Witam, nie wiem czy temat dobrze nazwany...
Jakie urządzenie, albo ktora czesc odpowiada za to ze paliwo po wylączeniu zapłonu powraca do zbiornika zamiast byc dalej w przewodach- no chyba ze to cos innego, problem jest taki ze jak auto stoi na gorce to nie ma problemu z odpaleniem, a jak zostawie go na rownej powierzchni, to trzeba pokrecic i lekko gazu dodac zeby załapało, albo bez dodawania gazu tylko trzeba nim pokrecic 3-5 sekund obroty sa niskie nie i stabilne i za chwile sie uspokaja, nie m znaczenia czy jest 10 litrow paliwa czy pełny zbiornik, pewnie bedzie trzeba sprawdzic cisnienie pompy, ale jak by ktos mogł narysowac nawet w paint-cie co i jak, i opiac jakie urzadzenie kupic itp, ale to juz pewnie awaryjnie, a moze przy pompie zamontowac jakies urzadzenie zeby po wylaczeniu paliwa nie wracało tylko bylo w przewodach...
Przerdzewiałe przewody zasilające pompe paliwa – GD
Strona 1 z 1
pompa ci puszcza
Jak by co to mam mazde 626 gd 2.0 16v całą na części i jest pompa paliwa jak byś chciał. Myśle że to taka sama sama co u ciebie. Mogę wysłać.
na allegro pompa kosztuje koło 100 zł ale u mnie na pewno mniej jeszczenie wiem dokładnie ile bo to auto brata ale jak sie dowiem dam znać
Musze wymienic przewod caly paliwowy(ruda) kto wie ile ma dlugosci, szukałem w necie i nic nie ma .
250 cm x 2 wystarczy?? Tak na moje oko
250 cm x 2 wystarczy?? Tak na moje oko
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6