Przerdzewiałe przewody zasilające pompe paliwa – GD

Postprzez andrewx85 » 5 paź 2009, 14:05

Witam, nie wiem czy temat dobrze nazwany...
Jakie urządzenie, albo ktora czesc odpowiada za to ze paliwo po wylączeniu zapłonu powraca do zbiornika zamiast byc dalej w przewodach- no chyba ze to cos innego, problem jest taki ze jak auto stoi na gorce to nie ma problemu z odpaleniem, a jak zostawie go na rownej powierzchni, to trzeba pokrecic i lekko gazu dodac zeby załapało, albo bez dodawania gazu tylko trzeba nim pokrecic 3-5 sekund obroty sa niskie nie i stabilne i za chwile sie uspokaja, nie m znaczenia czy jest 10 litrow paliwa czy pełny zbiornik, pewnie bedzie trzeba sprawdzic cisnienie pompy, ale jak by ktos mogł narysowac nawet w paint-cie co i jak, i opiac jakie urzadzenie kupic itp, ale to juz pewnie awaryjnie, a moze przy pompie zamontowac jakies urzadzenie zeby po wylaczeniu paliwa nie wracało tylko bylo w przewodach...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Waluś » 6 paź 2009, 19:11

pompa ci puszcza :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrewx85 » 6 paź 2009, 21:13

Waluś- to nie smieszne :|...to juz by była 2 pompa przez 3 lata... :( inne propozycje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez modzik » 11 paź 2009, 18:38

U mnie też trzeba heblować parę sekund zanim załapie. A jak załapie, to pyrka i trzeba jej gazu dodać. Za drugim razem już odpala "od ręki".
Na pełnym zbiorniku za pierwszym razem odpala szybciej.
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2007, 13:36
Posty: 73
Auto: 626 Coupe GD GT '91r. 2,0 16V

Postprzez niedzwiadek833 » 17 paź 2009, 10:21

Jak by co to mam mazde 626 gd 2.0 16v całą na części i jest pompa paliwa jak byś chciał. Myśle że to taka sama sama co u ciebie. Mogę wysłać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez andrewx85 » 17 paź 2009, 17:19

niedzwiadek833, bede pamiętał a cena za pompę,ale muszę posprawdzać czy na 110% to pompa, 16v:> czyżby była mocniejsza??od 12v 2.2 :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez niedzwiadek833 » 18 paź 2009, 12:05

na allegro pompa kosztuje koło 100 zł ale u mnie na pewno mniej jeszczenie wiem dokładnie ile bo to auto brata ale jak sie dowiem dam znać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez andrewx85 » 12 lip 2010, 18:00

Musze wymienic przewod caly paliwowy(ruda) kto wie ile ma dlugosci, szukałem w necie i nic nie ma .
250 cm x 2 wystarczy?? Tak na moje oko :] <czarodziej>
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6