Moze czas juz nadszedł Mam pytanko .... Co to za GD z motorem 1,6 ? ( tak jest napisane w avatarze ) Nie ma takiego modelu ( fabrycznie )Mazdofon napisał(a):U Was jeszcze nie bylem, Smyki
Silnik F6 w nadwoziu GD
Strona 1 z 1
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
1,6 w GC był ale w GD jeszcze nie widziałem takiego motoru.....A o jakiej ksiązce mówisz? Kto to napisał ?Adam626GD napisał(a):W ksiazce do GD stoi, ze jest F6 w GD
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja na stronie klubowej wpisalem, ze F6 robili do 1992 roku, a na pewno nie bralem tego z ksiazki od GD.
No i przy okazji poprawka. F6 byl robiony do '89 w wersjach 8 i 12v, rowniez EFI.
No i przy okazji poprawka. F6 byl robiony do '89 w wersjach 8 i 12v, rowniez EFI.
the right man in the wrong place...
W Europie? Ciekawe jaki to motor hmm..... Jak kolega podjedzie ( moze kiedys ) to sobie oblukamtco_tm napisał(a):F6 robili do 1992 roku
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):W Europie? Ciekawe jaki to motor hmm..... Jak kolega podjedzie ( moze kiedys ) to sobie oblukamtco_tm napisał(a):F6 robili do 1992 roku
Do '89 najprawdopodobniej. Nie wiem, czy w Europie. Silnik dokladnie taki sam jak F6/B6A.
the right man in the wrong place...
Jaksa napisał(a):1,6 w GC był ale w GD jeszcze nie widziałem takiego motoru.....A o jakiej ksiązce mówisz? Kto to napisał ?Adam626GD napisał(a):W ksiazce do GD stoi, ze jest F6 w GD
JAkas taka polska. Gdzie pisza niby o wszystkich silnikach. NIestety nie znalazłem tam parametrów swego silnika FE4 z karburatorem. Taka niebieska z napisem auto
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Jaksa mnie to wcale nie dziwi. W mojej GD był silnik 2,0 FE na gaźniku, z tego co sie doczytałem w literaturach to silnik ten przestał byś klepany w 87 roku i pochodzi z modelu GC, Zresztą Misiolot w 929 ma identyczny, tylko wzdłużnie ustawiony (tył napęd).
Więc co on robił u mnie pod spódnicą łaaa ??
Więc i te 1,6 tysz mnie jakoś nie dziwi
Więc co on robił u mnie pod spódnicą łaaa ??
Więc i te 1,6 tysz mnie jakoś nie dziwi
silnik FE na agzniku jest stary, niemniej jednak byl fabrycznie montowany w GD.
MOja gd ma na fakturze zakupu rok produkcji 1991. A juz w roku 1988 byly silniki EFI.
W ogóle to rózne byly kombinacje. POdobno moja mazda to rok 1990 z finlandii – i przestała rok tam i wrocila do polski i tam podmieniono rok produkcji
MOja gd ma na fakturze zakupu rok produkcji 1991. A juz w roku 1988 byly silniki EFI.
W ogóle to rózne byly kombinacje. POdobno moja mazda to rok 1990 z finlandii – i przestała rok tam i wrocila do polski i tam podmieniono rok produkcji
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Jaksa napisał(a):Moze czas juz nadszedł Mam pytanko .... Co to za GD z motorem 1,6 ? ( tak jest napisane w avatarze ) Nie ma takiego modelu ( fabrycznie )Mazdofon napisał(a):U Was jeszcze nie bylem, Smyki
Juz odpowiadam. Rzeczywiscie jest to nietypowa konfiguracja, a wziela sie stad, ze wlascicielem (chyba nawet pierwszym...) byl polski konsul w Turcji. Przywiozl je sobie do Polski. Samochod jest ogolnie dosc zabawny, ma np kierunkowskay boczne, ktore normalnie sa w blotnikach, zatopione w lampach kierunkowskazow glownych. Ma tez centralne nawiewy na desce rozdzielczej ktore same gmeraja raz na lewo raz na prawo. Jest to jakas wersja na kraje gdzie jest goraco, a na toksycznosc spalin nikt nie zwraca uwagi, bo pod maska jest rzeczywiscie 1.6 z gaznikiem. Gaznik jest obrany z polowy kanalikow itp, bardzo uproszczony i z recznym ssaniem, ktore samo wylacza sie elektromagnetycznie jak silnik sie nagrzeje, ale podczas jazdy trzeba je samemu wciskac. :–) Jako ze w aucie jest klimatyzacja, przy gazniku jest taki podcisnieniowy silownik ktory sam "dodaje gazu" na wolnych obrotach. Gdzie nie pojade to goscie nie wiedza o co chodzi bo na blotniku mam napis GLX a takiego ustrojstwa z 1.6 nikt nie widzial. Ale auto jest autentyczne, ma nawet jakis dziwaczny, skrocony numer nadwozia. A teraz musze dolewac dodatek do benzyny bezolowiowej. :–)
- Od: 9 lis 2004, 16:29
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 1.6 (F6) 1991
Mazdofon napisał(a):Ma tez centralne nawiewy na desce rozdzielczej ktore same gmeraja raz na lewo raz na prawo
To nie hit, ja też takie mam
Ta jednostka chyba jest za słaba do tej budy , jak to jezdzi?Adam626GD napisał(a):pierwsze słysze o tych bajerach.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Pawełku, wiem wiem ale mojej zonce ta moc wystarczatco_tm napisał(a):Tak samo jak E11 z 4EFE. Dobrze wiesz, o czym mowie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
http://www.mazdaspeed.pl/modele/626_16_1991.php – tez dowiedzialem sie o tym motorze po tej publikacji Wedlug AŚ model produkowany do 1992 (mieli zreszta egzemplarz z tego rocznika). Faktycznie cechy wyposazenia wskazywalyby na wersje USA, a bajer z nawiewami zwie sie Swing – patent mazdowski. Biala Mazda z testu rowniez miala takie kierunkowskazy, jak pisze Mazdofon. Z typami silnikow, szczegolnie 2.0, byly rozne remixy.
w mojej jest silnik F8 od którego F6 różni się mniejszą średnicą cylindra,
normalny silnik 2.0 ma większa średnicę a 2.2 l ma chyba średnicę 2.0 tylko większe wykorbienie na wale i wyższy blok silnika o 20mm
a z tego co słyszałem GD z F6 to wersja na szwajcarię
normalny silnik 2.0 ma większa średnicę a 2.2 l ma chyba średnicę 2.0 tylko większe wykorbienie na wale i wyższy blok silnika o 20mm
a z tego co słyszałem GD z F6 to wersja na szwajcarię
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6