ostatnio zauważyłem że połowa wyłączników nie ma podswietlenia
po rozebraniu okazało się że pokończyły się żaróweczki (rzarufki jak ktoś woli)
Na razie zastąpiłem je żaróweczkami używanymi do podswietlania radii zamochodowych wybrałem dla bezpieczeństwa te najsłabsze.
Czy wiecie jakiej mocy powinny być te żarówki. W kazdym przełaczniku występują różnej mocy do sygnalizacji włączenia i podswietlenia.
Podświetlenie wyłaczników – jakie zarówki ?
Strona 1 z 1
ja tez to mosze zrobic bo mi sie nie pali wylacznik ogrzewania tylnej szyby i regulacji podswietlenia tablicy tylko powiedzcie mi jedna zecz czyte plastiki w ktorych sa zamocowane zarowki to zostawic czy mozna kopic cale bo u mnie np wlacznik tylnej szyby ma ten plastik wiekszej srednicy niz plastik od regulacji natezenia swiatla na desce ( ogolnie jak to zrobic)
- Od: 3 wrz 2004, 12:54
- Posty: 79
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626GV 1991 2.0d
Powiedz Adamie, gdzie zanabyles swoje zarofeczki? Tez siem mi nie chcom palic dwie. I dokladnie jak ma to wygladac? Czy ma byc to cos bezcokolowe tylko z luznymi przewodami, ktore potem sie przewlecze przez te plastiki, o ktorych pisze Martinek?
- Od: 13 sie 2004, 12:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
dowiedzialem sie teraz od tco ze takie zaroweczki mozna kopic na kazdej dobrej stacji (czyli tam gdzie maja takie zaroweczki) i z plastiku da sie je wymontowac i sa one bez cokolowe i tyle wiem narazie ale chyba to juz cos
- Od: 3 wrz 2004, 12:54
- Posty: 79
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626GV 1991 2.0d
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6