Witam wszystkich.Mam taki problem w mojej mazdzie 626 GD.Na panelu sterowania nawiewami ten suwak do przesuwania na nawiew np na szybę,nogi itp blokuje mi sie na 3 pozycji czyli nawiewie na nogi(jak jest ustawione na nogi to wieje na szybę), dalej nie chce się przesunąć.
Rozebrałem całą tą konsole, wykręciłem panel nawiewów, odczepiłem 2 linki od sterowania nawiewami ale nie mogę sobie poradzić z odczepieniem tej linki która właśnie odpowiada za przesuwanie tego blokującego się suwaka.Czy ktoś kiedyś to wyciągał ?
Jak tak to jak to zrobić żeby ten cały panel sterowania wyciągnąć bo mam nowy ten ze zdjęcia i chce go włożyć.I jaka może być przyczyna że ten suwak się nie przesuwa? .
Problem z panelem sterowania ogrzewaniem – zacina się suwak
Strona 1 z 1
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5539
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5539
- Od: 29 lis 2009, 21:56
- Posty: 22
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 626 2.2 coupe
przyczyną raczej będzie zacinająca się linka niż sam panel... ale to tylko mój domysł, ja miałem łatwiej, zacinał mi się suwak od położenia nawiew wewnętrzny-zewnętrzny i przyczyną była linka
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
słuchaj, ja zmieniałem z manualnych na elektryczne i jak rozbierałem to to nie było problemu z odczepianiem linek od panelu.
ale jak ci częściowo działa to może to nie być linka, a po prostu jest źle ustawiony mechanizm przy nagrzewnicy, tak jest taki jakby trybik, co przestawia nawiew i tam może coś jest nie tam
jak znajdę fotki to podeśle, będziesz miał pogląd jak to wygląda
ps. już sporo przeszedłem z tym
ale jak ci częściowo działa to może to nie być linka, a po prostu jest źle ustawiony mechanizm przy nagrzewnicy, tak jest taki jakby trybik, co przestawia nawiew i tam może coś jest nie tam
jak znajdę fotki to podeśle, będziesz miał pogląd jak to wygląda
ps. już sporo przeszedłem z tym
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
He dzięki bo chce żeby wszystko było na tip top zrobione
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5539
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5539
- Od: 29 lis 2009, 21:56
- Posty: 22
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 626 2.2 coupe
Janek1982
przypomnij mi się na PW wieczorem
przypomnij mi się na PW wieczorem
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
PLASTERJak wygląda taka wymianka z manuala na elektryczne?
Dzis sam grzebałem w nawiewie i przyslo mi własnie dod głowy myśl takiejwymiany ale ne wymysliłem jak;p
Dzis sam grzebałem w nawiewie i przyslo mi własnie dod głowy myśl takiejwymiany ale ne wymysliłem jak;p
pamiętaj!nawet jeśli uważasz swoje auto za starego grata,to nic...zawsze lepiej jest ch....o jechać jak dobrze iść :):):)
- Od: 26 lut 2010, 11:58
- Posty: 33
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Magdalenka 626 GD,1992r. 2,0i V8 90KM BP-LPG Hatchback
Mi ogrzewanie od pewnego czasu wialo na 3 i 4.Dziś sie za to wziołem.Sprawdziłem miernikiem wentylator,przełącznik co się dało i nie zgadniecie co było przyczyna:P
Nie mam bladego pojęcia do czego to służy ale w mojej Madzi przy wentylatorze jest takie coś do którego jest podpiętych parę kabli,po zdemontowaniu SZOOK!
3 małe sprężynki z czego jedna z nich przepalona.Po zlikwidowaniu usterki tej sprężynki ogrzewanko śmiga n wszystkich pięciu biegach.
LUUUDZIE!!!
NA JAKI C....j t sprężynkii??????
Nie mam bladego pojęcia do czego to służy ale w mojej Madzi przy wentylatorze jest takie coś do którego jest podpiętych parę kabli,po zdemontowaniu SZOOK!
3 małe sprężynki z czego jedna z nich przepalona.Po zlikwidowaniu usterki tej sprężynki ogrzewanko śmiga n wszystkich pięciu biegach.
LUUUDZIE!!!
NA JAKI C....j t sprężynkii??????
Ostatnio edytowano 21 mar 2010, 16:22 przez damianos, łącznie edytowano 1 raz
pamiętaj!nawet jeśli uważasz swoje auto za starego grata,to nic...zawsze lepiej jest ch....o jechać jak dobrze iść :):):)
- Od: 26 lut 2010, 11:58
- Posty: 33
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Magdalenka 626 GD,1992r. 2,0i V8 90KM BP-LPG Hatchback
Te sprężynki właśnie odpowiadają za "biegi" wiatraka. To są oporniki (rezystory), a element który wydłubałeś to opornica. Gratuluje – odkryłeś coś o czym nikt na tym forum nie wiedział...
Następnym razem zanim wyślesz posta proponuję go przeczytać i poprawić ewentualne błędy....
Następnym razem zanim wyślesz posta proponuję go przeczytać i poprawić ewentualne błędy....
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
damianos napisał(a):PLASTERJak wygląda taka wymianka z manuala na elektryczne?
Dzis sam grzebałem w nawiewie i przyslo mi własnie dod głowy myśl takiejwymiany ale ne wymysliłem jak;p
Wymiana jest dość prosta pod warunkiem, ze masz wszystkie zabawki.
Ja miałem mechanizmy sterowania z probe, panel dokupiłem od mazdy, a wiązkę elektryczną zrobiłem sam na podstawie schematu
tak to wyglądało u mnie –> viewtopic.php?p=1441257#p1441257
nie mam tu wszystkich zdjęć, ale coś zobaczysz
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
damianos napisał(a):A podesłał byś schemacik?
patrz PW
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
jeżeli zacina ci się regulacja temp to po prostu żle poprowadzona jest linka jak rozbierzesz tunel z prawej strony przy nogach pasażera to zobaczysz linkę od temp. potem palcem suniesz po lince w stronę panelu i napotykasz po drodze takie ucho mocowanie radia czy czegoś tam linka swobodnie powinna przechodzić za tym uchem inaczej wysuwa się pancerz z mocowania przy zaworze i jest kich linki nie sięga
poprawiasz to i po problemie
i tak samo jest z resztą linek pancerz musi być dokładnie zamocowany
ps. wyskoczyłem z tym opisem regulacji temperatury
poprawiasz to i po problemie
i tak samo jest z resztą linek pancerz musi być dokładnie zamocowany
ps. wyskoczyłem z tym opisem regulacji temperatury
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6