Nie odpala, brak iskry GD – moduł zapłonowy
huraaaa dziala:–)dzieki panowie za podpowiedzi jak by kto pytal to wszystkiemu winny jednak modul zaplonowy .kupilem dzisiaj caly aparat za 80zl na szrocie tyle ze na miejscu sprawdzilem czy dobry (akumulator cewka troszke kabelka i prawie perpetum mobile ) wszystkiemu winny byl drugi aparat ktory mialem on faktycznie tez mial zjebany modul, a ja myslalem ze jest dobry a jeszcze lepsze jest to ze ten moj stary modul byl chyba juz kiedys wymieniany bo ten dzisiaj co kupilem z tym calym aparatem ma pieny napis na sobie mitsubishi a na tym moim spalonym nie ma nic wiec pewnie przyszedl na niego czas tylko dziwne ze etapami ale pisze to wrazie by komus cos sie trafilo takiego.fakt jest taki ze stracilem bez sensu te 35zl na komputer wiec nie jest tak zle . a no i troszke czasu i nerwow:–) pozdrawiam i jwszcze raz dzieki za pomoc
- Od: 3 lis 2010, 18:30
- Posty: 7
teraz to już po ptakach, ale błąd modułu, to komputer widzi od razu, więc wystarczyło sprawdzić błędy i miałbyś od razu wynik, w sumie nikt Ci tego nie powiedział tutaj, ale na 100 innych tematach o nieodpalaniu, zawsze ktoś pisze sprawdź błędy
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no fakt ze juz po ptakach ale jezeli chodzi o bledy to mialem sie tym pobawic ale nie do konca wiedzialem ile migniec to jaki kod no i nie wiedzialem jak juz bym wyliczyl jaka liczba by wyszla to co ona faktycznie oznacza .udalo mi sie znalezc jakas tabele bledow ale nie wiedzialem czy to do mojego modelu itp. no i tak musialem spobie po polskiemu dojsc do sprawy :–)
- Od: 3 lis 2010, 18:30
- Posty: 7
Odgrzeje kotleta nie wiem czy ktoś tu jeszcze ze starych fachowców zagląda ale mam problem ponieważ gdy samochód mi się lekko rozgrzeje gaśnie i nie idzie odpalić.
Błędy sprawdzone jest prawdopodobnie 01 czyli impuls zapłonu do tego 17 układ sprzężenia zwrotnego ale to raczej nie ma nic wspólnego.
do tego sprawdziłem zasilanie na cewce jest z jeden i drugiej strony (czerwone strzałki) po 12,5V
Raczej na pewno będzie to moduł zapłonowy bądź aparat nie ?
Pozdrawiam.
EDIT:
Dzisiaj sprawdzałem resztę brak iskry na świecach i na wyjściu z cewki
Jutro jedzie do znajomego specjalisty i zobaczymy co powie
Błędy sprawdzone jest prawdopodobnie 01 czyli impuls zapłonu do tego 17 układ sprzężenia zwrotnego ale to raczej nie ma nic wspólnego.
do tego sprawdziłem zasilanie na cewce jest z jeden i drugiej strony (czerwone strzałki) po 12,5V
Raczej na pewno będzie to moduł zapłonowy bądź aparat nie ?
Pozdrawiam.
EDIT:
Dzisiaj sprawdzałem resztę brak iskry na świecach i na wyjściu z cewki
Jutro jedzie do znajomego specjalisty i zobaczymy co powie
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Mam następujące problemy z moja coupe. Silnik to 2.0 8V FE. 1987 rok.
Pewnego dnia odpalilem Mazde na parkingu, poczym silnik nagle zgasl. Gasnie za kazdym razem, jak obroty spadna do ~1000. Nawet podczas jazdy przy wcisnietym sprzegle. Po kilku dniach chciałem odpalic, a tu niespodzianka, kreci, kreci i nie moze odpalic. Mechanik wymienil cewke i udalo sie odpalic. Troche pochodziła i znow gasla, po jakimś czasie wszystko bylo okej, silnik nie gasl, aby po kilku minutach zgasnac i znow nie odpalic. I tak w kolko i kolko. Nie odpala-odpala-chodzi dobrze-gasnie-nie dopala-itd...
Kolega nie ma juz pomysłów, co moze byc przyczyna, bo mowi, ze sprawdzil juz chyba wszystko.
Przy okazji, czy ma ktos liste bledow, bo chce sprawdzic na komputerze, ale nigdzie nie moge jej znalezc.
Pewnego dnia odpalilem Mazde na parkingu, poczym silnik nagle zgasl. Gasnie za kazdym razem, jak obroty spadna do ~1000. Nawet podczas jazdy przy wcisnietym sprzegle. Po kilku dniach chciałem odpalic, a tu niespodzianka, kreci, kreci i nie moze odpalic. Mechanik wymienil cewke i udalo sie odpalic. Troche pochodziła i znow gasla, po jakimś czasie wszystko bylo okej, silnik nie gasl, aby po kilku minutach zgasnac i znow nie odpalic. I tak w kolko i kolko. Nie odpala-odpala-chodzi dobrze-gasnie-nie dopala-itd...
Kolega nie ma juz pomysłów, co moze byc przyczyna, bo mowi, ze sprawdzil juz chyba wszystko.
Przy okazji, czy ma ktos liste bledow, bo chce sprawdzic na komputerze, ale nigdzie nie moge jej znalezc.
- Od: 4 sie 2016, 11:19
- Posty: 7
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6