Przekładka silnika z GC do GD – pytania
Strona 1 z 1
Witam. Posiadam Mazdę 626 GC 2.0D '87 i chciałbym zamienić ją na coś nowszego, bo już trochę rdza ją zżera i drugi raz pękł mi [jaki?] wahacz poprzeczny, już mi się nie chce bawić tym szrotem. Wiem, że silnik 2.0d w GD jest prawie identyczny z tym z GC, to chyba bez problemu pownienem go tam wsadzić. Ale ciężko znaleźć GD diesla z uszkodzonym silnikiem. Więc moje pytanie jest takie, Jeśli kupiłbym GD benzynę- czy uda mi się wsadzić tam mojego diesla? Myślę, że musiałbym wsadzić cały silnik ze skrzynią biegów i półosiami, zbiornik też jest inny. Ile jeszcze podzespołów może się różnić? Zastanawiam się też czy dałoby radę wsadzić silnik i skrzynię diesla do 626 coupe '88-90.. Napiszcie jakie są wasze opinie na ten temat
- Od: 24 lip 2005, 14:32
- Posty: 6
- Auto: 626 2.0D GC '87
ULTRON napisał(a):wsadzić silnik i skrzynię diesla do 626 coupe '88-90
weś przestań
A co do tematu to raczej sporo podzespołów miałbyś do wymiany, łacznie ze sporą czścią układu przeniesienia napędu i zawieszenia.
Skoro mówisz, że silniki są podobne (skoro masz wozik z 87 roku to podejrzewam że silniki są bardzo podobne, jeśli nie identyczne), więc elementy przeniesienia napędu powinny pasować z GD do twojego silnika, jest tylko jeden warunek musisz znaleźć uszkodzonego diesla, bo do benzyny może nie pasować. Wersje benzynowe mają chyba trochę inne elementy przeniesienia napędu, hamulce, piasty, itp, więc tu może być problem.
Ciekawe jest to co mówisz, że ciężko jest znaleźć mazde z uszkodzonym silnikiem RF7, jest to potwierdzenie na to że te silniki są niemal niezniszczalne (jeśli oczywiście się prawidłowo eksploatuje samochód).
Moja rada szukaj diesla GD, z uszkodzonym silnikiem, i wymieniaj sam silnik. Wersję coupe w dieslu chyba raczej nie występowały więc z tym może być problem.
Ciekawe jest to co mówisz, że ciężko jest znaleźć mazde z uszkodzonym silnikiem RF7, jest to potwierdzenie na to że te silniki są niemal niezniszczalne (jeśli oczywiście się prawidłowo eksploatuje samochód).
Moja rada szukaj diesla GD, z uszkodzonym silnikiem, i wymieniaj sam silnik. Wersję coupe w dieslu chyba raczej nie występowały więc z tym może być problem.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
czy są niezniszczalne nie wiem... W modelu GC głowice pękają czasami przy 1 cylindrze i też miałem taką przygodę (podobno w GD głowice już nie pękają) Widziałem jedną z przebiegiem 500.000km i miała się dobrze. Coupe raczej napewno nie występowały w dieslu i to by była chyba trochę śmiała transplantacja z niemałymi problemami po drodze
- Od: 24 lip 2005, 14:32
- Posty: 6
- Auto: 626 2.0D GC '87
Jak się ma duuuzo czasu to wszystko mozna fakt jest faktem ze cięzko będzie zrobic transplantację benzyna-diesel.Waluś napisał(a):weś przestań
A co do tematu to raczej sporo podzespołów miałbyś do wymiany,
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Widziałem takiego swapa ale to totalna pomyłka , tak jak napisał Riki , wszystko sie da w tym kraju zrobic tylko nie zawsze efekt koncowy jest zadawalający....obecnie motory do GD nie są takie drogie.mirekg6 napisał(a): z GC d GD
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Widziałem GD z motorkiem od GC więc mozna to zrobicmirekg6 napisał(a): mi chodziło o info
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W tej GD ktorą widziałem było sporo dłubania przy poduszkach,wydechu jak i elektryce . Ogolnie sporo roboty ( chyba mało opłacalny temat )mirekg6 napisał(a):Może jednak ktoś wie jakie i czy są rożnice w mocowaniu silnika
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):W tej GD ktorą widziałem było sporo dłubania przy poduszkach,wydechu jak i elektryce . Ogolnie sporo roboty ( chyba mało opłacalny temat )
Rozumiem to jak widac nie opłaca sie tego robic... silniki malo kosztuja lepiej chyba zapodac RF7 od GD i miec spokój, bo pewnie nie wiadomo czy pozniej nie wyjda jakies dodatkowe koszta jak tyle przerobek...
P.S mirekg6 a moze zapodaj sobie KLZE...
Sorki za OT
Riki napisał(a):P.S mirekg6 a moze zapodaj sobie KLZE...
Sorki za OT
Ja posiadam takowy silnik i dlatego się pytałem.
A te twoje docinki są do ................
To forum jest przeznaczona właśnie do tagiego celu a nie do kpin !
Jaksa dzięki za odpowiedż i za polecenie pompiarza kilka miechów temu.
- Od: 16 gru 2004, 16:22
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0D 89r
mirekg6 napisał(a):Ja posiadam takowy silnik i dlatego się pytałem.
Dobrze dobrze starałem sie odpowiedziec...
mirekg6 napisał(a):A te twoje docinki są do ................ zeby
To forum jest przeznaczona właśnie do tagiego celu a nie do kpin
Spokojnie... to był żart wyluzuj...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6