłumika szedłby niebieskosiwy dym i smród niespalonego paliwa.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Gieniu napisał(a):Ale wczoraj to miałem kupę strachu..
_________________
diesel który ma problemy z jednym garem chodzi jak młockarnia, natychmiast byś to poznał dymi krztusi się a silnikiem tak szarpie że ma ochotę wyskoczyć z auta.. Spoko dziurawy wydech daje złudzenie że coś nie trybi ale przeważnie pomaga pospawanie i silnik sie "naprawia"
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
U mnie panowie nie bylo tak rozowo. Kupilem autko i jezdzilem po mechanikach i w pewnym momencie ktos mi powiedzial ze chyba jeden garnek nie chodzi ja myslalem ze to tlumik. Niestety TO NIE BYL TLUMIK
i po przejechaniu 1500km silnik padl Takze dmuchajcie na zimne bo szkoda 2000 ot tak sobie wydac
P.S Szkoda ze niewidzieliscie miny mojej zony jak jezdzilem miesiac po warsztatach i wymieniajac wszystko co sie da a tu na deserek serducho poszlo (moj pierwszy samochod )
i po przejechaniu 1500km silnik padl Takze dmuchajcie na zimne bo szkoda 2000 ot tak sobie wydac
P.S Szkoda ze niewidzieliscie miny mojej zony jak jezdzilem miesiac po warsztatach i wymieniajac wszystko co sie da a tu na deserek serducho poszlo (moj pierwszy samochod )
strucel po wielu transplantacjach ale udanych
- Od: 3 wrz 2004, 13:54
- Posty: 79
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626GV 1991 2.0d
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6