Silnik przerywa przy gwałtownym przyspieszaniu – paliwo ?

Postprzez Waluś » 26 lut 2007, 21:47

Witka
tak sobie przeglądalem nasze zasoby, ale nic ciekawego nie wypatrzyłem poza odwiecznym nakazem przewody świece ;)

Ale nie o tym tu.
Coś niepokojącego siędzieje z moim autkiem. A mienowicie przy gwałtownej próbie przyspieszenia zaczyna przerywać motor. Sytłacja ma miejsce tylko i wyłącznie przy GWAŁTOWNYM przyspieszaniu. Spokojnie mogę się bujać do niebagatelnych prędkości ale na spokojnie. Wtedy nic sie nie dzieje. Natomiast kiedy nagle wciskam gaz zaczyna sie problem. Jest to bardzo irytujące szczególnie przy wyprzedzaniu no i hehe wiadomo Ryki się zbliżaja <lol>
Nie zauwazyłem wzrostu zużycia paliwa, co chyba wyklucza lamde, ujkład jest szczelny, przynajmniej tak mi się wydaje, tyrudno sprawdzić szczelność na postoju w silniku z turbiną.
Doczytałem się na forum Probe że może za to odpowiadać silnik krokowy ??
A może raczej pompa paliwa ?? mam kłopoty z odpalaniem kiedy jest niski stan paliwa, ale tylko wtedy :] (to działa lepiej niż kontrolka rezerwy <lol>) więc coś jest z nią nie halo. Świece/kable/kopólka jak by komuś do głowy przyszedł nakaz wymiany, maja przelot około 20 tys km. Gazu niet więc nie przepływka.
Jakieś inne sugestie
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez JACU626 » 26 lut 2007, 22:09

Pompe sprawdz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Overkill » 26 lut 2007, 22:11

Waluś napisał(a):że może za to odpowiadać silnik krokowy


Nie wydaje mnie się...
Problem tkwi w momencie podania dużej dawki paliwa, wię chyba raczej pompa... albo wtrysk


Waluś napisał(a):mogę się bujać do niebagatelnych prędkości

Czy mógłbyś to sprecyzować :D
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2006, 13:12
Posty: 320

Postprzez Waluś » 26 lut 2007, 22:15

Overkill napisał(a):Czy mógłbyś to sprecyzować

Spokojnie rozpędzam auto do 180 :P ale na spokojnie czyli tak aby suszara nie dawała więcej jak 0,4 bara
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Jaksa » 27 lut 2007, 00:10

Overkill napisał(a):Problem tkwi w momencie podania dużej dawki paliwa
Zalewa się paliwem....czyli słaba iskra = aparat ? hm.......Walus , sprawdz wszystko po linii prądu i paliwa , nie zasmiecaj tutaj forum i tak sam dojdziesz co się dzieje <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Waluś » 27 lut 2007, 18:12

Jaksa napisał(a):nie zasmiecaj tutaj forum i tak sam dojdziesz co się dzieje łoł

może i dojde, ale chciałem szybciej dojść <lol> a może komuś się kiedyś przyda hehe
a tak BTW to dzisiaj chodziła jak marzenie pompowała do końca i nic się nie działo aż do odcięcia zapłonu :] hyhy
ale pozaglądam jutro przy okazji spawania wydechu :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez tadziol » 27 lut 2007, 21:52

zablokuj przewód zwrotny paliwa i daj jej w palnik w czasie jazdy.jak efekt zniknie,to albo słabe ciśnienie wachy albo wtryski się kończą
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Veetec » 7 mar 2007, 17:32

Ostatnio miałem bardzo podobne objawy. Znbiegło sie to w czasie z zatankowaniem na stacji, na której noigdy dotąd nie tankowałem. Po wyjeżdżeniu tego paliwa zantankowałem na nowo w znanej mi stacji ale objawy wciąż były te same. Podjechałem do AZAuto i diagnoza była szybka i trafna – kable WN. Po wymianie kabelków jak ręką odjął. Auto to 626 GF 2.0 benzyna, rocznik 2001, przebieg 69 kkm. Na moją uwagę, że toche szybko padły kable p. Witek z AZAuto stwierdział, że byś moze jest to efekt zbyt głębokich gniazd świec i wysokiej temperatury, które wytwarza sie w tych gniazdach. Moje kable ponoc były uszkodzne właśnie przy świecach. Nie wiem czy to właścoiwa diognoza ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2005, 00:29
Posty: 83
Skąd: Warszawa/Lublin
Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01

Postprzez Jaksa » 7 mar 2007, 23:06

Veetec napisał(a):Witek z AZAuto stwierdział, że byś moze jest to efekt zbyt głębokich gniazd
Ach ten Witek ;)
Veetec napisał(a):Moje kable ponoc były uszkodzne właśnie przy świecach
Jak kazde w silnikach Dohc.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zbychu62620 » 17 mar 2007, 14:29

Overkill napisał(a):Problem tkwi w momencie podania dużej dawki paliwa, wię chyba raczej pompa... albo wtrysk

Wciśnięcie gazu podaje dużo powietrza, jeśli zalewało by go paliwem, to przy gwałtownym dodaniu gazu podczas jazdy i udpuszczeniu strzelałby w wydech. Najszybciej problem tkwi w zapłonie. Można na wszelki wypadek sprawdzić ciśnienie paliwa.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2006, 21:34
Posty: 11 (2/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD sedan silnik z GC 2.0

Postprzez Maverick » 23 lip 2007, 00:27

Waluś doszedles co bylo przyczyna ?
Bo mam podobny problem w MX-6 2.5V6 KL :(
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 01:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez tomekrvf » 23 lip 2007, 07:48

Waluś, a może łapiesz overboost i PCM odcina paliwo?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Waluś » 23 lip 2007, 18:51

tomekrvf to też miałem hehe, ale to nie to. On tak robi przy każdym ciśnieniu. Narazie olałem sprawę. Stawiam na pompe paliwa, ale nie mam czasu pomierzyc ciśnienia. Może to filter nie przystosowany do 2,2 T hmm nie wiem
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Bodek » 23 lip 2007, 22:07

Ja miała podobny problem z moją GD. Założyłem nowy filtr paliwa, kable WN, świece, filtr powietrza i wtryski też mi mechanior sprawdzał. A przyczyna była na pompie paliwa. Siateczka była zaklejona jakimś g....em. 0,5 benzyny do małej miseczki, stara szczoteczka do zębów i siateczka jak nowa. A usterka – jak ręką odjął ...

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6