Wymiana paska rozrządu – (626 GD)

Postprzez bajer0 » 23 sie 2007, 07:57

Rozumiem, ze ty masz 626 GD ?? One byly 8V, czy 12 V ??

Poza przebiegiem "rozrzad" (glownie chodzi o pasek) powinno sie tez wymieniac co 3 lata.
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez Grzyby » 23 sie 2007, 11:32

Waldemar, trochę spokoju by się przydało.
Żanetka jako moderator wykonuje to od czego tutaj jest – pilnuje porządku.
Prosiła Cię również o poprawne nazwanie tematu.
W regulaminie są podane przykłady poprawnego nazewnictwa. Zastosuj się proszę :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Waldemar » 23 sie 2007, 23:06

bajer0; Mam 626 2.0i GV. Ta jest 8v. Wiem że występują 12v i dwuwałkowa, niestety w książce nie napisali ile zaworów, domyślam się że 16. Bo po co dwa wałki?
Druga a raczej pierwsza 626 to 2.0 D. GD. 8v. Jak już wspomniałem na jej temat mogę powiedzieć znacznie więcej. Kupiłem 11 lat temu z przebiegiem 173 000km, teraz ma 430 000 i trzy wymiany paska. Prosta matematyka dowodzi że przekroczyłem limit trzech lat. Nie miałem pojęcia. Na szczęście bez przygód. Dziękuję.

Grzyby; Zwykle jestem grzeczny i spokojny. Nerwowy robię się gdy pukam, wchodzę, mówię "dzień dobry" i dostaję opoieprz. Jak wspomniałem "Przykładowy temat" nie wnosił poszukiwanej informacji. Nim zdecydowałem się zapisać, proszę wierzyć bardzo niechętnie, starannie szukałem na waszych stronach. Nie wykluczam że mogłem coś przeoczyć, jest tego sporo. Nie doszło by do wymiany pogłądów gdyby "Przykładowy temat" zawierał poszukiwaną informację. Nie interesowała mnie technika wymiany lecz częstotliwość. Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 22 sie 2007, 22:30
Posty: 7
Skąd: Reda
Auto: Mazdy 626 2,0D 91r. i 2,0i 93r

Postprzez Grzyby » 23 sie 2007, 23:12

Waldemar – ok, ale w temacie przydałaby się jedna istotna informacja którą umieściłeś w tekście

Waldemar napisał(a):626 2.0i GV

Zauważ że od 93 roku silnik 2.0i był montowany w modelu GE. To był silnik oczywiście 16 zaworowy – inny od Twojego.
Wymiana paska co 90kkm.
:)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Siw-y » 23 sie 2007, 23:15

Grzyby przy silniku FE 2.0 8V z tego co wiem to przy 100kkm
wiec juz sie pogubilem
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Żanetka » 23 sie 2007, 23:18

Waldemar bez urazy ale nie zauwazylam abys byl grzeczny i spokojny ja napisalam do Ciebie normalnie i prosze mi wierzyc – przyjaznie chcialam pomoc nie chciales mojej pomocy
Waldemar napisał(a):Nerwowy robię się gdy pukam, wchodzę, mówię "dzień dobry" i dostaję opoieprz.

sorry ale jesli

Żanetka napisał(a):dziękuję i pozdrawiam

ps. w razie problemow pisz do mnie na pw postaram się pomoc

to jest opieprz to ja nie chce myslec jakbys zareagowal gdybys dostal sie w rece innego moda na jakimkolwiek forum
Waldemar napisał(a):Nie doszło by do wymiany pogłądów gdyby "Przykładowy temat" zawierał poszukiwaną informację.

Nie doszloby rowniez do wymiany zdan gdybys zapoznal sie z regulaminem ktory obowiazuje kazdego uzytkownika forum i nazwal poprawnie swoj temat – pomimo mojej prosby jak i prosby Grzybka do tej pory tego nie zrobiles swiadczy to dokladnie o Twoim lekcewazacym stosunku do regulaminow tego forum. Wybacz ja nie mam w obowiazku podawac Ci wszystkich informacji na "srebrnej tacy" – chcialam pomoc nie chciales – Twoj problem.
Pozatym gdybys nie wiedzial moderatorem tego dzialu jestem tylko chwilowo i na zastepstwo w dodatku caly czas sie ucze – staram sie jak moge naprawde i w zamian dostaje wlasnie takie podziekowanie. To wszystko co chcialam Tobie przekazac i tak wiem, ze za chwile rzucisz na mnie kolejne oblegi.
Była 626 GE KL | Była 323 BG B6 "małyszolot"; Będzie... :D | Kiedyś zdobywczyni 997 obecnie 69 ;) |
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2006, 22:19
Posty: 738
Skąd: Złą sławą owiane /WWL
Auto: mazda 6

Postprzez Grzyby » 23 sie 2007, 23:24

Siw-y napisał(a):Grzyby przy silniku FE 2.0 8V z tego co wiem to przy 100kkm
wiec juz sie pogubilem

to chyba nie jest wielka różnica?
90 -100 kkm.
Szczególnie w przypadku świeżo zakupionego auta (a tak chyba jest w tym przypadku).
Ja w każdym kupowanym aucie wymieniałem rozrząd (i to nie tylko pasek) – jakoś nie dowierzam zapewnieniom poprzednich właścicieli czego to nie wymieniali. Pytanie dodatkowe – o ile został cofnięty licznik (bo to satło się już chyba normą) i ile za dużo można przeciągnąc wymianę?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Waldemar » 23 sie 2007, 23:25

Poprawię. Niechaj nie zmyli Cię rocznik, moje autko jest w starej budzie odpowiadającej rocznikowo 87- 91 tyle że combi. Ten typ nadwozia znalazłem w katalogu "Samochody Świata" z roku 1999. Na rynku wtórnym najświeższe jakie trafiłem to 1994r.
Początkujący
 
Od: 22 sie 2007, 22:30
Posty: 7
Skąd: Reda
Auto: Mazdy 626 2,0D 91r. i 2,0i 93r

Postprzez Grzyby » 23 sie 2007, 23:27

Waldemar napisał(a):Niechaj nie zmyli Cię rocznik, moje autko jest w starej budzie odpowiadającej rocznikowo 87- 91 tyle że combi

teraz już wiem – dzięki temu info że to GV :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Siw-y » 23 sie 2007, 23:28

ja ostatnio przez awarie pompy wody wymienilem caly rozrzad, czyli pasek obie rolki oba simeringi a do tego termostat bo sie zawiesil paski alt i wspomagania no i oczywiscie pompe wody :D
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Grzyby » 23 sie 2007, 23:30

Waldemar napisał(a):Na rynku wtórnym najświeższe jakie trafiłem to 1994r.

bodajże do 95 były robione (ale 100% pewności nie mam). I technicznie nie mają nic wspólnego z nowym modelem 93-97.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6