Falujace lub wysokie obroty
kup dowolny płyn chłodniczy. Era miedzianych chłodnic bezpowrotnie minęła więc nie ma najmniejszego znaczenia co wlejesz. Obecnie wszystkie dostepne płyny bazuja na glikolu, kiedyś do FSO trzeba było lać płyny na bazie poli-propylenów. Lej na co masz ochotę . Nie ma najmniejszego sensu przepłacać za "markę" i tak 90% "zachodnich" jest produkowana w polskich zakładach chemicznych typu Inco veritas, rokita , organica, petrochemie,itp...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
nemi napisał(a):Ja zalewam Petrygo. Koszt płynu na wymianę to jakieś 30-35 zł
ja robie dokładnie to samo o ile w jakość mrkowych olejów moge jeszcze uwierzyć natomiast w wyższość markowego płynu już nie uwierze to jest dokłądnie to samo wiec nie warto przepłacać.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Quidam napisał(a):Problem pojawia się na rozgrzanym silniku. Obroty albo zwiekszają sie powoli do 1200-1500 obr/min, lub falują od 1000 do 2000obr/min i stabilizuja się na ok 2000obr . Nie wiem czy do przeczyszczenia jest jakaś przepustnica czy to elektronika głupieje?
ktoś może wie co to za cholera??
Przepraszam, ze odgrzewam stary temacik, ale mam wręcz identyczny co do joty przypadek z obrotami. Co Ci wtedy pomogło Quidam ? Wymiana płynu w chłodnicy?
widzę że tu jest wyczerpujący temat:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ch%B3odnic
poczytam póki co...
- Od: 9 lip 2005, 20:12
- Posty: 16
Proponuje 3 rzeczy na ktore warto zwrucic uwage a niezaszkodzi :
– Odpowietrzyc uklad chlodzenia
– Sprawdz przeplywke czy nie jest wlanieta np czy drucik jest caly
– wyreguluj oborty sruba na przepustnicy bupassu – chyba tak to sie nazywa
– Odpowietrzyc uklad chlodzenia
– Sprawdz przeplywke czy nie jest wlanieta np czy drucik jest caly
– wyreguluj oborty sruba na przepustnicy bupassu – chyba tak to sie nazywa
- Od: 14 mar 2006, 17:37
- Posty: 101
- Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG
mi olej leci do przeplywomierza i zalewa silnik krokowy ... stad pewnie mam 2000 obr jak temp skoczy powyzej polowy skali.Tak wiec remont silnika typu uszczelki,pierscienie,panewki...cholera wie co jeszcze.No ale wam chyba nie bierze oleju 3/4 zbiornika na 650 km ? wiec sprawdz j/w.
Kupilem tanio, władowałem w nią juz ze 4000zł do tego jeszcze silnik do zrobienia...i będzie jak nowa!
<br>Moja Madzia http://filippo80.fotosik.pl/albumy/678419.html
<br>Moja Madzia http://filippo80.fotosik.pl/albumy/678419.html
- Od: 18 sty 2008, 16:31
- Posty: 28
- Skąd: Wrocław
- Auto: Xedos 2.0 V6 CA KF
Tygrysek21krk napisał(a):Proponuje 3 rzeczy na ktore warto zwrucic uwage a niezaszkodzi :
– Odpowietrzyc uklad chlodzenia
– Sprawdz przeplywke czy nie jest wlanieta np czy drucik jest caly
– wyreguluj oborty sruba na przepustnicy bupassu – chyba tak to sie nazywa
Na szczęście wystarczyło dolać płynu do chłodnicy i jak nowo narodzona
Wpłynęło do chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego chyba ze 2 litry , prawie 1/3
Ale dzięki za odp...
- Od: 9 lip 2005, 20:12
- Posty: 16
A ja mam troszke inny problem ale tez związany też z obrotami.
U mnie płyn jest ok. Kopułka i palec wymieniany na początku toku swiece teraz i przewody na początku roku.
U mnie wyglada to tak.
Na bezynie odpala normalnie.
Po przekroczeniu 2500 obrotów przełącza się na LPG.
Jadę sobie jadę obroty w normie dojezdzam do skrzyzowania a tu nagle obroty 200-900, 800-150 i stop.
Wtdey silnik ciezko mi odpala nawet na PB !!
Jak odpali czuć bardzo gaz mimo ze odpaliłem na PB.
Jak myslicie co to moze byc??
Pozdrawiam.
U mnie płyn jest ok. Kopułka i palec wymieniany na początku toku swiece teraz i przewody na początku roku.
U mnie wyglada to tak.
Na bezynie odpala normalnie.
Po przekroczeniu 2500 obrotów przełącza się na LPG.
Jadę sobie jadę obroty w normie dojezdzam do skrzyzowania a tu nagle obroty 200-900, 800-150 i stop.
Wtdey silnik ciezko mi odpala nawet na PB !!
Jak odpali czuć bardzo gaz mimo ze odpaliłem na PB.
Jak myslicie co to moze byc??
Pozdrawiam.
DC CARS
Więc wypadałoby znaleźć przyczynę ubytku płynu, bo tyle samo z siebie nie odparuje nawet przez 10 lat.Sebastian_S napisał(a):Na szczęście wystarczyło dolać płynu do chłodnicy i jak nowo narodzona
Wpłynęło do chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego chyba ze 2 litry , prawie 1/3
Ciężko odpala na Pb, bo odpala też rónocześnie na LPG (zalewa się). Stąd zapach gazu. Polecam wycieczkę do gazownika na przegląd i regulację instalacji LPG.dcc69 napisał(a):Jadę sobie jadę obroty w normie dojezdzam do skrzyzowania a tu nagle obroty 200-900, 800-150 i stop.
Wtdey silnik ciezko mi odpala nawet na PB
Jak odpali czuć bardzo gaz mimo ze odpaliłem na PB.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
MIlem ta sama usterke i dla tego musialem jechac do gazownikow i musili zalozyc od poczatku cala elektryke do gazu wraz z modulatorami o gazu bo u mnie oto bylo zastapioine jakim dziwnym przekaznikiem wiec polecam zmienic
- Od: 14 mar 2006, 17:37
- Posty: 101
- Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG
Hm.
A byłem przed napisaniem postu u gazownika który stwierdził ze była mieszanka zbyt bogata.
wydawało mnie sie ze już jest ok.
ale jadąc dzisiaj do pracy jak wrzuciłem na luz to to znowu to samo czyli od 900-200 ale po rozgrzaniu silnika problem ustaje.
Zastanawiam się czy gdzieś nie będzie zasysać lewego powietrza.
I zapytam Hugo dlaczego podczas odpalania idzie LPG z PB podczas odpalania??
Pozdrawiam.
A byłem przed napisaniem postu u gazownika który stwierdził ze była mieszanka zbyt bogata.
wydawało mnie sie ze już jest ok.
ale jadąc dzisiaj do pracy jak wrzuciłem na luz to to znowu to samo czyli od 900-200 ale po rozgrzaniu silnika problem ustaje.
Zastanawiam się czy gdzieś nie będzie zasysać lewego powietrza.
I zapytam Hugo dlaczego podczas odpalania idzie LPG z PB podczas odpalania??
Pozdrawiam.
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Hm.
A byłem przed napisaniem postu u gazownika który stwierdził ze była mieszanka zbyt bogata.
wydawało mnie sie ze już jest ok.
ale jadąc dzisiaj do pracy jak wrzuciłem na luz to to znowu to samo czyli od 900-200 ale po rozgrzaniu silnika problem ustaje.
Zastanawiam się czy gdzieś nie będzie zasysać lewego powietrza.
I zapytam Hugo dlaczego podczas odpalania idzie LPG z PB podczas odpalania??
Pozdrawiam.
A byłem przed napisaniem postu u gazownika który stwierdził ze była mieszanka zbyt bogata.
wydawało mnie sie ze już jest ok.
ale jadąc dzisiaj do pracy jak wrzuciłem na luz to to znowu to samo czyli od 900-200 ale po rozgrzaniu silnika problem ustaje.
Zastanawiam się czy gdzieś nie będzie zasysać lewego powietrza.
I zapytam Hugo dlaczego podczas odpalania idzie LPG z PB podczas odpalania??
Pozdrawiam.
DC CARS
Tylko na zimnym silniku, na ssaniu, jak go odpalisz, przełączysz na LPG i po chwili zgasisz to odpalając ponownie na Pb silnik zalewa się gazem pozostałym w kolektorze ssącym.K8 napisał(a):I zapytam Hugo dlaczego podczas odpalania idzie LPG z PB podczas odpalania??
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
I to nie K8 pisał tylko ja dcc.
Pracujemy w jednej firmie i bylem na Rafała kompie a nie wiedzialem ze on ma wejscie na MS odrazu ustawione na siebie
To co mozna zrobić zeby nie gasł na obrotach wolnych??
Co z tym silnikiem krokowym od PB??
Bo na LPG nie mam tego bo mam I generacji instalacje.
Pozdrawiam.
Pracujemy w jednej firmie i bylem na Rafała kompie a nie wiedzialem ze on ma wejscie na MS odrazu ustawione na siebie
To co mozna zrobić zeby nie gasł na obrotach wolnych??
Co z tym silnikiem krokowym od PB??
Bo na LPG nie mam tego bo mam I generacji instalacje.
Pozdrawiam.
DC CARS
dcc69 napisał(a):To co mozna zrobić zeby nie gasł na obrotach wolnych??
I to może być dobry trop.dcc69 napisał(a):Zastanawiam się czy gdzieś nie będzie zasysać lewego powietrza.
Wykręca się go, demontuje na części pierwsze, smaruje i już.dcc69 napisał(a):Co z tym silnikiem krokowym od PB??
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Nie wiem.dcc69 napisał(a):A jest na to jakis opis lub foto relacja??
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
mam pytanko jak śruba jest wkręcona na przepustnicy miesznaka jest uboga czy bogata??? logicznie powinna byc uboga a parktycznie pali więcej gazu?? jak to wyregulować?? spalnie i mieszanke ma ktoś pomysł?
- Od: 23 lut 2006, 14:50
- Posty: 106
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE DX 2.0i Cronos 95' LPG
jak wkręcisz śrubę na przepustnicy to mieszankę masz uboga mowa o Pb a na lpg żeby ja ustalić pasuje jechać do diagnosty na analize spalin na lpg on powinien teoretycznie ustawić mieszankę na lpg bo przepustnica praktycznie regulujesz tylko Pb .
_________________
Oczekuje na przepływke B3H7 lub B577
_________________
Oczekuje na przepływke B3H7 lub B577
- Od: 14 mar 2006, 17:37
- Posty: 101
- Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6