Połączenie silnika FE3N i F2T
1, 2
Witam Panowie.
Mam takie pytanko, czy bawił się ktoś w przekładkę 1.8/2.0/2.5 V6 do GD / GD Coupe (bo to chyba niewielka roznica) ?
Oczywiście z czystej ciekawości
Mam takie pytanko, czy bawił się ktoś w przekładkę 1.8/2.0/2.5 V6 do GD / GD Coupe (bo to chyba niewielka roznica) ?
Oczywiście z czystej ciekawości
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Jeżeli chodzi Ci o silniki z wersji GE to będzie ciężko bo to nie są silniki P&P
Jak byś chciał to najlepiej FE3, albo F2T Wtedy nie ma większych problemów.
Jak byś chciał to najlepiej FE3, albo F2T Wtedy nie ma większych problemów.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
ja proponuje połączenie F2T i FE3 czyli FE3T. siada na seryjne łapy a jeździ dobrze
A co kolego widziałeś coś takiego ?
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
gdzieś, kiedyś, coś, że podobno ktoś tak miał czy jakoś tak
a tak na poważnie to patrz podpis
a tak na poważnie to patrz podpis
No i jak to wyszło dużo roboty
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
FE3 to rozumiem 2.0 16v ? ile to ma mocy? 140 koni?
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Pudzian84 napisał(a):No i jak to wyszło dużo roboty
Wyszło dobrze, w porównaniu do 2.2t to nawet bardzo dobrze.
Roboty niestety sporo, nowy kolektor wydechowy, aparat zapłonowy, wtryski i cała masa drobnych rzeczy do poprawienia.
roxygenium napisał(a):FE3 to rozumiem 2.0 16v ? ile to ma mocy? 140 koni?
FE3 występowało w wersjach od 140KM(KIA) do 170KM(626 JDM)
ja aktualnie śmigam na wersji 150KM z dołożoną turbosprężarką, wtryskami, aparatem zapłonowym i innym osprzętem razem z kompem od 2.2T
Aktualnie szacowana moc ponad 200
Matheus, zajawiłeś mnie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Turbinke masz serie od 2.2 T czy jakiś inny wynalazek??
Z tłokami było ciężko??
Z tłokami było ciężko??
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Swoją drogą, jak z dostępnością takiego silnika?
WChodzi plug&play ?:)
WChodzi plug&play ?:)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Pudzian84 napisał(a):Turbinke masz serie od 2.2 T czy jakiś inny wynalazek??
Z tłokami było ciężko??
turbo seria ale ustawione na 1bar.
z tłokami nic nie robiłem, są seryjne.
roxygenium napisał(a):Swoją drogą, jak z dostępnością takiego silnika?
WChodzi plug&play ?:)
z dostępnością słabo, na allegro jest 1szt wchodzi p&p zamiast F2
Seryjne od f2t czy fe3n
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Pudzian84 napisał(a):Seryjne od f2t czy fe3n
nie było nigdy w produkcji seryjnej silnika FE3 z turbiną także turbo jest z F2T
EDIT:
chyba pytałeś o tłoki tak więc jest to seria FE3
Tak chodziło mi o tłoki
I jak myślusz do ilu bar można dmuchnąć ori tłoki + korby
A uszczelke pod głowice zamawiałeś czy dorabiana gdzieś??
I jak myślusz do ilu bar można dmuchnąć ori tłoki + korby
A uszczelke pod głowice zamawiałeś czy dorabiana gdzieś??
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Pudzian84 napisał(a): jak myślusz do ilu bar można dmuchnąć ori tłoki + korby
A uszczelke pod głowice zamawiałeś czy dorabiana gdzieś??
1 bar wytrzymuje. na forach US widywałem seryjne słupki do których dmuchali prawie 2 bary i chodziło.
Uszczelka seria, zresztą nawet nie zmieniona silnik jak kupiłem tak włożyłem. zmieniłem tylko uszczelniacze wału i wałka.
Powiem tak jak skończe lakierowanie magdaleny to pomyślimy na drugą fe3n +T
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Każda skrzynia z gd podejdzie tylko trzeba będzie w innych skrzyniach niż od fe3n wyciąć na dole dwa otwory na śruby od miski olejowej
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6