Witka
tak sobie przeglądalem nasze zasoby, ale nic ciekawego nie wypatrzyłem poza odwiecznym nakazem przewody świece
Ale nie o tym tu.
Coś niepokojącego siędzieje z moim autkiem. A mienowicie przy gwałtownej próbie przyspieszenia zaczyna przerywać motor. Sytłacja ma miejsce tylko i wyłącznie przy GWAŁTOWNYM przyspieszaniu. Spokojnie mogę się bujać do niebagatelnych prędkości ale na spokojnie. Wtedy nic sie nie dzieje. Natomiast kiedy nagle wciskam gaz zaczyna sie problem. Jest to bardzo irytujące szczególnie przy wyprzedzaniu no i hehe wiadomo Ryki się zbliżaja
Nie zauwazyłem wzrostu zużycia paliwa, co chyba wyklucza lamde, ujkład jest szczelny, przynajmniej tak mi się wydaje, tyrudno sprawdzić szczelność na postoju w silniku z turbiną.
Doczytałem się na forum Probe że może za to odpowiadać silnik krokowy
A może raczej pompa paliwa mam kłopoty z odpalaniem kiedy jest niski stan paliwa, ale tylko wtedy (to działa lepiej niż kontrolka rezerwy ) więc coś jest z nią nie halo. Świece/kable/kopólka jak by komuś do głowy przyszedł nakaz wymiany, maja przelot około 20 tys km. Gazu niet więc nie przepływka.
Jakieś inne sugestie
Silnik przerywa przy gwałtownym przyspieszaniu – paliwo ?
Strona 1 z 1
Waluś napisał(a):że może za to odpowiadać silnik krokowy
Nie wydaje mnie się...
Problem tkwi w momencie podania dużej dawki paliwa, wię chyba raczej pompa... albo wtrysk
Waluś napisał(a):mogę się bujać do niebagatelnych prędkości
Czy mógłbyś to sprecyzować
- Od: 14 sty 2006, 13:12
- Posty: 320
Overkill napisał(a):Czy mógłbyś to sprecyzować
Spokojnie rozpędzam auto do 180 ale na spokojnie czyli tak aby suszara nie dawała więcej jak 0,4 bara
Zalewa się paliwem....czyli słaba iskra = aparat ? hm.......Walus , sprawdz wszystko po linii prądu i paliwa , nie zasmiecaj tutaj forum i tak sam dojdziesz co się dziejeOverkill napisał(a):Problem tkwi w momencie podania dużej dawki paliwa
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):nie zasmiecaj tutaj forum i tak sam dojdziesz co się dzieje łoł
może i dojde, ale chciałem szybciej dojść a może komuś się kiedyś przyda hehe
a tak BTW to dzisiaj chodziła jak marzenie pompowała do końca i nic się nie działo aż do odcięcia zapłonu hyhy
ale pozaglądam jutro przy okazji spawania wydechu
Ostatnio miałem bardzo podobne objawy. Znbiegło sie to w czasie z zatankowaniem na stacji, na której noigdy dotąd nie tankowałem. Po wyjeżdżeniu tego paliwa zantankowałem na nowo w znanej mi stacji ale objawy wciąż były te same. Podjechałem do AZAuto i diagnoza była szybka i trafna – kable WN. Po wymianie kabelków jak ręką odjął. Auto to 626 GF 2.0 benzyna, rocznik 2001, przebieg 69 kkm. Na moją uwagę, że toche szybko padły kable p. Witek z AZAuto stwierdział, że byś moze jest to efekt zbyt głębokich gniazd świec i wysokiej temperatury, które wytwarza sie w tych gniazdach. Moje kable ponoc były uszkodzne właśnie przy świecach. Nie wiem czy to właścoiwa diognoza ...
- Od: 18 wrz 2005, 00:29
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa/Lublin
- Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01
Ach ten WitekVeetec napisał(a):Witek z AZAuto stwierdział, że byś moze jest to efekt zbyt głębokich gniazd
Jak kazde w silnikach Dohc.....Veetec napisał(a):Moje kable ponoc były uszkodzne właśnie przy świecach
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Overkill napisał(a):Problem tkwi w momencie podania dużej dawki paliwa, wię chyba raczej pompa... albo wtrysk
Wciśnięcie gazu podaje dużo powietrza, jeśli zalewało by go paliwem, to przy gwałtownym dodaniu gazu podczas jazdy i udpuszczeniu strzelałby w wydech. Najszybciej problem tkwi w zapłonie. Można na wszelki wypadek sprawdzić ciśnienie paliwa.
tomekrvf to też miałem hehe, ale to nie to. On tak robi przy każdym ciśnieniu. Narazie olałem sprawę. Stawiam na pompe paliwa, ale nie mam czasu pomierzyc ciśnienia. Może to filter nie przystosowany do 2,2 T hmm nie wiem
Ja miała podobny problem z moją GD. Założyłem nowy filtr paliwa, kable WN, świece, filtr powietrza i wtryski też mi mechanior sprawdzał. A przyczyna była na pompie paliwa. Siateczka była zaklejona jakimś g....em. 0,5 benzyny do małej miseczki, stara szczoteczka do zębów i siateczka jak nowa. A usterka – jak ręką odjął ...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6